Gå til innhold

Premier League 2006/2007

Anbefalte innlegg

Jeg fortrekker:

(Lag med spillere som ikke burde vært der)

og i bakhånd har vi:

Enda flere spillere som ikke burde vært her!

eneste vi mangler er noen forsvarspillere, hvis Gallas drar..

6699431[/snapback]

Wow! En Chelski-supporter!

Har du vært det lenge eller ble du det nettopp?

De som har vært det lenge er nemlig en utdødd rase...

6700174[/snapback]

hah! den gangen jeg så Flo finte ut Leeds-forsvaret sammen med Zola..da fikk chelsea en plass i hjertet mitt.. men kan ikke nekte at den kjærligheten har vokst og vokst nå som de er uslålig :blush: ..men den har alltid vært der..

får jeg spørre: hvilket lage holder du med?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg fortrekker:

(Lag med spillere som ikke burde vært der)

og i bakhånd har vi:

Enda flere spillere som ikke burde vært her!

eneste vi mangler er noen forsvarspillere, hvis Gallas drar..

6699431[/snapback]

Wow! En Chelski-supporter!

Har du vært det lenge eller ble du det nettopp?

De som har vært det lenge er nemlig en utdødd rase...

6700174[/snapback]

hah! den gangen jeg så Flo finte ut Leeds-forsvaret sammen med Zola..da fikk chelsea en plass i hjertet mitt.. men kan ikke nekte at den kjærligheten har vokst og vokst nå som de er uslålig :blush: ..men den har alltid vært der..

får jeg spørre: hvilket lage holder du med?

6700226[/snapback]

Man Utd, og jeg har holdt med dem i 10 av mine 14 år.

Og igjen, Flo som finter? Wow!

Lenke til kommentar
... Og tør jeg spør hvem som hadde total dominans i England når du begynte å heie på Man Utd?

6700857[/snapback]

Jeg var fire...

Og så vidt jeg husker var det Juventus som vant CL i '96, men dette er ikke jeg helt sikker på...

Men... det var på grunn av fotballkortene mine at jeg begynte å heie på United.

Også har det nå bare gått slik.

Lenke til kommentar

Hvem som vant CL er da totalt irrelevant. Man Utd vant vel PL fire-fem ganger rundt det tidspunktet du ble supporter. Sier ingenting om deg altså, men at du har svært lite å fare med når du skal begynne å kritisere andre for hvilke lag de holder med, bare fordi akkurat det laget dominerer for tiden.

Lenke til kommentar

Jeg kjenner utroolig mange ManU supportere som ble det på 90tallet, og har enda tilgode å se en eneste en som innrømmer å ha valgt dem pga de var overlegne. Alle skylder på Solskjær og fotballkort :!:

Sånn sett er det fint å være pool fan, de var ikke akkurat dominerende når jeg "fant" dem

Lenke til kommentar
Hvem som vant CL er da totalt irrelevant. Man Utd vant vel PL fire-fem ganger rundt det tidspunktet du ble supporter. Sier ingenting om deg altså, men at du har svært lite å fare med når du skal begynne å kritisere andre for hvilke lag de holder med, bare fordi akkurat det laget dominerer for tiden.

6700890[/snapback]

Takker for det innlegget, hadde akkurat det samme på hjertet, men visste ikke hvordan jeg skulle få det ut i ord :blush: TAKK!! :tease:

Sånn sett er det fint å være pool fan, de var ikke akkurat dominerende når jeg "fant" dem

Chelsea var ikke dominerende da Flo, Zola, og andre spilte..

Lenke til kommentar

Ehm.. Jeg begynte å heie på united når solskjær gikk dit. Det var fordi solskjær var helten min i MFK når jeg var 10-11år, og når en lokal hero gikk til en berømt klubb, så ble det til at jeg heia på de.

Heia ikke på noen lag i England før United, bare Molde ._.

Lenke til kommentar
At Sol Campbell har forsvunnet, gjør det ikke bedre. Han var en få rutinerte forsvarsspillere i klubben. Forsvinner Ashley Cole også, kan Arsenal fort få problemer.

6699969[/snapback]

At dei to (eller berre Sol) ikkje er der trur eg ikkje blir det største savnet. Toure/Senderos guida oss fint gjennom CL, med 10 kampar på rad utan baklengs. Campbell var vekke i store delar av sesongen, og Cole var heilt fråværande.

Alt i alt trur eg ikkje Arsenal er noko svekka. Dessverre, er eg ikkje sikker på om dei er styrka heller, noko dei andre laga i toppen utvilsomt er.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...