Hewitt Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Hva fansen synes om episodene er noe annet, ja. Man Utd-fansen likte Neville sitt stunt, og jeg hadde garantert gjort det samme om Gerrard, Fowler, Carra eller noe andre gjorde det samme. Men jeg hadde likevel ment at det for så vidt var dumt gjort av en profesjonell fotballspiller, og at straffen er helt på sin plass. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 (endret) Og bare for å sette det litt på spissen. Styreformann i Arsenal, David Dean, er med i FA. Og "FA-boss" Brian Barnwick er svoren Liverpoolsupporter. 6693431[/snapback] Dein sat on the board of the Football Association until 2 June 2006 as one of four representatives of the FA Premier League clubs on the Football Association board. He was replaced by David Gill, chief executive of Manchester United. ... Endret 17. august 2006 av ptv- Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 17. august 2006 Forfatter Del Skrevet 17. august 2006 Kuyt for 9mill? Høres drøyt billig ut, nå er jeg glad. Kuyt, Bellamy, Fowler og Crouchinho er fin blanding spisser, sesongen blir vår nå. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 (endret) Vi har en svært bred og god stall nå, endelig. Er flere år (før Houllier) siden vi hadde det ... Reina/Dudek Finnan/Kromkamp/Carra - Carra/Paletta/Hyypiä/Agger - Riise/Aurelio/Warnock Pennant/Kromkamp/Gerrard/Luis Garcia - Gerrard/Alonso/Sissoko/Zenden - Gonzalez/Kewell/Aurelio/Riise/Zenden Bellamy/Kuyt/Crouch/Fowler/Luis Garcia Her har vi en oversikt over hvilke tilgjengelige spillere vi har på de forskjellige plassene, og det lover svært godt. Troppen er bedre enn på mange, mange, mange år, både når man ser på enkeltspillere, de forskjellige leddene og bredden i troppen. I tillegg har vi også flere reserver, juniorer og folk på utlån som til nød kan komme inn, evt. spille i Ligacup og tidlig FA Cup. Svakheten vår i fjor var definitivt angrepet, i år det betraktelig styrket og jeg ser iallfall lyst på sesongen nå. Endret 17. august 2006 av Hewitt Lenke til kommentar
GBD Skrevet 17. august 2006 Del Skrevet 17. august 2006 Og bare for å sette det litt på spissen. Styreformann i Arsenal, David Dean, er med i FA. Og "FA-boss" Brian Barnwick er svoren Liverpoolsupporter. 6693431[/snapback] Dein sat on the board of the Football Association until 2 June 2006 as one of four representatives of the FA Premier League clubs on the Football Association board. He was replaced by David Gill, chief executive of Manchester United. ... 6694470[/snapback] Som sagt. Hvis jeg har feil retter jeg gjerne dette. Men Dein har vært der i under tiden da det var konflikter mellom United og Arsenal. Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 17. august 2006 Forfatter Del Skrevet 17. august 2006 Vi har en svært bred og god stall nå, endelig. Er flere år (før Houllier) siden vi hadde det ... Reina/Dudek Finnan/Kromkamp/Carra - Carra/Paletta/Hyypiä/Agger - Riise/Aurelio/Warnock Pennant/Kromkamp/Gerrard/Luis Garcia - Gerrard/Alonso/Sissoko/Zenden - Gonzalez/Kewell/Aurelio/Riise/Zenden Bellamy/Kuyt/Crouch/Fowler/Luis Garcia Her har vi en oversikt over hvilke tilgjengelige spillere vi har på de forskjellige plassene, og det lover svært godt. Troppen er bedre enn på mange, mange, mange år, både når man ser på enkeltspillere, de forskjellige leddene og bredden i troppen. I tillegg har vi også flere reserver, juniorer og folk på utlån som til nød kan komme inn, evt. spille i Ligacup og tidlig FA Cup. Svakheten vår i fjor var definitivt angrepet, i år det betraktelig styrket og jeg ser iallfall lyst på sesongen nå. 6694672[/snapback] Troppen er så jævla vakker! Men blir bekymra om Finnan blir skadet. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Kuyt og Bellamy er selvskrevne på topp. Hadde jeg vært manager hadde hverken Fowler eller Crouch fått noe særlig med spilletid. Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Kuyt og Bellamy er selvskrevne på topp. Hadde jeg vært manager hadde hverken Fowler eller Crouch fått noe særlig med spilletid. 6698590[/snapback] Kanskje derfor du ikke er manager? Så du mener Englands beste spiss i vm ikke er god nok for Liverpool? Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Skal vi tro flere engelske medier, nærmer Owen Hargreaves seg en overgang til United! Han er blitt observert i Manchester og eksortert bort fra hotellet sitt av en United sikkerhetsvakt, samme mann som "passet på" Carrick før han signerte for klubben. Må si jeg liker utviklingen her! Med Hargreaves begynner brikkene å falle på plass! Lenke til kommentar
JulianR Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Hvilken Man City-spiller er det snakk om her? Som har dopa seg? Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Det var Christian Negouai. Han fikk kun 2000 pund i bot og "et slag over fingrene" som straff. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Kuyt og Bellamy er selvskrevne på topp. Hadde jeg vært manager hadde hverken Fowler eller Crouch fått noe særlig med spilletid. 6698590[/snapback] Kanskje derfor du ikke er manager? Så du mener Englands beste spiss i vm ikke er god nok for Liverpool? 6698798[/snapback] Jeg er faktisk delvis enig med Lars her. Bellamy og Kuyt (så fremt han ikke flopper totalt, da) bør være vårt foretrukne spisspar. Jeg synes dog også at Fowler bør spille en del, han er tross alt PLs mest fotballintelligente spiss og en fantastisk avslutter rundt boksen. Sesongen er lang, og jeg håper disse tre vil spille mest på spissplassene. Crouch er viktig, men helst som innbytter fordi han kan holde mye på ballen når vi er i ledelsen, i tillegg til at han kan gjøre plutselige ting med hodet. Men jeg har ikke helt sansen for at Crouch skal spille for mye på topp i år. Jeg vil rangere ham som den dårligste spissen vår per dags dato, det eneste han har er tross alt hodet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Crouch + Pennant er en dødelig kombinasjon, men i alle andre situasjoner foretrekker jeg Kuyt/Bellamy. Fowler er helt, men han er over toppen. Lenke til kommentar
Babyloner Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Jeg fortrekker: ---------------Cech------------- Ferreira------Terry---Carvalho-----Bridge -----------------Essien-------------- Cole----------Lampard---------------Robben -------Drogba------------Sheva-------------- og i bakhånd har vi: Balack Makelele SWP Mikel Cudicini Kalou eneste vi mangler er noen forsvarspillere, hvis Gallas drar.. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Hvis SAF klarer igjen å prestere å betale 202 millioner for Heargraves må jeg le. Vi kunne jo spart litt på pengene. Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Engelske spillere er som oftest litt dyrere enn andre, og det er i og for seg greit. Owen Hargreaves er en svært undervurdert mann, noe jeg er 100% sikker på at vi får se dersom han kommer til oss! Da gjør det meg ingenting at vi bruker litt ekstra penger på ham! Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Hargreaves kan meget vel være den spilleren United mangler for virkelig å kunne utfordre Chelsea om ligatittelen. Da synes jeg ikke 200 millioner er for mye. Dessuten vil stallen være mer eller mindre komplett når han (forhåpentligvis) kommer på plass, så da gjør det ingenting om klubben har brukt opp overgangsmidlene. Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Med bare en dag igjen til sesongstart, er det vel på sin plass med en oppsummering. I gullkampen tror jeg det kommer til å stå mellom Chelsea og Manchester United. Chelsea har forsterket en stall som allerede fra før var ligaens sterkeste, og kommer åpenbart til å slå kraftig fra seg i år igjen. Jeg setter imidlertid et lite spørsmålstegn ved kjøpet av Ballack; Mourinho kan fort få problemer med å sette sammen en slagkraftig midtbane dersom både Ballack og Lampard skal spille samtidig. Jeg har ikke troen på at en slik kombinasjon vil fungere særlig godt. Uniteds akilleshæl forrige sesong, var midtbanen. O'Shea og Fletcher gjorde en helt grei jobb sentralt, men det holder ikke mot Chelseas Makélélé, Essien og Lampard. Nå er imidlertid allerede Carrick på plass i Manchester, mens Hargreaves ser ut til å følge etter i løpet av de neste dagene. Dette er en midtbane som har potensiale til å dominere Europa i flere år fremover. Salget av van Nistelrooy, tror jeg har styrket laget mer enn det har svekket det. Han skåret mange mål, men det er ikke sunt å være for avhengig av enkeltspillere. United har under hele Fergusons tid som manager hatt som en av sine viktigste suksessfaktorer at hele laget har skåret mål, og sånn sett har van Nistelrooy ikke bare vært en velsignelse. Som utfordrere vil jeg nevne Liverpool, Tottenham og Arsenal -- i den rekkefølgen. Både Liverpool og Tottenham har fått flere gode forsterkninger, men mye vil stå å falle med hvordan nykommerne lykkes. I Liverpools tilfelle frykter jeg at flere av de nye spillerne er litt for middelmådige til at de kan være en reell utfordrer. For all del, Bellamy, Pennant og Kuyt er gode spillere, men jeg har vanskelig for å se for meg at de kan løfte laget så pass at ligatrofeet havner på Anfield neste vår. Jeg tror likevel at de tar tredjeplassen. Tottenham har mistet en av sine viktigste spillere i Michael Carrick, men med Didier Zokora som erstatter, bør ikke det være noe stort problem. Med også Berbatov på plass, bør Spurs kunne slå kraftig fra seg neste sesong. Stallen har nok imidlertid litt for liten bredde til at de kan gå helt til topps. Dersom de unngår skader på nøkkelspillerne, kan de likevel fort havne i tittelkampen. Når det gjelder Arsenal, begynner jeg å lure på om Wenger har mistet grepet. Tomáš Rosický har riktig nok gjort engelskmann av seg i sommer, men det er i forsvar og angrep Arsenal virkelig trenger forsterkninger. At Sol Campbell har forsvunnet, gjør det ikke bedre. Han var en få rutinerte forsvarsspillere i klubben. Forsvinner Ashley Cole også, kan Arsenal fort få problemer. Samtidig har de mange unge spillere som forhåpentligvis for dem vil slå gjennom denne sesongen. Mye vil som vanlig avhenge av Thierry Henry. Skulle han bli skadet eller være i dårlig form, finnes det ingen som kan erstatte ham. Årets overraskelser tror jeg kommer til å bli Manchester City og muligens også Aston Villa. Sistnevnte gjorde et kupp da de ansatte Martin O'Neill -- en av Premier Leagues fem beste managere -- og kan fort gjøre det bra som følge av det. Spørsmålet er imidlertid om han ble ansatt for sent til å kunne oppnå så mye allerede denne sesongen. Manchester City har forsterket troppen kraftig i sommer, og dersom spillere som Trabelsi, Hamann, Dabo, Isaksson og Corradi -- alle gode spillere med internasjonal rutine -- lykkes, ser jeg ikke bort fra at de kan kjempe om UEFA-cup-plass. I det hele tatt tror jeg dette kommer til å bli en spennende sesong. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Jeg fortrekker: (Lag med spillere som ikke burde vært der) og i bakhånd har vi: Enda flere spillere som ikke burde vært her! eneste vi mangler er noen forsvarspillere, hvis Gallas drar.. 6699431[/snapback] Wow! En Chelski-supporter! Har du vært det lenge eller ble du det nettopp? De som har vært det lenge er nemlig en utdødd rase... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 18. august 2006 Del Skrevet 18. august 2006 Wow! En Chelski-supporter! Har du vært det lenge eller ble du det nettopp? De som har vært det lenge er nemlig en utdødd rase... 6700174[/snapback] Utdødd rase? LarsP lever da enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg