Gå til innhold

Premier League 2006/2007


Anbefalte innlegg

Dersom du, Ant1, tror at det er de samme folka som ser på Chelsea på "brua" i dag som på 80 tallet, så er det bare å konkludere med at du ikke aner hva du prater om.

 

Alle disse 40-50 åringene du snakker om, er de norske eller?

 

Noe sier meg at du ikke er så ofte over i England for å se kamp. Til din informasjon: andelen turister, VIP gjester og folk som bare er der av en eller annen grunn er nå så stor hos de beste klubbene at stemningen bortimot er borte.

 

Eiere: Mange United supportere frykter at Glaziers overtakelse kun har personlige økonomiske hensikter. Han har brukt klubben som sikkerhet for å ta opp et stort lån. Han er en investor, som kan tape penger akkurat som han kan vinne. Det er svært mange supportere som har forlatt klubben pga dette; kan man ikke da si at eiere er vel så viktige som supportere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Husker at det var noe snakk om at BBC skulle sende en dokumentar i disse dager. Denne dokumentaren skulle sjokkere hele verden ved å vise hva som skjedde i kulissene hos tre Premier League lag.

 

Desverre er det ikke lenger slik at BBC er et kvalitetsstempel for god TV. Like tabloide som The Sun har 'em blitt (nesten).

 

edit: http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/5357822.stm

6891037[/snapback]

 

Skumle saker det der, får jo bølger på huden :ohmy: Tenk om en skandale i samme dur som den Juventus/Italia skandalen i vår.

Lenke til kommentar
Husker at det var noe snakk om at BBC skulle sende en dokumentar i disse dager. Denne dokumentaren skulle sjokkere hele verden ved å vise hva som skjedde i kulissene hos tre Premier League lag.

 

Desverre er det ikke lenger slik at BBC er et kvalitetsstempel for god TV. Like tabloide som The Sun har 'em blitt (nesten).

 

edit: http://news.bbc.co.uk/2/hi/uk_news/5357822.stm

6891037[/snapback]

 

Skumle saker det der, får jo bølger på huden :ohmy: Tenk om en skandale i samme dur som den Juventus/Italia skandalen i vår.

6896098[/snapback]

 

 

hva skjer med internasjonal fotball da? det kan ikke skje :no: håper det ikke kommer dritt til spania også

Lenke til kommentar

Det du kaller dritt, eksisterer allerede i Spania.

 

Men, ta det med ro. Denne dokumentaren vil skape debatt i noen dager, men den kommer ikke til å få noen konsekvenser for engelske klubber i det hele tatt.

 

Så vidt jeg vet er det bare noen asiatiske karer som tjente noen prosenter ved kjøp og salg av spillere, og at noen trenere fikk penger rett i lomma. Dersom noen husker George Graham\ Rune Hauge saken, så er nok dette akkurat det samme. Kanskje i noe større skala. Graham fikk riktig nok sparken i Arsenal.

Lenke til kommentar
Det du kaller dritt, eksisterer allerede i Spania.

 

6897077[/snapback]

det er nok bare rasisme trur jeg

 

Så vidt jeg vet er det bare noen asiatiske karer som tjente noen prosenter ved kjøp og salg av spillere, og at noen trenere fikk penger rett i lomma. Dersom noen husker George Graham\ Rune Hauge saken, så er nok dette akkurat det samme. Kanskje i noe større skala. Graham fikk riktig nok sparken i Arsenal.

6897077[/snapback]

 

hva var den rune hauge/graham saken?

Lenke til kommentar

Snakker med en kar på msn som ser dokumentaren akkurat nå.

 

Det meste handler om Bolton, og det ser ut som Sam Alardyce ryker på en smell.

 

De (BBC) har visst bevis på at Chelsea og Liverpool ulovlig kontakter unge spillere. ( Det er videobevis)

 

Mulig at Chelsea mister tre poeng, da de allerede har en advarsel etter Cole saken.

