TeggY Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Noen som har sett taklingen til Ben Thatcher i kampen mot Portsmouth? Portsmouths Mendes ble liggende bevisstløs og tilbrakte natta på sykehus. Thatcher fikk bare gult kort for taklingen. http://www.dagbladet.no/sport/2006/08/24/474818.html Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Det burde nok vært rødt kort der, ja Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Det burde nok vært rødt kort der, ja 6736552[/snapback] Selv har jeg ikke sett episoden, men ut ifra det de skriver, så kan det høres sånn ut ja. Noen som har url eller noe til episoden? Lenke til kommentar
SirOppvask Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Det ser fryktelig styggt ut ass....har ikke sett episoden, men han måtte jo ha oksygen tilførsel og det ene med det andre da. Til og med Redknapp var borte for å se hvordan det gikk! Ser for meg ut som et ganske klart rødt kort....det kan jo bli i disiplinær sak, poltiet skal kansje etterforske saken og greier... Lenke til kommentar
............... Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Det burde nok vært rødt kort der, ja 6736552[/snapback] Selv har jeg ikke sett episoden, men ut ifra det de skriver, så kan det høres sånn ut ja. Noen som har url eller noe til episoden? 6736572[/snapback] her kan du se hendelsen.. Se ifra 4 minutter.. Stygg takling, ingen tvil om det.. Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 24. august 2006 Forfatter Del Skrevet 24. august 2006 Fy faen. Syk fart også BLAM, albuen rett i ansiktet. Drøøøyt Lenke til kommentar
SirOppvask Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Sørgelige bilder. Utrolig synn å måtte se slike bilder fra Premier Leuage. Jeg tror det er noe av det styggeste jeg har sett i siden Roy Kean takklet Håland! Han kommer jo bare rett inn med albuen og er ikke i nærheten av ballen. Den situasjonen der må få følger. En slik opptreden kan bare ikke forsvares. Utrolig utrolig sørgelig. Håper for guds skyld at det kommer til å gå bra med han. For det ser ikke bra ut, rett og slett! Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Det var ikke mye pent nei. Skal bli spennende å se hvilke følger dette får. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Den "taklingen" er råstygg, og er det klareste røde kortet jeg har sett på lenge. Utrolig at han slapp unna med gult. Med mindre dommeren har nevnt noe spesielt i rapporten sin, kan jo heller ikke FA gjøre noe med hendelsen i henhold til reglene, fordi dommeren så episoden ... Det ville i så fall vært skandaløst. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Forferdelig. Håper virkelig det får konsekvenser. Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Knasent og fint tap mot Boro i går. Jaja, resultatet der var nå bedre enn i fjor. United har faktisk inponert meg littegrann så langt, selv om de har møtt to dumpekandidater. Tror selvfølgelig fremdeles på en Chelsea-seier i PL. Vi er uslåelig hjemme. Men for all del, litt spenning er da ikke negativt. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Det burde nok vært rødt kort der, ja 6736552[/snapback] Selv har jeg ikke sett episoden, men ut ifra det de skriver, så kan det høres sånn ut ja. Noen som har url eller noe til episoden? 6736572[/snapback] her kan du se hendelsen.. Se ifra 4 minutter.. Stygg takling, ingen tvil om det.. 6736708[/snapback] Lenke til kommentar
Budbringer Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 håper han får et par kamper karantene.. kan minne litt om Keane- håland taklinga Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 "Eit par" kampar? Fortjenar mykje verre enn det. Lenke til kommentar
Budbringer Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 teit at det ikke blei rødt.. Portsmouth-manager Harry Redknapp er oppgitt over venstrebacken, og han ante at en grisetakling var på vei. - Utenfor banen finnes det ikke snillere gutter. Dessverre er han i stand til å gjøre sånne ting på banen. Det var en grusom takling, sånt skal ikke skje, sier Redknapp og legger til: - Hva skal til for å få et rødt kort? Må du drepe noen? Lenke til kommentar
FL1P Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Helvete, noe av det verste jeg har sett på en god stund. :O Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Forward, forward, back, back, forward, punch FATALITY! Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 No har City sjølv suspendert Ben Thatcher frå morgondagens kamp mot Arsenal (og all anna "first team action"). Sikkert like greit. Lenke til kommentar
Budbringer Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 No har City sjølv suspendert Ben Thatcher frå morgondagens kamp mot Arsenal (og all anna "first team action"). Sikkert like greit. 6741841[/snapback] den suspensjonen er fullt fortjent Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg