Gå til innhold

Premier League 2006/2007


Anbefalte innlegg

Herregud da mann, se hva jeg skriver! Jeg kaller da ikke Owen for en flopp.

6758782[/snapback]

 

Owen var rå i Liverpool :love: men etter klubbskiftet til Real Madrid og videre til Newcastle har han ikke imponert i det hele tatt. Skal nevnes at en del har blitt ødelagt av lite spilletid og skader, men nivået hans har helt klart gått nedover. Men i hjertet mitt er Owen alltid en toppspiller, og håper for all del han kommer tilbake til Anfield.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vil ikke ha Owen tilbake til Anfield, rett og slett fordi han ikke lenger er god nok og han er altfor skadeplaget. Enhver krone brukt på ham er jo en stor risiko. Owen var en klassespiller, til han skiftet klubb til Real Madrid og ødela karrieren sin med lite spilletider og etterhvert mer og mer skader. Owen vil for alltid ha en plass i mitt hjerte, og det til tross for at han "sviktet" klubben og stakk, men jeg vil ikke ha ham tilbake. Jeg føler meg rett og slett 100% sikker på at han ikke vil komme opp på det gamle nivået, og som sagt - skadene hans er en så stor risiko at jeg ikke ville brukt noen millioner pund på ham engang.

Lenke til kommentar
Jeg vil ikke ha Owen tilbake til Anfield, rett og slett fordi han ikke lenger er god nok og han er altfor skadeplaget. Enhver krone brukt på ham er jo en stor risiko. Owen var en klassespiller, til han skiftet klubb til Real Madrid og ødela karrieren sin med lite spilletider og etterhvert mer og mer skader. Owen vil for alltid ha en plass i mitt hjerte, og det til tross for at han "sviktet" klubben og stakk, men jeg vil ikke ha ham tilbake. Jeg føler meg rett og slett 100% sikker på at han ikke vil komme opp på det gamle nivået, og som sagt - skadene hans er en så stor risiko at jeg ikke ville brukt noen millioner pund på ham engang.

6760004[/snapback]

 

Inlegget ditt fikk meg til å tenke litt og når du sier det er det kanskje litt optimistisk å tro at han skal prestere på Anfield. Men vi er alle enige om at han var en stjerne, for noen år tilbake og kommer alltid til å huske han.

Lenke til kommentar

For å bli med i denne tråden såmå jeg slenge meg med.

 

Arsenal tapte i helga mot Man City som sikkert alle visste. De som så kampen så at det var dårlig spilt av Arsenal, det er såpass tidlig i sesongen, slik at Henry som hadde 3 sjangser mot keeperen ikke klarte å putte de. Bare noen kamper til så er Henry i toppform, og da blir det mange mål. Reyes, Rosicky og Walcott er også spillere som vil markere seg sterkt i år.

 

Man U er veldig sterke i år, til tross for Solskjær sin tilbakekomst, som er det ganske solide, og solskjær kommer til å score mange mål, føler det på meg. De blir sterke konurrenter i årets Premier League

 

Chelsea som jeg personlig hater, er det ikke mye å si. De har 2 solide seiere, og 1 latterlig tap. Mer er det egentlig ikke å si. De kommer til å hevde seg høyt der oppe!

 

Liverpool suger, hater det laget, latterlige folk hele gjengen, og klysa Riise. Ikke misforstå, de er ikke dårlige, men hater de bare så inderlig(ikke like mye som chelsea men men). Liverpool tror jeg ikke hevder seg helt i toppen i år.

 

Top 3 i år kommer til å bli Chelsea, Man U og Arsenal. De 3 kommer til å krige. Bare vent! :)

 

Jeg er Arsenal og Real Madrid fan, sånn at det er sagt!

 

mvh.

Fredrik

:thumbup:

PS: Gidder ikke lese over etter skrivefeil! :)

Lenke til kommentar

Han putta vel et verdig antall mål i forhold til spilletid, men han drepte karrieren sin ved å stikke fra en klubb hvor han var fast på spissplassen, til en klubb hvor han stort sett satt på benken. Slikt er aldri bra. Selvsagt også ironisk at han dro "for å vinne trofeer", og påfølgende sesong vinner Liverpool CL. :p

Lenke til kommentar
Liverpool suger, hater det laget, latterlige folk hele gjengen, og klysa Riise. Ikke misforstå, de er ikke dårlige, men hater de bare så inderlig(ikke like mye som chelsea men men). Liverpool tror jeg ikke hevder seg helt i toppen i år.

 

6761499[/snapback]

 

Hehe, ingen bombe.. Tør jeg gjette om Fowler er den du hater mest på pool og? ;)

Lenke til kommentar
Han putta vel et verdig antall mål i forhold til spilletid, men han drepte karrieren sin ved å stikke fra en klubb hvor han var fast på spissplassen, til en klubb hvor han stort sett satt på benken. Slikt er aldri bra. Selvsagt også ironisk at han dro "for å vinne trofeer", og påfølgende sesong vinner Liverpool CL. :p

6761821[/snapback]

 

Sant nok. Han var jo knallgod når han dro.

Kan vel ikke sies at han er like god nå lenger, selv om han er skada.

 

Du var forresten kul tHe_dArK_LoRd! :D

Lenke til kommentar
Reyes, Rosicky og Walcott er også spillere som vil markere seg sterkt i år.

 

mvh.

Fredrik

:thumbup:

PS: Gidder ikke lese over etter skrivefeil! :)

6761499[/snapback]

 

Det er vel heller tvilsomt at Reyes kjem til å markere seg for Arsenal i år.

 

Ellers var Arsenal det klart beste laget mot City. Absolutt ingen dårleg kamp. Dei hadde meir enn nok sjansar til å score, og burde hatt minst uavgjort.

Lenke til kommentar
Han putta vel et verdig antall mål i forhold til spilletid, men han drepte karrieren sin ved å stikke fra en klubb hvor han var fast på spissplassen, til en klubb hvor han stort sett satt på benken. Slikt er aldri bra. Selvsagt også ironisk at han dro "for å vinne trofeer", og påfølgende sesong vinner Liverpool CL. :p

6761821[/snapback]

spille tid var det ikke akkuratt flust med.. han var femte valg på topp eller no sånt.. men Beckham advarte han mot å komme til Real

Lenke til kommentar
For å bli med i denne tråden såmå jeg slenge meg med.

 

Arsenal tapte i helga mot Man City som sikkert alle visste. De som så kampen så at det var dårlig spilt av Arsenal, det er såpass tidlig i sesongen, slik at Henry som hadde 3 sjangser mot keeperen ikke klarte å putte de. Bare noen kamper til så er Henry i toppform, og da blir det mange mål. Reyes, Rosicky og Walcott er også spillere som vil markere seg sterkt i år.

 

Man U er veldig sterke i år, til tross for Solskjær sin tilbakekomst, som er det ganske solide, og solskjær kommer til å score mange mål, føler det på meg. De blir sterke konurrenter i årets Premier League

 

Chelsea som jeg personlig hater, er det ikke mye å si. De har 2 solide seiere, og 1 latterlig tap. Mer er det egentlig ikke å si. De kommer til å hevde seg høyt der oppe!

 

Liverpool suger, hater det laget, latterlige folk hele gjengen, og klysa Riise. Ikke misforstå, de er ikke dårlige, men hater de bare så inderlig(ikke like mye som chelsea men men). Liverpool tror jeg ikke hevder seg helt i toppen i år.

 

Top 3 i år kommer til å bli Chelsea, Man U og Arsenal. De 3 kommer til å krige. Bare vent! :)

 

Jeg er Arsenal og Real Madrid fan, sånn at det er sagt!

 

mvh.

Fredrik

:thumbup:

PS: Gidder ikke lese over etter skrivefeil! :)

6761499[/snapback]

 

 

Boring Aresenal! Et utrolig pent begrep, unskyld meg alle Arsenal fans. Men legger du melodi på det kan det faktisk høres ut som noe fra en tekst fra Bob Dylan!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...