Gå til innhold

Premier League 2006/2007

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Forbanna FA altså.. Åh, jeg blir så irritert.

Husker når Rio ble utestengt for å ikke møte opp til dopingtest, og fikk 8mnd karantene, mens en som dopa seg eller hva det var fikk 4mnd.

!

6683471[/snapback]

thats the price u pay for beeing a man u fan\player

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Husker når Rio ble utestengt for å ikke møte opp til dopingtest, og fikk 8mnd karantene, mens en som dopa seg eller hva det var fikk 4mnd.

!

6683471[/snapback]

6683479[/snapback]

Du var råtøff altså :yes:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

!

6683471[/snapback]

6683479[/snapback]

6683527[/snapback]

æ prøve(tok den på urtrøndersk..just for the fun of it)

Lenke til kommentar

!

6683471[/snapback]

Det tviler jeg på. Ingen som bare blir utestengt i 4 mnd etter å ha dopet seg. Karantene kommer nok opp i ett år eller to.

6683479[/snapback]

6683527[/snapback]

Ikke du. :ermm:

Endret av Deathie
Lenke til kommentar

Da blir det jo selvfølgelig en annen sak. Nå vet ikke jeg hvordan situasjonen egentlig var og om denne City-spilleren var dopet, men i utgangspunktet skal jo begge selvfølgelig få samme straff. Antidoping-folka tenker vel kanskje at det "bare" er en City-spiller og at det ikke er like viktig som å ta en like stor spiller som Ferdinand? :shrug:

Lenke til kommentar
Nå vet ikke jeg hvordan situasjonen egentlig var og om denne City-spilleren var dopet..

6686714[/snapback]

Det var jo ikke Ferdinand heller, så det er jo akkurat det samme... ;)

6686890[/snapback]

Nå er det ingen som vet om Ferdinand var dopet eller ikke (enn han selv). Men, han var så dum at han ikke møtte opp til den testen. Derfor får han straff som om han skulle ha dopet seg. Ganske enkelt, og det visste Ferdinand at å ikke møte opp slipper han ikke ustraffa fra. Det er sånn regelverket er i FA og det er sånn det bør være. Jeg kjenner ikke til saken til han Man -City spilleren på noen annen måte enn gjennom det som er sagt på forumet, men hvis han har gjort den samme forseelsen som Ferdinand er det en selvfølge at også han skal bli dømt på samme måte.

Men jeg må få lov til å stille spørsmålet: Hvis ikke Ferdinand var dopet, hvorfor i herrens navn møtte han ikke opp til testing? Det er jo bare å pisse i et glass og så hjemme igjen.....

Lenke til kommentar
Jojo.. .Greit nok det, og idiotisk av han å ikke møte...

Men det er ikke det som er saken her.. Saken er at united-spillere har en tendens til å bli hardere straffet enn andre spillere.... Det er relativt irriterende...

6692535[/snapback]

Vi snakker ikke om at det er synd på Man u spillerene for det er det ikke!! Det er bare sludder at det at Man u spillere blir dømt hardere enn andre spillere....Har ikke Man u fått nok dommer avgjørelser med seg? Den kampen mot Tottenham (f.eks) hvor ballen er langt inne i mål også får ikke linje dommern eller dommer med seg forseelsen! Det er bare vås og tullball at det dømmes hardere mot Man u!

Lenke til kommentar
Det går en fin linje mellom dommere og FA.

6692846[/snapback]

Dommerne i England er ansatt i FA. Hvilke avgjørelser er det vi prater om hvis ikke dommer avgjørelser eller Frerdinand - Man City spiller - doping saken?

Hva slags avgjørelser er det Man u får i mot seg?

Nevn fem så skal jeg nevne ti dommer avgjørelser Man u har fått med seg.....

Lenke til kommentar

Meh, tviler svært sterkt på at FA dømmer Man Utd hardere enn andre. Det er tull. Det som derimot er saken er at FA er komplett udugelige, og viser det gang på gang - og det gjelder ikke bare Man Utd, som dere visstnok tror... FA er bare inkompetente og viser ingen form for logikk eller rettferdighet i de aller, aller fleste av sine beslutninger.

Lenke til kommentar

Altså. Poenget er at de siste gangene United har hatt en sak til behandling i FA har saken gått mot oss.

Jeg har ingen problemer med å innrømme at enkelte dommere dømmer svakt til fordel for oss pga. at vi er et stort lag. Dette er selvsagt synd.

