Gyr0 Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Grandis pepperoni + Ketsjup og hvitløkskrydder / Grillkrydder = Nam Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Grandiosa Pepperoni er knall, og den skal være veldig godt stekt. Nesten så den er svidd. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Neinei, helst andre veien >.< Lenke til kommentar
TMB Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Neinei, helst andre veien >.< Enig! Pleier å steke den i 10 min, no more no less. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 (endret) Hjemmelaget pizza skal være varm med Maarud hvitløksdip blandet i Tine lettrømme . Uten dette så er et tynt lag med Heinz ketsjup akseptabelt, men dip >>>>>>>> ketsjup. Pizzaen synes jeg faktisk er best oppvarmet dagen etter, og da med dag-gammel dip eventuelt ketsjup. Da er pizzaen såpass fast at den kan spises uten kniv og gaffel, men også varm nok til at du får den kontrasten mellom dip og fyll . Hjemmelaget består nesten alltid av mais, kyllingkjøttdeig, bacon, hermetisk champingon, løk og ost. Ellers er det godt å putte på mer kjøtt av ymse slag Frossenpizza foretrekker jeg når den er litt myk . Da med ketsjup (om det er typisk skinke, paprika, ost og kanskje pepperoni) eventuelt dip (de mer avanserte), om den ikke nytes plain. Endret 29. desember 2009 av chokke Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Neinei, helst andre veien >.< Enig! Pleier å steke den i 10 min, no more no less. Da føles den rå Sprø og godt stekt er nam nam! Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Hjemmelagd eller bestillingspizza: Må være varm med tykk bunn som ikke er kjempesprø, men alikevel ikke er helt gele. Nachos, kjøttboller og mye ost er et must. Grandiosa/Frossenpizza: Foretrekker den varm, myk og helst uten pepperoni. Blitt utrolig lei av det. Det meste annet er nom-nom. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Forssen pizza skal være gylden, med ekstra ost, helst edamer, UTEN grønnsaker eller frukt, bare døde dyr som toppings. Kjøpe pizza skal være av den italienske typen, tynn brunn, og stor, min egene favoritt er ost og skinke, men tar innimellom pepperoni eller biff Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Kyllingpizza er den beste pizzaen. Med mye ost og mais Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 kyllingpizza er godt ja men omtrent hvilken som helst pizza som har jalapenos på seg syns jeg er digg om dagen og pizza skal for guds skyld ikke ha ketchup på seg?! Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Grandis: - Stekes 12 min midt i ovnen - Flyttes opp et hakk i 2-3 minutter, gir en sprø halvsprø topp og litt svarte kanter. - Ketchup Lenke til kommentar
frds Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Grandis: Pleier å ha den ganske godt stekt, men ikke slik at den blir tørr. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Hjemmelaget: Tykk bunn, men samtidig nokså sprø. Tomatsaus, nachos, BBQ-marinert kylling og mais. Toppes med ost (gjerne vanlig Norvegia som "grunnlag", og så Tines pizzaost med 4 oster). Eventuelt bruker vi Pizza Pronto (?) ovnen, og da blir det mye tynnere pizza med sprøere bunn. lite fyll, og akkurat passe med ost. Gjerne en god skinke (ikke sånn ferdigoppkuttet fra butikken, men sånn stor man kutter opp selv), litt ananas. Toppes med ruccola når den serveres. Grandiosa, annen ferdigpizza. Spises sjeldent, men står cirka like lenge som det er anbefalt. 11-12 minutter på Grandiosa, cirka 18-19 på BigOne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå