Gå til innhold

Premier League 2006/2007


Anbefalte innlegg

Ahh, det er godt å være på toppen igjen.  :D

6924310[/snapback]

Du vet at jeg må drepe deg nå? Å heie på Chelsea er som å heie på en pengesekk... :dontgetit:

 

Uansett, L'pool kom tilbake og nå må vi forsette å følge denne stien...

6933990[/snapback]

 

 

 

 

seff liverpool gjør det...englands mestvinnende lag vinner yet again(har alerede vunnet en titel iår;) :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror Arsenal kommer til å hevde seg i tippen, og faktisk vinne. Med styrkninger på midtbanen så er Arsenal er solid lag nå. De hadde en litt trøblete start, men med 1-0 seier over Man U og 3-0 seier over Sheffield United så begynner det å likne noe. De klatrer, og de vil fortsett med det framover nå!

 

En Henry, Julio Baptista og Fabregas i toppform er ikke lett å stoppe, pluss at Rosicky får inn noen knallskudd innimellom! :w00t:

 

mvh.

Fredrik :thumbup:

Lenke til kommentar
Ahh, det er godt å være på toppen igjen.  :D

6924310[/snapback]

Du vet at jeg må drepe deg nå? Å heie på Chelsea er som å heie på en pengesekk... :dontgetit:

Det gav ingen mening, men ok.

 

Så du ville kastet alle dine supportereffekter og sluttet å heie på laget ditt om det ble kjøpt opp av en rik utlending? LarsP har sagt flere ganger at han er "pre-Abramovich"-supporter, og da er det greit. Men han kan sikkert svare for seg selv han også. :p

Lenke til kommentar
Liverpool har hatt en meget dårlig start på sesongen, men med Rafa's magi kan dette snu når som helst. Og de har vært uhelige med dommerne hver eneste kamp (jeg skylder ikke på dommeren), spesielt mot Bolton som vant 2-0.

7024917[/snapback]

Hvis Rafa kan magiske triks, hvorfor leder ikke dere PL nå da? :dontgetit:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...