Gå til innhold

Premier League 2006/2007


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Artig at Pompey har fått en så god start, ja. Dysser kanskje ned noen av de Man Utd-supporterne som mener ligaen er avgjort allerede. :p Tror nok Pompey gjør det relativt bra i år, men er rimelig sikker på at de - akkurat som Wigan og Charlton i fjor - faller ned fem-seks plasser innen sesongslutt.

6875520[/snapback]

 

United er i form, med sånt kan jo svikte. Sier ikke at de har vunnet allerede, men med full tropp nå så tror jeg de vinner mot Gunners. Pompey har ikke kapasiteten til å fullføre en hel sesong og ende opp på topp. Det har de større lagene, og derfor synes ikke jeg Pompei er en trussel.

 

Men Chelsea har skuffet, skulle tro at de, med den stallen de har, vinner alle kampene sine i starten.

Lenke til kommentar
Jeg kan ikke skjønne hva SAF driver med. Skjønner det virkelig ikke. Hvorfor Carrick på benken, Oshea og Fletcher på?

 

Dette var en kamp det kunne gått begge veier.

6882272[/snapback]

 

Man skulle tro de hadde donert hver sin nyre til han og at han må betale dem tilbake ved å spille dem mot Arsenal...

 

Satan, Carrick og Scholes på midten! Giggs og Ronaldo på kantene, det er så åpenbart det beste valget!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...