Babyloner Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Jeg fortrekker: (Lag med spillere som ikke burde vært der) og i bakhånd har vi: Enda flere spillere som ikke burde vært her! eneste vi mangler er noen forsvarspillere, hvis Gallas drar.. 6699431[/snapback] Wow! En Chelski-supporter! Har du vært det lenge eller ble du det nettopp? De som har vært det lenge er nemlig en utdødd rase... 6700174[/snapback] hah! den gangen jeg så Flo finte ut Leeds-forsvaret sammen med Zola..da fikk chelsea en plass i hjertet mitt.. men kan ikke nekte at den kjærligheten har vokst og vokst nå som de er uslålig ..men den har alltid vært der.. får jeg spørre: hvilket lage holder du med? Lenke til kommentar
fakey Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Det "tv" programmet om premier league vg har begynt kjempeflink han programledern Lenke til kommentar
Blax Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Ja jeg såg det nå. Kult! 2 sendinger pr.dag 5 dager i uken.. Nice Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Jeg fortrekker: (Lag med spillere som ikke burde vært der) og i bakhånd har vi: Enda flere spillere som ikke burde vært her! eneste vi mangler er noen forsvarspillere, hvis Gallas drar.. 6699431[/snapback] Wow! En Chelski-supporter! Har du vært det lenge eller ble du det nettopp? De som har vært det lenge er nemlig en utdødd rase... 6700174[/snapback] hah! den gangen jeg så Flo finte ut Leeds-forsvaret sammen med Zola..da fikk chelsea en plass i hjertet mitt.. men kan ikke nekte at den kjærligheten har vokst og vokst nå som de er uslålig ..men den har alltid vært der.. får jeg spørre: hvilket lage holder du med? 6700226[/snapback] Man Utd, og jeg har holdt med dem i 10 av mine 14 år. Og igjen, Flo som finter? Wow! Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 ... Og tør jeg spør hvem som hadde total dominans i England når du begynte å heie på Man Utd? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 ... Og tør jeg spør hvem som hadde total dominans i England når du begynte å heie på Man Utd? 6700857[/snapback] Jeg var fire... Og så vidt jeg husker var det Juventus som vant CL i '96, men dette er ikke jeg helt sikker på... Men... det var på grunn av fotballkortene mine at jeg begynte å heie på United. Også har det nå bare gått slik. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Hvem som vant CL er da totalt irrelevant. Man Utd vant vel PL fire-fem ganger rundt det tidspunktet du ble supporter. Sier ingenting om deg altså, men at du har svært lite å fare med når du skal begynne å kritisere andre for hvilke lag de holder med, bare fordi akkurat det laget dominerer for tiden. Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 18. august 2006 Forfatter Del Skrevet 18. august 2006 Jeg kjenner utroolig mange ManU supportere som ble det på 90tallet, og har enda tilgode å se en eneste en som innrømmer å ha valgt dem pga de var overlegne. Alle skylder på Solskjær og fotballkort :!: Sånn sett er det fint å være pool fan, de var ikke akkurat dominerende når jeg "fant" dem Lenke til kommentar
Babyloner Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Hvem som vant CL er da totalt irrelevant. Man Utd vant vel PL fire-fem ganger rundt det tidspunktet du ble supporter. Sier ingenting om deg altså, men at du har svært lite å fare med når du skal begynne å kritisere andre for hvilke lag de holder med, bare fordi akkurat det laget dominerer for tiden. 6700890[/snapback] Takker for det innlegget, hadde akkurat det samme på hjertet, men visste ikke hvordan jeg skulle få det ut i ord TAKK!! Sånn sett er det fint å være pool fan, de var ikke akkurat dominerende når jeg "fant" dem Chelsea var ikke dominerende da Flo, Zola, og andre spilte.. Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 18. august 2006 Forfatter Del Skrevet 18. august 2006 Sa jeg det? Lenke til kommentar
Blax Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Ehm.. Jeg begynte å heie på united når solskjær gikk dit. Det var fordi solskjær var helten min i MFK når jeg var 10-11år, og når en lokal hero gikk til en berømt klubb, så ble det til at jeg heia på de. Heia ikke på noen lag i England før United, bare Molde ._. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Når jeg begynte å heie på United var jeg 6 år. Og det var på grunn av Solskjær ja. At United vant ligaen da fant jeg ut lenge etter når jeg fikk videoen "Champions Again". Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Pappa heia på United så det blei naturlig at eg og blei supporter. Lenke til kommentar
Babyloner Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Sa jeg det? 6700969[/snapback] Nei, du sa ikke det..men jeg syntes det bare passet i denne sammenhengen.. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 At Sol Campbell har forsvunnet, gjør det ikke bedre. Han var en få rutinerte forsvarsspillere i klubben. Forsvinner Ashley Cole også, kan Arsenal fort få problemer. 6699969[/snapback] At dei to (eller berre Sol) ikkje er der trur eg ikkje blir det største savnet. Toure/Senderos guida oss fint gjennom CL, med 10 kampar på rad utan baklengs. Campbell var vekke i store delar av sesongen, og Cole var heilt fråværande. Alt i alt trur eg ikkje Arsenal er noko svekka. Dessverre, er eg ikkje sikker på om dei er styrka heller, noko dei andre laga i toppen utvilsomt er. Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Kannibalen Khalid til London Lenke til kommentar
FL1P Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Flaut å være Chelsea supporter i August og Januar. Syns jeg Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Kannibalen Khalid til London 6702158[/snapback] Gleder meg til å se Ronaldo grunnlure ham gang på gang Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Khalid bare stempler ham litt, så er den saken ute av verden. Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Når han ikke klarer å stoppe ham på fair og sportslig vis, må han ty til ulovligheter ja. Jeg skjønner ham godt, for det er ikke lett å stoppe en så god tekniker som Ronaldo! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg