The Norwegian Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Det står det godt forklart i retningslinjene hvordan du skal få vekk musa. Les der... Jaja, da vet vi hvor vi skal lete neste gang.. Lenke til kommentar
eNt Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Jeg leste dette selv, og det er så absolutt GENIALT. Hysterisk morsomt. :!: Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 (endret) haha. snakk om å drite ut noen eNt. Det står jo i siggen din nice find edit: du driter ut trådstarter eller Endret 14. juli 2006 av _Evolution_ Lenke til kommentar
eNt Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Jeg hadde det i signatur før tråden ble lagd. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 (endret) Må få kommentere denne her: Poenget var at han som startet den tråden hvor jeg sa dette, hadde en enorm animert avatar i signaturen sin. Derfor sa jeg at det sto i retningslinjene. Det var liksom et hint for å at han skulle kikke der. T Endret 18. juli 2006 av T-Solberg Lenke til kommentar
_Evolution_ Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 vi vet det T-solberg, og vi er på din side, det var bare veldig morsomt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå