musicmixer04 Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 hei.. har et problem.. har en dvd-rw og en cd-rw i maskinen, men nar jeg putter inn en cd skjer det ikke noe vindows kommer ikke opp med vinduet der man vanligvis kan velge hva man vil gjore med cdn man har satt i spilleren.. nar j gar pa min datamaskin er det heller ikke registrert at det er en cd i spilleren.. nar j dobbeltklikker pa en av dvd/cd stasjonene skjer d ikke noe.. ganske irriterende problem... noen som kan hjelpe? takk pa forhand Lenke til kommentar
mintman Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 (endret) Skjer det uansett hva slags CD du putter i eller kun med en spesifikk? Kan jo være den ene CD'en som er problemet. Sjekk alle koblinger bak på spillerne at de står i skikkelig. Edit: Lagt til tekst Endret 14. juli 2006 av gstavdal Lenke til kommentar
musicmixer04 Skrevet 14. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2006 hei.. skjer med alle cdr jeg putter i... uansett hvem av enhetene j bruker den ene er forresten usb 2.0 har sjekka alle kontakter... alt ser ut til a funke i bios.. Lenke til kommentar
mintman Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Hvis du høyreklikker på stasjonen og trykker Åpne/Open kommer du da inn på CD? Lenke til kommentar
musicmixer04 Skrevet 14. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2006 det kommer bare opp et blankt vindu virker ikke som windows registrerer at j har putta in en cd.. Lenke til kommentar
mintman Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Nei vanskelig å si. Du kan jo gå inn på Hardware behandling under My Computer og se om det er noen problemer/konflikter. Alternativt koble fra CD/DVD restarte og så putte den tilbake og restarte. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Prøv dette tipset Start -> kjør -> skriv inn regedit Naviger deg fram til : HKEY_LOCAL_MACHINESYSTEMControlSet001ServicesCdrom Dobbelklikk på AutoRun REG_DWORD nøkkelen og sett Value Data til 1 (1=på 0=av) Lukk Regedit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå