Ed Hunter Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Når han ikke klarer å stoppe ham på fair og sportslig vis, må han ty til ulovligheter ja. Jeg skjønner ham godt, for det er ikke lett å stoppe en så god tekniker som Ronaldo! 6702437[/snapback] Korrekt! Det er vel helst Ronaldo som "stopper" seg sjølv når han går i bakken på litt tvilsomt vis. Heldigvis speler han ikkje på det så mykje på klubblaget som på landslaget. Fergie tillater det ikkje! Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Er vel ikke det at Ronaldo er så utrolig god tekniker som er grunnen, Ronaldo greier tross alt meget fint selv å stoppe angrepene sine, men "Kannibalen" er tross alt kjent for å stemple/"spise" alt som rører på seg med en annen draktfarge enn ham selv. Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 (endret) At Ronaldo ikke er en god tekniker? Og du hadde peiling på fotball sa du? Endret 18. august 2006 av OShea Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Ingen kan tvile på Ronaldo sin teknikk, om han bruker den riktig er ein anna sak. Gutten har fantastisk teknikk! Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 At Ronaldo ikke er en god tekniker? Og du hadde peiling på fotball sa du? 6702530[/snapback] Det har jeg faktisk aldri sagt, eneste jeg spøkte om var at han stopper alle angrepene sine selv. Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Er vel ikke det at Ronaldo er så utrolig god tekniker som er grunnen, Ronaldo greier tross alt meget fint selv å stoppe angrepene sine, men "Kannibalen" er tross alt kjent for å stemple/"spise" alt som rører på seg med en annen draktfarge enn ham selv. 6702527[/snapback] Det har jeg faktisk aldri sagt, eneste jeg spøkte om var at han stopper alle angrepene sine selv. 6702636[/snapback] Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 (endret) Er vel ikke det at Ronaldo er så utrolig god tekniker som er grunnen6702527[/snapback] In other words: Har ikke nevnt et ord om hva jeg synes om Ronaldos teknikk, bare at det ikke er grunnen til at Kannibalen kommer til å stemple ham. Men siden vi er inne på det kan jeg vel si at Ronaldo har fantastisk bra teknikk og potensiale, men at han sløser mesteparten av det bort på være en av PLs mest uintelligente spillere fotballmessig. Han har bedret seg litt, men fyren må få et overblikk og et pasningsinstinkt i de fleste situasjoner, isteden for å kjøre for mye solo. Endret 18. august 2006 av Hewitt Lenke til kommentar
fakey Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Sånn.. Kul liverpool kamp på TV Norge. Både Riise og Carrsgher ut i løpet av en halvtime ^^ Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Å hygge seg over andre spilleres skader ... meget voksent. Utrolig synd, og det er noe som kan få konsekvenser for oss. Riise sin skade så alvorlig ut, og det første jeg tenkte når jeg så den var at dette blir minst to måneder på sidelinja. Håper virkelig jeg tar feil. Carragher tror jeg nok er tilbake til neste seriekamp, iallfall, så ikke så alvorlig ut det. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Shefield Utd leder 1-0.. omfgrofl "Vi er Liverpool, vi er best etter Chelsea" Lenke til kommentar
fakey Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Også må selvfølgelig liverpool filme seg inn i kampen igjen. Var ikke nær gerrard engang jo? Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Årets billigste straffespark? Synd for Blades.... Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 (endret) Straffen var da verken filming eller feil, hva tenker dere med? Absolutt diskutabel, men forsvareren forstyrrer Gerrard betraktelig og han kommer ut av balanse. Feil idømt er det ikke. Og filming? Så vidt jeg ser legger ikke Gerrard seg ned, men står på beina så godt han kan og avslutter. Tenk deg om før du prøver å poste dritt. For øvrig en helt ræva drittkamp. Vi spiller elendig, nei, FORFERDELIG, og absolutt alt annet går i mot oss. Med andre ord, en helt standard ligapremiere for Liverpool. Sånn er det hvert eneste år, ingen sesong uten en ræva start. I tillegg to skader, og Riise sin så veldig alvorlig ut. Forsvaret var også horribelt dårlig ved målet. Greit at vi mangler Carra og Finnan, men likevel. Benytter meg også til å stille kritikk ved laguttaket. Hvor er Alonso, Pennant og Gonzalez i startoppstillingen? Synes det blir veldig mye gambling i ligapremieren, sånn skal det ikke være. Greit at vi har en livsviktig kamp på tirsdag, men profesjonelle fotballspillere greier å spille to kamper på fire dager. Vi kommer tilbake, garantert. Jeg har opplevd verre ligapremierer før, så jeg er vant til det. Endret 19. august 2006 av Hewitt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Også må selvfølgelig liverpool filme seg inn i kampen igjen. Var ikke nær gerrard engang jo? 6705369[/snapback] Kan du fotballregler i det hele tatt egentlig? Du trenger ikke kommentere spørsmålet, du skal bare svare ja eller nei. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Jeg innrømmer jeg ble litt ivrig, for filming var det ikke. Men en ting er klart: straffe var det IKKE. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Kan du si meg hvorfor det ikke er straffe? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Gerrard ble hindret i å score. Hindret! Da er det frispark/straffe. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Kan du si meg hvorfor det ikke er straffe? 6705535[/snapback] Gerrard blir ikke felt, han mister balansen. Kan du si meg hvorfor det er straffe? Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 (endret) Selvfølgelig var det straffe, Sheff. spilleren forstyrrer jo Gerrard nok (på ulovlig vis) til at han mister balansen og ikke får avsluttet maksimalt. Endret 19. august 2006 av BareMarius Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Kan du si meg hvorfor det ikke er straffe? 6705535[/snapback] Gerrard blir ikke felt, han mister balansen. Kan du si meg hvorfor det er straffe? 6705547[/snapback] Mistet balansen?! Selvfølgelig mistet han balansen når han måtte hoppe over 100 knotter som var på vei mot anklene hans. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg