Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Dessverre tror jeg nok United vil avgi poeng mot Tottenham i dag. Men en glede at Liverpool blir pisset på, Arsenal avgir sansynligvis poeng. 6832283[/snapback] har alerede glemt liverpool kampen jeg Lenke til kommentar
fakey Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Dessverre tror jeg nok United vil avgi poeng mot Tottenham i dag. Men en glede at Liverpool blir pisset på, Arsenal avgir sansynligvis poeng. 6832283[/snapback] har alerede glemt liverpool kampen jeg 6832328[/snapback] okey, kult. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Da var det 3 nye poeng for oss i dag og da. Saha bommer mye på slutten men. Også en fin helg hvor Liverpool blir pissa på, Arsenal avgir poeng og vi ser at Chelsea ikke er så overlegne lenger. I tillegg til alt dette er suspensjonen for Rooney og Scholes over. :!: Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 Da var det 3 nye poeng for oss i dag og da. Saha bommer mye på slutten men. Også en fin helg hvor Liverpool blir pissa på, Arsenal avgir poeng og vi ser at Chelsea ikke er så overlegne lenger. I tillegg til alt dette er suspensjonen for Rooney og Scholes over. :!: 6833121[/snapback] Jepp, United kommer langt i år skal du se! Men 5-1 mot Fulham med Roon og Scholsey viser hvor gode vi er med full stall. Lenke til kommentar
Budbringer Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 syns ikke seieren til manu var fortjent. spurs fortjente uavgjort Lenke til kommentar
Budbringer Skrevet 9. september 2006 Del Skrevet 9. september 2006 syns ikke seieren til manu var fortjent. spurs fortjente uavgjort Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Karrieren til Bullard ser, for meg, ut som om den er over. Tragisk, Bullard er/var en spiller jeg hadde sansen for. Fantastisk skuddfot. http://www.youtube.com/watch?v=w7uydkrbk4Y Lenke til kommentar
GBD Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Bullard er "bare" ute i 2-3 måneder. Det så fryktelig mye verre ut enn det var. Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Fytti rakkern! Dette er kanskje noe av det verre jeg har sett! :shock: Veldig bra at han ikke blir borte lenger, for dette er en spiller jeg har sansen for! Håper han kommer sterkt tilbake! Det fortjener han! Lenke til kommentar
KjellV Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Bullard har hatt griseflaks mtp at han bare er ute 2-3 måneder. Prestasjon av VG å ha store oppslag om Riise på nettsidene sine, samtidig som det ikke er et ord om Bullard. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 Bullard har hatt griseflaks mtp at han bare er ute 2-3 måneder. Prestasjon av VG å ha store oppslag om Riise på nettsidene sine, samtidig som det ikke er et ord om Bullard. 6835820[/snapback] Med tanke på leserne, egentlig ikke ... Men halleluja, den episoden så helt forferdelig ut. Nesten uvirkelig at han slipper unna med 2-3 måneder for den, men heldigvis får man vel si. Har alltid hatt sansen for Bullard siden jeg "ble kjent" med ham i Wigan i fjor. Lenke til kommentar
Budbringer Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 link noen? youtube/nettavisen eller no sånt Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 10. september 2006 Del Skrevet 10. september 2006 link noen? youtube/nettavisen eller no sånt 6837237[/snapback] Hvis du tenker på Bullard-episoden, er det en Youtube-link et par innlegg opp her ... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 chelsea-liverpool...man u-arsenal.. denne helga bli bra Lenke til kommentar
fakey Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 chelsea-liverpool...man u-arsenal.. denne helga bli bra 6849707[/snapback] Det beste utfallet United kan få av denne helgen er seier over Arsenal og seier for Liverpool. Jeg stoler på Liverpool og håper de sikrer seieren som vanlig. Selvom uavgjort høres fristende ut er det viktig å ha så stor luke som mulig til Chelsea. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Bullard er ute i NI måneder... ikke gøy. Link Det var synd, går glipp av sesongen, og muligens karrieren. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Det der var helt utrolig synd! Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Bullard er ute i NI måneder... ikke gøy. Link Det var synd, går glipp av sesongen, og muligens karrieren. 6850942[/snapback] Ni måneder, stakkars mann... Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Bullard er ute i NI måneder... ikke gøy. Link Det var synd, går glipp av sesongen, og muligens karrieren. 6850942[/snapback] Meget meget synd. Håper han kommer tilbake, selvom det kanskje er litt mye å håpe på. Lenke til kommentar
Budbringer Skrevet 16. september 2006 Del Skrevet 16. september 2006 portsmouht leder pl nå. rar start på pl i år Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg