lobster Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Jeg er på utkikk etter en LCD monitor for å bruke mot en bærbar PC. Prisen bør være så lav som mulig (men likevel over 3000 kroner) Skjermen skal primert benyttes til bilderedigering (Photoshop) og Office/desktop Skjermen skal ikke brukes til spilling. Størrelse på skjermen kan være fra 17"-20" Hvis det er mulig ønsker jeg "zero dead pixel" garanti. Pris +- 3000 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 (endret) Komplett får inn en bra Eizo modell snart. Heter vel S1931 (bra for raske bevegelser) og S1921 (bra for stillbilder). Du kan velge sort eller hvit og pivot høydejustering eller rund dreibar fot. Den ligger på 4500 men skal love deg at du blir fornøyd. Jeg har ikke prøvd skjermen selv men av spesifikasjonene skal den være veldig bra. Endret 15. juli 2006 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
lobster Skrevet 16. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2006 Ohhh.. høres sweet ut denne, dessverre er den litt for dyr for meg for øyeblikket.. Noen andre forslag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå