Gå til innhold

Premier League 2006/2007

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Såklart skal Vidic danne stopperpar med Rio. Ligaens beste forsvar sammen med Chelsea..

6660974[/snapback]

Nå er jeg selvsagt ikke uenig i at Vidić er en god spiller, men dersom man skal dømme ut fra hvordan forrige sesong artet seg, kan jeg på ingen måte se at Wes Brown spilte seg ut av laget. Tvert imot storspilte han sammen med Ferdinand i midtforsvaret, og det var intet annet enn en skandale at han ikke kom med i VM-troppen. Vidić var riktig nok god i de kampene han spilte forrige sesong, men han har fortsatt mer å bevise enn Brown, og bør derfor få rollen som utfordrer til plassen ved siden av Ferdinand i midtforsvaret.

Lenke til kommentar
Jeg må si jeg har litt problemer med å se et Liverpool som skal herje om noen år...

6665564[/snapback]

Selvsagt, du er vel Man Utd-supporter. Det synet vil vel være verdens undergang for deg. :)

6666162[/snapback]

Jeg mener at jeg har liten tro på at Liverpool vil herje om noen år.

Lenke til kommentar
Jeg må si jeg har litt problemer med å se et Liverpool som skal herje om noen år...

6665564[/snapback]

Selvsagt, du er vel Man Utd-supporter. Det synet vil vel være verdens undergang for deg. :)

6666162[/snapback]

Jeg mener at jeg har liten tro på at Liverpool vil herje om noen år.

6666284[/snapback]

Klart det, jeg kjenner ingen Man Utd-supportere som har tro (eller vil tro) at Liverpool om noen år vil vinne ligaen.

Lenke til kommentar
Chelsea - Pool 1-2

................Riise....

..Scheva...............

................Crouch..

Fortjent, etter hva jeg har hørt... Så ikke kampen, da....

6667075[/snapback]

Nå for å spørre dere... er dere glade for at resultatet ble slik som det ble?

6667104[/snapback]

Ja, dette er bra for selvtilitten, bra at Crouch viser scoringsformen allerede..

Lenke til kommentar

Så definitivt fortjent ja. Jeg tør påstå det var klasseforskjell på lagene i dag, men jeg blir sikkert brent for den påstanden. :p Men veldig positiv kamp for Liverpools del. Ikke verdens mest alvorlige kamp, noe startellveren (uten Alonso, Gerrard, Hyypiä, Bellamy) indikerte. Vi fikk til og med testet et nytt midtbanepar - Sissoko og Zenden(!) - som faktisk var svært bra første omgang.

Kampen viser også at laget faktisk er i form, og at treningskampene i sommer ikke har hatt noen innvirkning på laget. Kanskje enkelte kan innse at de tok feil ...

Gleder meg stort til sesongstart, og tør nå lansere Liverpool som hardeste rival til Chelsea, uten at jeg skal undervurdere både Arsenal, Man Utd og Tottenham, som nok vil gjøre sitt. Jeg føler meg iallfall mye tryggere på laget etter denne kampen, og tror virkelig vi skal unngå den ræva sesongstarten som vi gjorde i fjor, som var grunnen til at andreplassen (kanskje også gullet?) røk.

Ellers var alle de nye positive. Pennant og Gonzalez viste positive takter på sine sider, og begge viste også at man kan gjøre viktige løp hjem. Bellamy viste den orgasmiske farten sin, som vi skal få mye glede av i år, og også at han kan assistere ved det siste målet. Sist, men ikke minst, Aurelio begynte litt nervøst etter han ble byttet inn, men tok seg opp og viste en liten brøkdel av hva som bor i ham. Jeg tør si allerede nå at Liverpool har gjort fantastiske ting på transferfronten i år, som vil heve laget, og forhåpentligvis stemmer det at også Kuyt blir klar i løpet av kommende uke.

YNWA

Lenke til kommentar
Jeg tør påstå det var klasseforskjell på lagene i dag, men jeg blir sikkert brent for den påstanden. :p

6667165[/snapback]

Med den uttalelsen og påstanden om at Liverpool til tider rundspelte Chelsea byrjar eg å lure på om vi såg samme kamp (eller kor tjukke Liverpool-brillene dine er). :ermm:

Når det er sagt, meinar eg også at Liverpool vann fortjent. "Klasseforskjell" og "rundspeling" var det vel ikkje, men dei var det beste laget, og Chelsea kan vel ikkje ha skremt nokon med kampen dei leverte.

Lenke til kommentar

Tja, Chelsea kom vel knapt til en målsjanse utenom målet og en kortvarig periode i andreomgang, samtidig som de var underlegne i banespillet og generelt slappe. Klasseforskjell er sikkert å ta litt i, men iallfall mener jeg at Liverpool var flere hakk bedre.

Lenke til kommentar
Tja, Chelsea kom vel knapt til en målsjanse utenom målet og en kortvarig periode i andreomgang, samtidig som de var underlegne i banespillet og generelt slappe. Klasseforskjell er sikkert å ta litt i, men iallfall mener jeg at Liverpool var flere hakk bedre.

6667558[/snapback]

Enig. Liverpool var klart best. Imponert over Zenden, Riise, Sissoko f.eks.

Lenke til kommentar
Så definitivt fortjent ja. Jeg tør påstå det var klasseforskjell på lagene i dag, men jeg blir sikkert brent for den påstanden. :p Men veldig positiv kamp for Liverpools del. Ikke verdens mest alvorlige kamp, noe startellveren (uten Alonso, Gerrard, Hyypiä, Bellamy) indikerte. Vi fikk til og med testet et nytt midtbanepar - Sissoko og Zenden(!) - som faktisk var svært bra første omgang.

Kampen viser også at laget faktisk er i form, og at treningskampene i sommer ikke har hatt noen innvirkning på laget. Kanskje enkelte kan innse at de tok feil ...

Gleder meg stort til sesongstart, og tør nå lansere Liverpool som hardeste rival til Chelsea, uten at jeg skal undervurdere både Arsenal, Man Utd og Tottenham, som nok vil gjøre sitt. Jeg føler meg iallfall mye tryggere på laget etter denne kampen, og tror virkelig vi skal unngå den ræva sesongstarten som vi gjorde i fjor, som var grunnen til at andreplassen (kanskje også gullet?) røk.

Ellers var alle de nye positive. Pennant og Gonzalez viste positive takter på sine sider, og begge viste også at man kan gjøre viktige løp hjem. Bellamy viste den orgasmiske farten sin, som vi skal få mye glede av i år, og også at han kan assistere ved det siste målet. Sist, men ikke minst, Aurelio begynte litt nervøst etter han ble byttet inn, men tok seg opp og viste en liten brøkdel av hva som bor i ham. Jeg tør si allerede nå at Liverpool har gjort fantastiske ting på transferfronten i år, som vil heve laget, og forhåpentligvis stemmer det at også Kuyt blir klar i løpet av kommende uke.

YNWA

6667165[/snapback]

Tror du har litt for høye tanker nå. Chelsea er jo ikke i form for tida. Tviler sterkt på at Liverpool vil bli den sterkeste gull-kandidaten til Chelsea.

Lenke til kommentar

YNWA

6667165[/snapback]

Tror du har litt for høye tanker nå. Chelsea er jo ikke i form for tida. Tviler sterkt på at Liverpool vil bli den sterkeste gull-kandidaten til Chelsea.

6667742[/snapback]

Jeg snakker ikke om Chelsea, jeg snakker om Liverpool. Chelsea kan være i hvilken form de vil, men for Liverpools del ser det ut til at formen kommer akkurat når den skal nå.

Når det er sagt tror jeg ikke Liverpool kan ta gullet fra Chelsea, til det tror jeg Chelsea er for gode. Men ja, jeg ser på dem som den sterkeste utfordreren for øyeblikket. Ikke kan jeg se hvorfor du har noen grunn til å "tvile sterkt" på det heller, i og med at Liverpool hadde en god sesong i fjor (med unntak av seriestarten) og at laget er forsterket nå. Synes faktaene som Eggen sa under kampen i dag er interessante, at Liverpool "vant ligaen" fra serierunde 9 og utover med 5 poeng ned til Chelsea. Hadde ikke starten i fjor vært så ufattelig ræva kunne det blitt en formidabel sesong. I år håper jeg det er ordnet opp, og at også starten vil være bra. Men for all del, jeg tar ikke lett på ting, det vil bli en tøff sesong. Men jeg har ambisjoner (noe en selvsagt skal ha) nå som lagets utvikling og form ser ut til å gå bra.

Endret av Hewitt
Lenke til kommentar

Gratulerer med seieren i dag Pool-fans.

Jeg syntes kampen var jevn, og egentlig en uttestning av spillere fra begge lag. Chelsea hadde mye av presset i 2. omgang, noe Liverpool ristet greit av seg, før andungen til slutt gav Liverpool seieren.

Taperen av Community Shield har riktignok statistikken på sin side i den kommende sesongen, så får håpe for Chelsea sin del at dette stemmer i år også.

Det jeg er positivt overrasket over, er at vi ser et langt mer offensivt Chelsea-lag. Får de tettet igjen bakover (hva i helvette gjorde Ferreira på venstre?... han skal kunne spille der, men herregud) noe jeg håper og tror de klarer, så tror jeg Chelsea vinner serien i år igjen.

Liverpool får nyte dette trofeet. Det er det eneste de vinner i år.

Lenke til kommentar
Synes faktaene som Eggen sa under kampen i dag er interessante, at Liverpool "vant ligaen" fra serierunde 9 og utover med 5 poeng ned til Chelsea. Hadde ikke starten i fjor vært så ufattelig ræva kunne det blitt en formidabel sesong. I år håper jeg det er ordnet opp, og at også starten vil være bra. Men for all del, jeg tar ikke lett på ting, det vil bli en tøff sesong. Men jeg har ambisjoner (noe en selvsagt skal ha) nå som lagets utvikling og form ser ut til å gå bra.

6667837[/snapback]

Eggen er den minst objektive kommentatoren jeg har hørt på lenge. Han er Liverpool fan, greit, men det får da være grenser. Enkelte av hans kommentarer i dag hadde passet bedre i The Cop svingen.

Lenke til kommentar
Synes faktaene som Eggen sa under kampen i dag er interessante, at Liverpool "vant ligaen" fra serierunde 9 og utover med 5 poeng ned til Chelsea. Hadde ikke starten i fjor vært så ufattelig ræva kunne det blitt en formidabel sesong. I år håper jeg det er ordnet opp, og at også starten vil være bra. Men for all del, jeg tar ikke lett på ting, det vil bli en tøff sesong. Men jeg har ambisjoner (noe en selvsagt skal ha) nå som lagets utvikling og form ser ut til å gå bra.

6667837[/snapback]

Eggen er den minst objektive kommentatoren jeg har hørt på lenge. Han er Liverpool fan, greit, men det får da være grenser. Enkelte av hans kommentarer i dag hadde passet bedre i The Cop svingen.

6668818[/snapback]

Nei han var genial. Særlig noe av det han sa med pengepungen til Roman. Man merket ironien i stemmen hans. Konge.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...