Gå til innhold

Premier League 2006/2007


Anbefalte innlegg

Femtendekeeper? Han er vel en svært ung herremann i så fall?

7090213[/snapback]

 

Nei, men han arbeider for klubben. Han er rundt 28 eller noe.

 

Hvis de fjorten beste keeperene i United tilfeldigvis skulle på en "fjorten beste keepere i United" konvensjon, og flyet skulle få noen problemer og alle døde, så ville denne franskmannen spilt i mål inntil videre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Aha! Ja da så. United betaler han vel mer for den jobben han gjør enn det en klubb som ville latt han stå fast i mål ville gjort. :)

7092922[/snapback]

 

Jepp, men skulle nå denne hendelsen hende spiller han :wee:

 

Han er trener på fotballskolen deres ved EuroDisney, som er den beste treningsøkten jeg noensinne har hatt! United-fasiliteter eier!

 

Vel, bortsett fra en litt voldelig waliser med ADHD...

Lenke til kommentar

Jeg tror det desverre blir slik dette året

 

1. Man U

2. Chelsea

3. Tottenham

4. Arsenal

5. Liverpool

6. Blackburn

 

 

Btw: Chelsea vinner Champions League, og Roman Ibrahimovic blir lei og slutter og neste sesong så er chelsea tilbake til sin "rette" plass på tabellen.

 

I 07/08 blir det sånn:

 

1. Liverpool :thumbup:

2. Man U

3. Bolton

4. Blackburn

5. Chelsea

6. Arsenal

 

TC

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg er faktisk litt lei av LFC-supporterne som alltid sier "neste sesong". Det sa de i fjor og det sier de i år. Det må skje noe . Liverpool sliter i alle ledd. Benitez må gjøre noe. Hilsen pool-fan.

Lenke til kommentar

Det er på en måte jeg også, men jeg har ingenting imot at våre supportere er optimtimister, det bør vi jo faktisk være. Men det er vanskelig å vinne PL nå - med Chelsea som dominerende og som har et stort økonomisk forsprang som fører til en langt bedre stall, med Man Utd som fortsatt har en god stall og viser god form, og Arsenal som har en god stall og som er en liten outsider. Liverpool har mer enn god nok stall, men har hatt en laber start og har ikke vært i form. Jeg tror det er et resultat av rett og slett for mange nye i troppen som spiller regelmessig. Aurelio, Pennant, Kuyt, Bellamy, Gonzalez og Agger er alle spillere som spiller fast regelmessig og som er nye i klubben foran denne sesongen (unntatt Agger da, men han spilte ikke så mye i fjor) som må tilvenne seg klubben og spillestilen. I tillegg er 3 utenlandske og må tilvenne seg landet og PL attpåtil. Jeg tror det er en faktor som har spilt inn på lagets form så langt. Men det skal likevel ikke gå så halvdårlig ...

 

Kampen mot Man Utd kan bli skjebnesvanger hva angår Liverpools sjanser på en andreplass bak Chelsea, eller om vi havner på 4/5. Vinner vi kan spillerne få en ny glød og en tro, bli full av selvtillit og heve seg betraktelig. Taper vi, kan spillerne miste troen på denne ligasesongen og det kan bli en av de dårligere sesongene våre på en stund ...

 

Likevel er det verdt å nevne at vi hadde en like svak start i fjor, og da endte vi opp med en solid tredjeplass ett fattig poeng bak Man Utd på andre. Så alt er mulig selv om det ikke har gått veien så langt.

Lenke til kommentar
Jeg er faktisk litt lei av LFC-supporterne som alltid sier "neste sesong". Det sa de i fjor og det sier de i år. Det må skje noe . Liverpool sliter i alle ledd. Benitez må gjøre noe. Hilsen pool-fan.

7108075[/snapback]

Jeg sa ikke dette i fjor...

7109451[/snapback]

Då går ikkje du under kategorien "LFC-supporterne som alltid sier "neste sesong"".

Lenke til kommentar
Jeg er faktisk litt lei av LFC-supporterne som alltid sier "neste sesong". Det sa de i fjor og det sier de i år. Det må skje noe . Liverpool sliter i alle ledd. Benitez må gjøre noe. Hilsen pool-fan.

7108075[/snapback]

Jeg sa ikke dette i fjor...

7109451[/snapback]

 

Da er du 1 av 1000 omtrent.

Lenke til kommentar

1. Chelsea

2. Arsenal

3. Liverpool

4. Man Utd

5. Bolton

6. Tottenham

 

Fasiten ...

 

Liverpool har fått en vanskelig start i år, ja, og ingen av oss liker det. Likevel kan jeg bare ikke la være å trekke frem det faktum at vi etter 8 kamper i fjorårssesongen - altså like mange som er spilt nå - hadde 10 poeng. I år har vi 11. Så sånn sett er sesongstarten en forbedring fra i fjor. :p

Endret av Hewitt
Lenke til kommentar
1. Chelsea

2. Arsenal

3. Liverpool

4. Man Utd

5. Bolton

6. Tottenham

 

Fasiten ...

 

Liverpool har fått en vanskelig start i år, ja, og ingen av oss liker det. Likevel kan jeg bare ikke la være å trekke frem det faktum at vi etter 8 kamper i fjorårssesongen - altså like mange som er spilt nå - hadde 10 poeng. I år har vi 11. Så sånn sett er sesongstarten en forbedring fra i fjor. :p

7112326[/snapback]

 

Da burde jo United havne høyere, hvis vi går etter sesongstart...

Lenke til kommentar
Da burde jo United havne høyere, hvis vi går etter sesongstart...

7113043[/snapback]

Da burde jo Liverpool havnet langt nede hvis vi går etter sesongstart, så nei ... jeg er ikke så dømmende at jeg går etter sesongstart og dermed tror jeg har fasiten på den endelige tabellen for 06/07. Tror blant annet Pompey og Bolton vil havne en del lenger ned enn per dags dato, og at de fire topplagene vil innta de fire første plassene. Rekkefølgen er jeg usikker på, men ved sesongslutt kan absolutt den dårlige starten sørge for at Liverpool havner et stykke bak. Vi får sjå.

Lenke til kommentar
Vi får sjå.

7114312[/snapback]

 

Jau, nettopp det som gjør fotball spennende, og ikke vite resultatene på forhånd :p

 

Tror nok at Chelsea vinner, grunnet dybden i stallen, men keeperskadene har tent et nytt håp i meg som United-Supporter (nei, jeg fryder meg ikke over de, men det er på tide at Chelsea møter litt motstand) og jeg tror det blir en bitter fight gjennom hele sesongen. Og hvis Liverpool finner formen så kommer de til å å raskt oppover plassene.

 

Personlig venter jeg på Rooney-mål, for da blir det (forhåpentligvis) et regn av nettkjenninger :ph34r:

 

Vi får vente til mars/april... så har vi ihvertfall en anelse av utfallet.

Lenke til kommentar

Tror ikke Chelsea får et spesielt stort keeperproblem. Klart, de ville gjerne hatt Cech i buret, men det lar seg altså ikke gjøre ... Cudicini er snart tilbake og han er god nok, i tillegg viste tredjekeeperen at han nok holder mål. Til å være debutkampen, og i tillegg i en CL-kamp mot Barcelona, spilte han veldig bra. Liverpool har for så vidt også et lignende problem nå - Dudek er suspendert i opptil 5 kamper og tredjekeeper Martin ble skadet med en hjernerystelse i går. Det betyr at juniorkeeperen vår mest sannsynlig må sitte på førstelagsbenken, og eventuelt spille om et uhell med Reina skulle skje ... kan bli skjebnesvangert dersom en totalt urutinert juniorkeeper som er vant til kamper uten flomlys og med 234 tilskuere skal utpå en Premier League-kamp. :/

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...