Gå til innhold

Premier League 2006/2007


Anbefalte innlegg

Tror ikke Chelsea får et spesielt stort keeperproblem. Klart, de ville gjerne hatt Cech i buret, men det lar seg altså ikke gjøre ... Cudicini er snart tilbake og han er god nok, i tillegg viste tredjekeeperen at han nok holder mål. Til å være debutkampen, og i tillegg i en CL-kamp mot Barcelona, spilte han veldig bra. Liverpool har for så vidt også et lignende problem nå - Dudek er suspendert i opptil 5 kamper og tredjekeeper Martin ble skadet med en hjernerystelse i går. Det betyr at juniorkeeperen vår mest sannsynlig må sitte på førstelagsbenken, og eventuelt spille om et uhell med Reina skulle skje ... kan bli skjebnesvangert dersom en totalt urutinert juniorkeeper som er vant til kamper uten flomlys og med 234 tilskuere skal utpå en Premier League-kamp. :/

7115773[/snapback]

Nå er jeg skremt... Juniorkeeper er lik katastrofe, et mirakel må skje hvis han ikke slipper inn et mål. Reina klarer seg fint håper jeg.

Når det gjelder Chelsea så kan de kjøpe, hvem faen keeper de vil ha, med det pengefondet sitt. Så lenge de ikke kjøper Buffon, da ligger alle lag tynt ann...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå er jeg skremt... Juniorkeeper er lik katastrofe, et mirakel må skje hvis han ikke slipper inn et mål. Reina klarer seg fint håper jeg.

Når det gjelder Chelsea så kan de kjøpe, hvem faen keeper de vil ha, med det pengefondet sitt. Så lenge de ikke kjøper Buffon, da ligger alle lag tynt ann...

7116916[/snapback]

Selvfølgelig vil han sleppe inn mål, har du sett ein keeper i som ikkje har gjort det? Så langt har Hilario gjort ein god jobb for Chelsea.

Lenke til kommentar
Rio sitt mål var fint, men kom på grunn av en utrolig svak klarering av Carragher. Eller sjangsefattig og lite underholdende kamp. Svake prestasjoner av to tamme lag.

7125783[/snapback]

 

Det kan du ikke mene? herregud.. STOOOOR forsjell på United og Lpool i dag.. Klasseforskjell. United hadde en plan over hva de gjorde, noe ikke Lpool hadde i det hele tatt. Synes kampen var helt ok jeg, men ikke særlig spennende da Lpool ikke klarte noenting.

 

GLORY MAN UNITED! :)

Lenke til kommentar
Rio sitt mål var fint, men kom på grunn av en utrolig svak klarering av Carragher. Eller sjangsefattig og lite underholdende kamp. Svake prestasjoner av to tamme lag.

7125783[/snapback]

 

Det kan du ikke mene? herregud.. STOOOOR forsjell på United og Lpool i dag.. Klasseforskjell. United hadde en plan over hva de gjorde, noe ikke Lpool hadde i det hele tatt. Synes kampen var helt ok jeg, men ikke særlig spennende da Lpool ikke klarte noenting.

 

GLORY MAN UNITED! :)

7125991[/snapback]

United var mindre dårlig enn Liverpool. Synes du helt ærlig at det var stor fotball fra United?

Lenke til kommentar
Rio sitt mål var fint, men kom på grunn av en utrolig svak klarering av Carragher. Eller sjangsefattig og lite underholdende kamp. Svake prestasjoner av to tamme lag.

7125783[/snapback]

 

Det kan du ikke mene? herregud.. STOOOOR forsjell på United og Lpool i dag.. Klasseforskjell. United hadde en plan over hva de gjorde, noe ikke Lpool hadde i det hele tatt. Synes kampen var helt ok jeg, men ikke særlig spennende da Lpool ikke klarte noenting.

 

GLORY MAN UNITED! :)

7125991[/snapback]

United var mindre dårlig enn Liverpool. Synes du helt ærlig at det var stor fotball fra United?

7126016[/snapback]

 

Skjønner ikke hva du prater om. Hele United blødde fra drakta idag, og var klart bedre enn Liverpool. Når Gerrard og Alonso ikke får det til, får ikke Liverpool det til.

Lenke til kommentar

Heilt grei førsteomgang av Arsenal. Dei har full kontroll, har ballen klart mest, skapar mest sjansar og scorar mest mål, men dei kan betre. Henry ser berre halvveis interessert ut, van Persie får lite til, men Rosicky, Hleb og Fabregas har vore veldig gode.

 

Reading blir ganske enkelt rundspelt. Deilig å sjå på. :)

Endret av TomWhittaker
Lenke til kommentar

Det kan virke som om Arsenal blir farlige i år ja. Etter en meget svak sesonginnledning, har de kommet meget sterkt tilbake etter 1-0 seieren over United. Tror nok det blir Arsenal, Chelsea og United som kommer til å kjempe om trofeet i år også, med sistnevnte lag som går seirende ut av duellen. Måten Unitedlaget spiller på om dagen synes jeg er meget imponerende, spesielt med flere sentrale spillere skadet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Det var da veldig så stille fra alle Liverpool supporterne.. Hvor blir det av alt snakket om at "I år skjer det" eller "Liverpool årets utfordrer til Chelsea".

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

eat my socks

 

 

 

 

 

 

 

 

:tease:

7127415[/snapback]

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...