 

edit: ser ut som 'arry Redkanpp kan ta seg en ganske lang ferie. Han takker ja til bestikkelser på tape.

Endret av tom watt
Lenke til kommentar

 

Håper de får det ja! Men samtidig så er ikke tre poeng så altfor mye!

6901523[/snapback]

 

Sant det.

 

Men slik som jeg tolker det, kan de miste seks poeng.

 

Straffen etter Cole saken var jo en suspendert tre poengs straff. Med beskjed om at dersom det skjer en gang til, blir det ordentlig straff. Da tenker jeg at de suspenderte tre poengene kommer i tillegg til tre nye minus poeng.

Lenke til kommentar
Tror ikke de får straff i det hele tatt. Synd, men i og med at det er chelsea så tror jeg de slipper unna, igjen.

6902124[/snapback]

 

nå syns jeg alle har lyst til å ta chelsea pga deres sporslige prestasjoner..dere vil nok frata dem poeng for at de skal tape PL..ikke pga at det moralsk galt med bestikkelser..

 

så hvis Chelsea skal ha straff..så skal nok Liverpool pgså ha..de ble sammen med Chelsea kommentert om å ha kontaktet unge talenter..

 

men hører jeg noen diskusjon om at Liverpool skal få straff?? nei..for dere er noen ***** misunnelige taperer...dårlige tapere..

 

(sorry...måtte få det ut etter å ha følgt med denne tråden i lang tid)

Lenke til kommentar
Tror ikke de får straff i det hele tatt. Synd, men i og med at det er chelsea så tror jeg de slipper unna, igjen.

6902124[/snapback]

 

nå syns jeg alle har lyst til å ta chelsea pga deres sporslige prestasjoner..dere vil nok frata dem poeng for at de skal tape PL..ikke pga at det moralsk galt med bestikkelser..

 

6902253[/snapback]

 

Nei, vi vil kun ta dem fordi det er Chelsea, ikke fordi det dem driver med er ulovlig. :roll:

Lenke til kommentar
Tror ikke de får straff i det hele tatt. Synd, men i og med at det er chelsea så tror jeg de slipper unna, igjen.

6902124[/snapback]

 

nå syns jeg alle har lyst til å ta chelsea pga deres sporslige prestasjoner..dere vil nok frata dem poeng for at de skal tape PL..ikke pga at det moralsk galt med bestikkelser..

 

6902253[/snapback]

 

Nei, vi vil kun ta dem fordi det er Chelsea, ikke fordi det dem driver med er ulovlig. :roll:

6902353[/snapback]

 

ja..de har gjjort noe galt som bare er bevist av en dokumentar lagd av en tv-stasjon...det er greit det..men det samme har liverpool..hvorfor ikke lange ut mot den klubben a?? at det de gjør er galt og for jævlig..og at de fortjener straff...men neida...alle skal være mot Chelsea...

 

Selv hvem det er..så ville ikke jeg ha trukket fra poeng..la de sportslige resultatene være, så lenge ikke bestikkelsene ikke gjelder dommerbestikkelserog andre faktorer som kan endre resultatet...

Endret av MyoK
Lenke til kommentar

LFC kan ikke få noen straff for "avsløringene" om oss i går. Klubben ble invitert til et møte med agenten til denne spilleren, og representanten for Liverpool sa at Liverpool var interessert i å kjøpe ham når han ble 17 år. Selve møtet var ulvolig, men det kan ikke tas ut noen siktelse mot Liverpool for det, og LFCs representant kom som sagt ikke med noen konkret henvendelse om en ulovlig transfer.

 

Chelseas representant gikk dog litt lenger, og sa at de ønsket å betale ham £150 000 over tre år om spilleren byttet klubb nå. Men poengstraff blir det ikke, fordi regelverket for å kontakte en proffspilleren og en Akademi-spiller er forskjellig.

 

Pressemeldingen

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...