Gå til innhold

Premier League 2006/2007


Anbefalte innlegg

Livet er ikke lett for United(m.fl)supporterne nå nei. :)

6676869[/snapback]

 

... "ok"?

 

Tror kanskje du bommet fullstendig der, for tar ikke jeg helt feil heiet de fleste United fans på Liverpool i denne kampen.

 

Og btw, United vant sånn med masse mål og sånn i masse kamper da. Livet er ikke lett for Liverpool supporterne nå nei :no:

Endret av banansplitt
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tror kanskje du bommet fullstendig der, for tar ikke jeg helt feil heiet de fleste United fans på Liverpool i denne kampen.

6676928[/snapback]

Hvorfor i all verden skulle United-fans heie på Liverpool? (Eller Chelsea for den saks skyld?) Så lenge United ikke deltar i Community Shield, er det fullstendig likegyldig hvem som vinner.

 

Det er for øvrig Uniteds supporterklubb som er Norges -- og for den saks skyld Skandinavias -- største, med ca. 25.000, uten at det nødvendigvis sier noe om hvor mange supportere de enkelte lag har.

Lenke til kommentar

Mitt inntrykk er at majoriteten av Man Utd-supportere heiet på Liverpool i Community Shield, fordi de misliker Chelsea sterkere. For å sitere sånn ca. tredve Man Utd-supportere: "Valget står mellom pest og kolera, da velger jeg LFC". Egentlig fantastisk gjort av Chelsea å kunne føre Liverpool- og Man Utd-supportere sammen i kampen mot Chelsea. :p

Endret av Hewitt
Lenke til kommentar
Liverpool viser så enormt styrke i stallen sin for tiden. Livet er ikke lett for United(m.fl)supporterne nå nei. :)

6676869[/snapback]

 

Da har jeg et spørsmål til deg; hvordan kan du si at Liverpool har en enorm styrke i stallen sin akkurat for tiden? De har jo ikke akkurat overprestert denne sommeren, har de vel?

 

Jeg mener ikke å si at kampen mot Chelsea var dårlig, tvert om, dere vant meget fortjent, men jeg synes det blir litt for drøyt å si dette når dere har gjort én bra kamp denne sommeren...

 

@Kissa: Okei, da skjønner jeg. Ordet ManU forbinner jeg med små drittunger som liker å snakke dritt om spesielt United, og alle andre lag utenom sitt eget, derfor jeg lurte. Fint at jeg fikk klarhet i det :)

Lenke til kommentar
Da har jeg et spørsmål til deg; hvordan kan du si at Liverpool har en enorm styrke i stallen sin akkurat for tiden? De har jo ikke akkurat overprestert denne sommeren, har de vel?

6677763[/snapback]

Selv om lagets prestasjoner kan være midt på treet, er det ingenting i veien for at enkeltspillere viser seg fram. Den vanlige midtbanefireren fra i fjor vet vi allerede presterer i tillegg til at vi så hvordan midtbanen oppførte seg mot Chelsea, der bare Momo spilte av de faste. Hvordan kan dette ikke vise styrke i stallen. På topp spilte også Garcia og Crouch, med Bellamy på benken.

Lenke til kommentar

Vi får se dere. Chelsea er langt på nær klare enda, men jeg satser på at Chelsea vinner ligaen i år også. Eneste lyspunkt mot LFC var at Sheva viser at han kan score for Chelsea. Vi trenger en ny venstreback, for jeg håper det var meget ironisk gjort av Mourinho å starte med Ferreira på venstre fremfor Bridge. Får vi tettet igjen bak, kan det bli flere trofeer i år.

 

Jeg vil likevel få belønne Liverpool med seieren nok en gang. De viser at de kan når de vil (selv om det skal sies at de har vist seg å har et godt tak på Chelsea....) og jeg tror de blir meget gode i år. United mangler en spiss eller to(Rooney er god, ja, men han trenger en spiss foran seg), så det blir spennende å se hvem som kommer bak oss på tabellen. Mitt tips til topp 4 er:

 

Chelsea

Liverpool

Arsenal

Manchester United

 

Tror også at Tottenham vil overaske positivt i år.

