Gå til innhold

Hvordan tette igjen påfyllingsslange?

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg skal gjøre om systemet mitt til T-line system. Der jeg får en ledig slange som er beregnet til å fylle på vann med. Det som er problemet, er å tette igjen denne slangen. Enten med en proff løsning med en slags kran som stenger vannet, eller noe enkelt og simpelt som samtidig tetter, og holder det tett.

Jeg så på denne, og noe slikt hadde vært kjekt. Men da er ikke prisen langt unna Danger Dens Fillport

Spørsmål:

- Er Fillporten helt tett? Slik at jeg kan bare henge den ett sted i kabinettet, uten å tenke på at vannet kan renne ut?

- Finnes det en løsning som er myye enklere og billigere?

Hadde vært kjekt med svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Går sikkert helt greit det.

Det jeg mente, var å feste en slangenippel til slangen. For så å skru en plugg inn i svivelen på nippelen. Altså, en nippel med en innsatsdel for å stikke inn i slangen, og en svivel-gjengedel som kan skrus sammen med en motsatt han.

Lenke til kommentar

Som "gratisløsning" så vil en cd-spindel greie også funke veldig bra, om du har en slik "kakeboks" med cder/dvder :p . Selv så bruker jeg dd fillport med stor suksess, så om du skal bestille noe fra microplex likevel så kan du jo slenge med den ;) . Jeg har min skrudd fast i kabinettet.

*sove* :sleep:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...