Men:

- Rooney skulle knapt hatt rødt kort. Men når dommeren dømmer dette burde FA i det minste kunne se reprisen å hindre utestengelse.

- Rio-saken. Hvorfor måtte dette være United? Slike saker har da vært oppe før?

- Van Nistelrooy bommer på straffe. Nok en gang en svak dommer. Men det rettferdiggjør ikke Arsenal-spillernes oppførsel i etterkant. Keown fikk vel 3-4 kamper. Resten slapp meget billig unna. (correct me if I'm wrong)

- Gary Neville ble tiltalt etter "ville" jubelscener da Rio scoret vinnermålet mot Liverpool i vinter. De sammenlignet det med Paolo Di Canios facisthilsen

- Arsenal slapp tiltale etter "tunnelbråket" der videobevis viste at Henry slo mot Heinze, samt at det ble kastet mat på SAF.

Og bare for å sette det litt på spissen. Styreformann i Arsenal, David Dean, er med i FA. Og "FA-boss" Brian Barnwick er svoren Liverpoolsupporter.

EDIT: Etter at ekstra info kom frem kan jeg legge til at Dein har gått ut mot David Gill (ifølge ptv-)

Endret av GBD
Lenke til kommentar

Jeg synes det Gary Neville gjør når Rio scorer mot Liverpool er noe ordentlig tul, uprofesjonelt og totalt unødvendig. Som kaptein (som han var i den matchen) var det helt ubeskrivelig dumt. Hva prøvde han på? Man kan ikke si noe annet enn at han prøvde å provosere. Han ble rettmessig straffet, jeg er ikke sikker på hvor stor straff han fikk, men jeg håper han fikk en straff som svei. Etter den episoden har jeg ikke så mye til overs for Gary Neville.

Lenke til kommentar

Det skjer ikke ofte at en spiller spurter 60 meter for å le en hel tribune del opp i trynet.....Det var en overdrevet provokasjon. Hadde han smilt lurt eller et eller annet når han kom tilbake fra feiringen samme lag kameratene sine og stilte opp i sin vante høyre back formasjon for å ta avspark, så hadde det vært en mindre greie og da kunne man kansje forsvart det. Men man kan ikke forsvare det Gary Neville gjore, selv hvor stor Man u supporter man er!

Lenke til kommentar

Den Gary Neville-episoden er jo helt klar, selvsagt skal han bli straffet. Hvor mye vet jeg ikke, men jeg håper også den svei og at han tenker seg to ganger om neste gang. Hvorfor? Alle vil sikkert nå hevde at jeg mener dette fordi det var mot Liverpool, men så er ikke tilfellet. Grunnen er at Neville øker faren for opptøyer i skyene ved å gjøre sånt, SPESIELT i en så rivaliserende kamp hvor supporterne er i nakken på hverandre fra før av. Forstår du ikke at det Neville gjorde rett og slett er livsfarlig? Tro meg, det skal ikke mye til før sinte scousere klikker, og Neville - som en profesjonell fotballspiller og i tillegg kaptein på sitt lag - gjorde noe så dumt som å provosere motstanderes fans rett opp i trynet. Jeg er faktisk overrasket over at hele tribunen ikke klikket, og at det skjedde opptøyer. En av de mest soleklare og riktige beslutningene til FA på lang, lang tid.

Lenke til kommentar
Den Gary Neville-episoden er jo helt klar, selvsagt skal han bli straffet. Hvor mye vet jeg ikke, men jeg håper også den svei og at han tenker seg to ganger om neste gang. Hvorfor? Alle vil sikkert nå hevde at jeg mener dette fordi det var mot Liverpool, men så er ikke tilfellet. Grunnen er at Neville øker faren for opptøyer i skyene ved å gjøre sånt, SPESIELT i en så rivaliserende kamp hvor supporterne er i nakken på hverandre fra før av. Forstår du ikke at det Neville gjorde rett og slett er livsfarlig? Tro meg, det skal ikke mye til før sinte scousere klikker, og Neville - som en profesjonell fotballspiller og i tillegg kaptein på sitt lag - gjorde noe så dumt som å provosere motstanderes fans rett opp i trynet. Jeg er faktisk overrasket over at hele tribunen ikke klikket, og at det skjedde opptøyer. En av de mest soleklare og riktige beslutningene til FA på lang, lang tid.

6693863[/snapback]

Fullstendig enig!! Helt klart noe av det dummeste Neville har gjort og noe av det bedre FA har gjort.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...