Stonemeister Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 portsmouht leder pl nå. rar start på pl i år 6874670[/snapback] Artig, og ikke minst, vi gleder oss til United-Arsenal kampen! Da troner nok United skal du se. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Artig at Pompey har fått en så god start, ja. Dysser kanskje ned noen av de Man Utd-supporterne som mener ligaen er avgjort allerede. Tror nok Pompey gjør det relativt bra i år, men er rimelig sikker på at de - akkurat som Wigan og Charlton i fjor - faller ned fem-seks plasser innen sesongslutt. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 Artig at Pompey har fått en så god start, ja. Dysser kanskje ned noen av de Man Utd-supporterne som mener ligaen er avgjort allerede. Tror nok Pompey gjør det relativt bra i år, men er rimelig sikker på at de - akkurat som Wigan og Charlton i fjor - faller ned fem-seks plasser innen sesongslutt. 6875520[/snapback] United er i form, med sånt kan jo svikte. Sier ikke at de har vunnet allerede, men med full tropp nå så tror jeg de vinner mot Gunners. Pompey har ikke kapasiteten til å fullføre en hel sesong og ende opp på topp. Det har de større lagene, og derfor synes ikke jeg Pompei er en trussel. Men Chelsea har skuffet, skulle tro at de, med den stallen de har, vinner alle kampene sine i starten. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 (endret) Tror nok at Chelsea er sterkere enn andre lag og vinner til slutt. Men de viser at det ikke bare er penger og gode spillere som skal til for å vinne fotballkamper, formen må sitte og samspillet må drilles. Endret 16. september 2006 av Hewitt Lenke til kommentar
kakemonster7 Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Jeg må bare si en ting.... Manchester United - Arsenal 6-1 Lenke til kommentar
fakey Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 2 timer igjen til Chelski - Liverpool. Det blir en fin oppvarming til den store kampen senere. Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Går alle kampene på Canal +? Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Klipp frå tidlegare møter mellom Arsenal og United. Gler meg. Lenke til kommentar
Budbringer Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Går alle kampene på Canal +? 6879617[/snapback] Chelsea - Liverpool går halv 3. ManUtd - Arsenal tror jeg går 5. heia spurs i dag Lenke til kommentar
Babyloner Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Wooohooo...CHELSEA! Lenke til kommentar
fakey Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Arsenal har dessverre taket på denne kampen nå. Straffebom og greier. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Arsenal har dessverre taket på denne kampen nå. Straffebom og greier. 6881628[/snapback] Kuszczak har vært strålende i denne kampen! Godt kjøp av Sir Alex! Lenke til kommentar
fakey Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Deilig å roe nervene litt nå i 15 minutter. Spennende kamp. Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 West Ham - Newcastle United 0-2 Howay the lads! Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Bra kamp av Arsenal hittil. Håper at Man U fansen tar det rolig framover... Liverpool mot Chelsea. ai ai håper L'pool takler dette. Chelsea er gode, har en syk stall... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Dette ser veldig bra ut. Sterk Chelsea-seier og det går mot Arsenal-seier mot de røde djevlene. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Noooooooooo!! Helvete, så leder Arsenal da... Jekla Fergie som ikke selger Fletch og O'Shea! ARG! Enda verre at han faktisk BRUKER dem! Lenke til kommentar
fakey Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Jeg kan ikke skjønne hva SAF driver med. Skjønner det virkelig ikke. Hvorfor Carrick på benken, Oshea og Fletcher på? Dette var en kamp det kunne gått begge veier. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Nå må Man U fansen jekke seg ned. De så rødt nettop, mens mitt kjære L'pool så blått :/... Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 17. september 2006 Del Skrevet 17. september 2006 Jeg kan ikke skjønne hva SAF driver med. Skjønner det virkelig ikke. Hvorfor Carrick på benken, Oshea og Fletcher på? Dette var en kamp det kunne gått begge veier. 6882272[/snapback] Man skulle tro de hadde donert hver sin nyre til han og at han må betale dem tilbake ved å spille dem mot Arsenal... Satan, Carrick og Scholes på midten! Giggs og Ronaldo på kantene, det er så åpenbart det beste valget! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg