Gå til innhold

Premier League 2006/2007


Anbefalte innlegg

Virker som det er mange her som har problemer med å inrømme at Liverpool er i slaget...

6671048[/snapback]

 

I slaget etter én god kamp?

 

De imponerte vel ikke veldig mange i CL-kvalifiseringen, gjorde de det? Jeg bare spør, i og med at jeg ikke så matchen.

 

Det er når ligaen starter man får se om et lag er i form eller ikke, det er da det gjelder som mest :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Liverpool supportere: Slutt å si at "alle er imot Liverpool" så fort noen har noe kritisk å si om Liverpool. Herregud, hadde Liverpool vært i form slik jeg ser det hadde jeg selvfølgelig sagt det. Jeg har flere ganger i mitt liv sagt at Liverpool har vært i god form. Men.. Jeg er også kritisk og sier det omvendte om de ikke er i god form slik jeg ser det. Og da må ikke dere tro at "ingen liker oss joooo :no: " pga. av det..

 

EDIT: Elendig eksempel.. ingen liker dere uansett :roll:

Endret av banansplitt
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Hvorfor er det nesten kun snakk om Liverpool i denne tråden? Det virker som om dere andre er redde for oss :cool:

 

Er forøvrig enig med OShea angående form.

Lenke til kommentar

Tja, det er ikke bare angående formen det er kritisk, det er også alt det Liverpool vinner ... "Neeei, FA Cup er bare en liten cup, du trenger bare spille noen gode kamper på rad", "Neeeei, CL er bare en cup, du trenger bare flaks, til og med Tromsdalen kan snu 3-0 mot Milan", "Neeeei, Benitez har ikke vunnet ligaen på to sesonger selv om du ser at han gjør en fantastisk oppbyggende jobb, men han suger da ass! Man Utd vant shitmye på 90-tallet", osv. :D

 

Men det gjør ikke så mye. Blir mye mer liv her hvis det er Liverpool vs "alle". :p

Lenke til kommentar
Tja, det er ikke bare angående formen det er kritisk, det er også alt det Liverpool vinner ... "Neeei, FA Cup er bare en liten cup, du trenger bare spille noen gode kamper på rad", "Neeeei, CL er bare en cup, du trenger bare flaks, til og med Tromsdalen kan snu 3-0 mot Milan", "Neeeei, Benitez har ikke vunnet ligaen på to sesonger selv om du ser at han gjør en fantastisk oppbyggende jobb, men han suger da ass! Man Utd vant shitmye på 90-tallet", osv. :D

 

Men det gjør ikke så mye. Blir mye mer liv her hvis det er Liverpool vs "alle". :p

6672318[/snapback]

 

Grunnen til at det er mye snakk om Liverpool nå er fordi dere Liverpool fans daglig kommer med idiotiske påstander om at Liverpool er så ekstremt bra. Noen av påstandene deres er riktige ja, men mye dumt der og. Og hvem sa at Tromsdalen kan snu 0-3 mot Milan? ...

 

Veldig coolt.

Endret av banansplitt
Lenke til kommentar

Ta det med ro, jeg satt det på spissen.

 

Er vel heller ingen som kommer med bastante påstander, men heller hva vi synes. Jeg sier jeg synes det ser ut som Liverpool vil finne formen akkurat i tide i år, og at jeg synes at Liverpool har forsterket laget voldsomt fra i fjor, og at jeg derfor tror LFC blir den tøffeste konkurrenten til Chelsea i år (det vil si, stikker av med andreplassen). Det er en viss forskjell på at vi har tro på laget vårt og har ambisjoner, og at vi sier at "Liverpool er mye bedre enn Man Utd og Arsenal og tar garantert andreplassen i år". Men alle LFC-supportere med tro på sitt eget lag i år blir selvsagt angrepet av Man Utd-fansen som ikke vil la sånt snakk forsøple forumet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Grunnen til at det er mye snakk om Liverpool nå er fordi dere Liverpool fans daglig kommer med idiotiske påstander om at Liverpool er så ekstremt bra.

6672403[/snapback]

 

Nei. Grunnen til at det er så mye snakk om Liverpool er fordi vi fans er opptatte av å backe opp laget vårt, rose det, vise at vi har tro på det, spekulere, håpe og tro. Dere andre fans er mer opptatte av å rakke ned på oss enn dere er å snakke om deres eget lag. Jeg tror imidlertid at LFCs resultater kommende sesong vil snakke for seg selv.

Lenke til kommentar
Grunnen til at det er mye snakk om Liverpool nå er fordi dere Liverpool fans daglig kommer med idiotiske påstander om at Liverpool er så ekstremt bra.

6672403[/snapback]

 

Nei. Grunnen til at det er så mye snakk om Liverpool er fordi vi fans er opptatte av å backe opp laget vårt, rose det, vise at vi har tro på det, spekulere, håpe og tro. Dere andre fans er mer opptatte av å rakke ned på oss enn dere er å snakke om deres eget lag. Jeg tror imidlertid at LFCs resultater kommende sesong vil snakke for seg selv.

6673083[/snapback]

Resultater blir det, men tror ikke de taler Liverpool godt. :)

Lenke til kommentar

Der har vi akkurat det wh1te var inne på. Hva er egentlig vitsen med å rakke ned på andre lag og dets supportere? Hva med å konsentrere seg om sitt eget lag, fremfor tilstadighet snakke "dritt" om andre?

 

Som Unitedsupporter har jeg selvfølgelig nok ikke det aller beste forholdet til Liverpool, Chelsea eller andre engelske lag, men jeg tror selv at jeg kan være såpass objektiv at jeg klarer å se kvaliteten som bor i Liverpoollaget!

 

Dersom laget fra Liverpool klarer å få sammen en rekke kamper med seire, og unngå tap for de antatt dårligere lagene, blir de helt klart en stor trussel denne sesongen! De har helt klart forsterket spillerstallen, og blir mer og mer samkjørte for hver kamp!

 

Når det gjelder United, ser jeg lysere på tilværelsen enn på lenge. Med Carrick på plass, og mest sannsynlig en ny midtbanespiller på plass innen neste søndag, er United så definitivt med i matchen om ligagullet! Det å få Scholes tilbake fra skade, er nesten som å få en ny spiller i laget, selvom han begynner å dra på åra. Det han har prestert så langt i preseason lover veldig godt!

Salget av Nistelrooy kan, og jeg understreker kan, ha svekket laget, men dette vil tiden vise! Vi har fra før av Saha som alle vet hva er god for. Holder han seg skadefri, kan han lett putte 20+. Dette beviste han i fjor da han putta 15 fra november.. Når det gjelder Rooney, burde alle vite hva denne unggutten står for.

Solskjær ja, han er "over the hill" påstår mange. Dette tviler jeg meget sterkt på! Det han har vist oss gjennom sommerens kamper, beviser nok en gang hvilken fotballspiller han er. Greit nok, motstanderen har kanskje ikke vært all verden, men mannen har tross alt vært skadet sammenhengende i 2 år nå, så det å betvile hans ferdigheter fremover, blir skummelt tror jeg. Dersom han får tillit fra Fergie, er jeg rimelig sikker på at han leverer!

Så har vi unggutten Rossi. Jeg likte SAF sa om at han ville gi ham flere sjanser denne sesongen. Det er nettopp dette som må til for at han ikke skal stagnere. Det hadde vært fryktelig synd! Gutten har utvilsomt et meget stort talent, og for å fortsette den fine utviklingen sin trenger han matching på høyt nivå --> Premier League.

 

Jeg gleder meg veldig til førstkommende søndag da Fulham står på motsatt banehalvdel på Englands storstue - Old Trafford :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Grunnen til at det er mye snakk om Liverpool nå er fordi dere Liverpool fans daglig kommer med idiotiske påstander om at Liverpool er så ekstremt bra.

6672403[/snapback]

 

Nei. Grunnen til at det er så mye snakk om Liverpool er fordi vi fans er opptatte av å backe opp laget vårt, rose det, vise at vi har tro på det, spekulere, håpe og tro. Dere andre fans er mer opptatte av å rakke ned på oss enn dere er å snakke om deres eget lag. Jeg tror imidlertid at LFCs resultater kommende sesong vil snakke for seg selv.

6673083[/snapback]

Resultater blir det, men tror ikke de taler Liverpool godt. :)

6673163[/snapback]

 

 

 

eller kanskje fordi at liverpool har flest fans i norge(og muligens verden??)

 

og fordi de ruler og vinner

Lenke til kommentar
Kissa: Hva er grunnen til at du må omtale Manchester United som ManU, egentlig?

6676140[/snapback]

 

Ehm, tror det har noe med at det var kallenavnet på Manchester U her hvor jeg bor når jeg var mindre, alle vi unger pleide å si det..

Ikke helt sikker, men jeg bare syntes det funker som en forkortelse egentlig. Mener ikke noe negativt med det :)

Lenke til kommentar

Chelsea = Eid

 

Herlig å se Liverpool spille med en "B"-preget midtbane og allikevel ha kontroll på Chelseas toppete lag. Da Chelsea kom med utlikningen så vi Benitez kalle bort Stevie G og Allonso - "Hei gutter" sa han, "Stikk utpå der og fiks seier da, er dere grei." Tok ikke lange tiden før gutta entret banen, og fikset biffen. Liverpool viser så enormt styrke i stallen sin for tiden. Nå var jo også Aurelio frampå å viste hva han duger til. Livet er ikke lett for United(m.fl)supporterne nå nei. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...