Gå til innhold

Hvordan liker du pizzaen din?


eNt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

skaff keramik bunn fås fra 119kr til hjemmelaget pizza og det blir mer funn å lage det. bakepulver/gjær salt/sukker, litt melk og olje hev i

2 timer og du er i gang, så kjevler du den rundt, legger på bakepapir og rett på varm keramik plate nedre del i ovnen. så får du brukbar bunn på 250 grader.

 

ikke minst til frozen pizza

big 1+ dr oeteker+ polpetti og hot pizza er vel det beste du får kjøpt så jeg vet om

Lenke til kommentar

Foretrekker varm pizza med krydder og idun ketchup. Men kald pizza er også sinnsykt godt (uten krydder og ketchup).

 

Skulle det være kjøpepizza ville jeg vel valgt Big One pepperoni. Grandiosa er heller ikke et dårlig valg.

 

Skulle det være resturant pizza, ville jeg foretrekke en pizza med tomatsaus, pepperoni (:love:), løk og ost. Hender jeg tilsetter også denne med krydder og idun ketchup, men hvitløksdressing er heller ikke å forakte. :)

Lenke til kommentar

Jeg vil helst ha pizza fra Michelangelo, med tynn bunn, _godt_ stekt i stenovn.

Topping: Så lite kaninfór (agurk, tomat, mais, blæ) som mulig, skikkelig god ost, skinke/kjøtt (fra ku, hest, gris, you name it), tomatsaus, noe annet spennende, og gjerne også en del sterke krydder.

 

Iskald Pepsi Max til drikke!

Lenke til kommentar

Beste pizzaen jeg vet om er på Buktens Pizzeria i Strömstad. Kebabpizzaen der er himmelsk.

 

Ferdigpizzaer går det mest i Dr. Oeteker Pepperoni og Salmie, og Grandiosa Kjøttdeig og løk. Alle Grandiosas / Big Ones o.l. MÅ ha ketchup på..

 

Den italienske stekes på 230 grader i nederste rille, på RIST i 13 minutter og 45 sekunder.. Perfekt sprø bunn. :D

Lenke til kommentar
Beste pizzaen jeg vet om er på Buktens Pizzeria i Strömstad. Kebabpizzaen der er himmelsk.

 

Ferdigpizzaer går det mest i Dr. Oeteker Pepperoni og Salmie, og Grandiosa Kjøttdeig og løk. Alle Grandiosas / Big Ones o.l. MÅ ha ketchup på..

 

Den italienske stekes på 230 grader i nederste rille, på RIST i 13 minutter og 45 sekunder.. Perfekt sprø bunn. :D

6498615[/snapback]

QFT!! Den eiiier!

Lenke til kommentar
Mobilfreak: Pizza må ikke være usunn, som oftest finnes det ymse sunne(vegetar) pizzaer i både frysedisken og på menyen i resturangen.

 

 

Edit: LarsP: Du stopper ALDRI å forbause forumbrukerene.

 

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Bernaisesaus, WTF?!?!

Åpnes på egen risiko.

6489404[/snapback]

 

Må sunn pizza være vegetar? Siden når ble kjøtt usunt?

 

Jeg har til gode å se en pizza uten hvetemelbunn og ost oppå, rett meg hvis jeg tar feil.

Lenke til kommentar

Hm, har vel egentlig alltid kjørt en ganske firkantet linje når det kommer til pizza. Frossenpizza konsumeres as-is (med mindre produsenten har skortet på osten, da må det en del ekstra ost til), og det samme går for restaurantpizza (skeiet dog stundom helt ut med diverse sauser og slikt da jeg var yngre og mer uerfaren, men, ach, nevermore)

Lenke til kommentar

Rart det er ingen som har nevnt Tabasco. Særlig chipotle-versjonen. Et must på pizza uansett om det er hjemmelaget eller kjøpt. Kan ellers nevne at jeg jobbet i pizza-industrien i 1 1/2 år og ble aldri lei.

 

Edit: Trykkleif

Endret av cbs77
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...