Gå til innhold

Vann med nikotin.

Anbefalte innlegg

Les vg. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=123015

Dettte er jo en god nyhet for folk som vill slutte med med røyken. :)

Men hvorfor blir det ikke lagt ut til salgs i vanlige markede?

Siterer;Det er ment for salg på steder som flyplasser, restauranter og barer hvor røyking er forbudt.

Hvorfor det?

Det er jo ikke så lenge siden staten hadde disse atntirøyk-kampanjene,burde ikke dette være et produkt av stor interese? :hmm:

Eg hadde ivertfall prøvt dette nye produktet for å se om det virkeligt hjelpte meg og slutte,trur mange røykere hadde gjort det samme.Det samme gjelder vell en god del snuserer og?

Men likevell så er det jo såpass nytt produkt,så det kan jo ta litt tid før det blir tilgjengeligt i di nordiske strøk,men eg håper virkeligt at dette kan bli et hjelpemiddel for folk som vill slutte.

Hva synes dere?

Endret av terhi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja det kan du rekne med,men viss dette var et stateligt firma,eller hva eg kan kalle det.

Då kunne ikke tobakkindustrien gjøre noe med det.

Men det kan jo bli et problem og,tenker på 14isser som begynner å drikke dette vannet fordi det blir ''inn'' bør det da være en aldersgrense på det?

Lenke til kommentar

Nei, det har jeg forsåvidt aldri gjort.. Jeg er en av de naive ikke-røykerne som ikke skjønner hvorfor folk røyker.

Men det er en klar forskjell på fyren som nettopp har gjort noe kult på en film med en røyk i kjeften og han som gjør noe kult mens han drikker vann.

Lenke til kommentar

Egentlig ikke, det er bare fordi enkelte er opplært til at røyk er kult, vist det hadde vært nikotinvann som var det kule, hadde de fleste synest det var übertøft når en kjent skuespiller tok en slurk nikotikvann, og folk hadde sett rart på en person som stod med en pinne i kjæften. Duvet, det er ikke fast bestemt hva som er kult og ikke, det variere fra land til land.

Lenke til kommentar

Problemet er at jeg rett og slett ikke kjøper den. Jeg synes ikke røyking er tøft, men det representerer det å være tøff, spesielt når det vises i Hollywood-filmer. Jeg er preget av Hollywood, men jeg nøler ikke med å innrømme det.

Endret av Pazman
Lenke til kommentar
Problemet er at jeg rett og slett ikke kjøper den. Jeg synes ikke røyking er tøft, men det representerer det å være tøff, spesielt når det vises i Hollywood-filmer. Jeg er preget av Hollywood, men jeg nøler ikke med å innrømme det.

6489922[/snapback]

Poenget er at røyking ike representerer tøft fra starten av, det representerer tøft fordi noen mennesker sier det er tøft. For 30 år siden var helskjegg, intesittende bukser og store briler tøft for menn, men kun igjen fordi noen sa det var tøft, det er ikke noen fast bestemmelse på hva som er tøft.

Lenke til kommentar

Folk som ikke sier de klarer å slutte er bare svake mennesker. Alle kan klare å slutte å røyke så lenge de faktisk går inn 100 % for å gjøre det. Greien er jo bare at folk gjør sånne halvhjertede forsøk å ender opp med røyken igjen. Nei, røyking er for tullinger.

Lenke til kommentar
Folk som ikke sier de klarer å slutte er bare svake mennesker. Alle kan klare å slutte å røyke så lenge de faktisk går inn 100 % for å gjøre det. Greien er jo bare at folk gjør sånne halvhjertede forsøk å ender opp med røyken igjen. Nei, røyking er for tullinger.

6516804[/snapback]

Nå skal det være sagt at folk er forskjellige. Selv ting man bare blir psykisk avhengie av kan være SVÆRT vanskeig å slutte med. (Særlig hvis en har personlighet for avhengihet.) Nikotin er attpåtil noe man blir fysisk avhengi av.

Jeg synes det er idioti å begynne med røyk, nettopp blant annet på grunn av at det er noe som er vanskelig å slutte med. Å si at det er "enkelt" blir tull. Å gå 100% inn for noe kan være veldig vanskelig for folk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...