Lenke til kommentar

United mangler ingen spiss. De har Rossi, Solskjær, Smith og Saha i tillegg til Rooney. Alle disse er i stand til å skåre et tosifret antall mål neste sesong. United har et langt bedre lag denne sesongen enn i fjor, og jeg kan således ikke se noen grunn til at de skal gjøre det dårligere enn da. Det blir minst andreplass. Når det gjelder Chelsea, ser jeg ikke bort fra at de går til topps igjen, men jeg tror fort at de kan få problemer med å sette sammen en slagkraftig midtbane. Lampard og Ballack er etter mitt syn for like til å spille sammen, men det er tvilsomt om noen av dem vil sette pris på å bli plassert på benken.

 

Når det gjelder Arsenal, tror jeg de kommer til å skuffe i år. De har en altfor tynn stall, et urutinert forsvar og de er for avhengige av enkeltspillere (les: Henry). De har fått en god forsterkning i Tomáš Rosický, men det er i forsvaret og angrepet de virkelig hadde trengt forsterkninger. Jeg tror Tottenham tar den siste Mesterliga-plassen.

Lenke til kommentar
Vi får se dere. Chelsea er langt på nær klare enda, men jeg satser på at Chelsea vinner ligaen i år også. Eneste lyspunkt mot LFC var at Sheva viser at han kan score for Chelsea. Vi trenger en ny venstreback, for jeg håper det var meget ironisk gjort av Mourinho å starte med Ferreira på venstre fremfor Bridge. Får vi tettet igjen bak, kan det bli flere trofeer i år.

 

Jeg vil likevel få belønne Liverpool med seieren nok en gang. De viser at de kan når de vil (selv om det skal sies at de har vist seg å har et godt tak på Chelsea....) og jeg tror de blir meget gode i år. United mangler en spiss eller to(Rooney er god, ja, men han trenger en spiss foran seg), så det blir spennende å se hvem som kommer bak oss på tabellen. Mitt tips til topp 4 er:

 

Chelsea

Liverpool

Arsenal

Manchester United

 

Tror også at Tottenham vil overaske positivt i år.

6678650[/snapback]

 

Mangler vi en spiss eller 2? Du kan sakene dine gutt :w00t:

 

Hørt om Rossi, Solskjær, Smith, Saha og Rooney?

Lenke til kommentar
Kan være jeg tar feil nå, men mener å ha lest at Scholes fikk ett gult, for så å få direkte rødt etter den siste taklinga.

6682123[/snapback]

Ah, da forstår det seg. Takk for opplysningen.

 

Ser forresten at det spekuleres i at Owen Hargreaves er på vei nå. La oss håpe at det stemmer; han kan meget vel være den som erstatter Keane som anker på midtbanen. Jeg er stygt redd for at Carrick og Scholes kan bli litt i overkant like -- for ikke å glemme offensive -- spillertyper til at de kan spille sammen i 4-4-2.

 

Redigert: Jeg registerer at Andreas Isaksson er klar for Manchester City som erstatter for David James. Ousmane Dabo, Paul Dickov, Bernardo Corradi, Dietmar Hamann og Hatem Trabelsi -- alle spillere av internasjonalt snitt -- er allerede på plass fra før. Med disse forsterkningene kan nok City fort bli en utfordrer til UEFA-cup-plass i år.

Endret av PelsJakob
Lenke til kommentar
Ser forresten at det spekuleres i at Owen Hargreaves er på vei nå. La oss håpe at det stemmer; han kan meget vel være den som erstatter Keane som anker på midtbanen. Jeg er stygt redd for at Carrick og Scholes kan bli litt i overkant like -- for ikke å glemme offensive -- spillertyper til at de kan spille sammen i 4-4-2.

6682201[/snapback]

 

Hargraves tror jeg hadde passet ypperlig, faktisk! Det han presterte i VM var imponerende, rett og slett! Hadde ikke gjort meg noe om han hadde kommet, for å si det slik! Spennende å se hva som skjer før søndag, eller før overgangsvinduet stenger..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Huff, hvis dere får Heargraves blir dere farlige neste år..

Men fyfaen, gleder meg så sykt til PL starten nå. Liverpool- Sheffield blir gøy!

6682735[/snapback]

 

 

eni...dettta blir vårt år..liverpool-forever....

 

vi knust chelsea på søndag og gjør også så i serien:P

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...