Gå til innhold

Launch titles ps3

UrgeLoL

Anbefalte innlegg

VAnlige mann i gata biter jo seff. tak i dette det er jo enda noen høge tall å breife med seff. Men Det er vel heller ikkje så mange HDTV`er pr. i dag som har støtte for 1080p (til ein fornuftug pris)?

Fill me in!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Angående om spillene vil kjøre i 1080p, så tror jeg dette vil gjelde i hvert fall en del av dem. Flere spill jeg så på E3 kjørte i 1080p, og det er liten tvil om at det er et vakkert syn.

6511540[/snapback]

Ifølge IGN var det kun GTHD som bekreftet kjørte i 1080p på E3:

http://ps3.ign.com/articles/707/707540p1.html

Vi snakker her om en bekostning av 2x pixel arbeidsmengde fra 720p og det er neppe en tradeoff så mange spill utviklere vil ta. Jeg vil ihvertfall ha ting som HDR, 60FPS eller 2x detaljnivået på 720p enn å kunne kjøre spillet i 1080p.

Endret av MistaPi
Lenke til kommentar
Angående om spillene vil kjøre i 1080p, så tror jeg dette vil gjelde i hvert fall en del av dem. Flere spill jeg så på E3 kjørte i 1080p, og det er liten tvil om at det er et vakkert syn.

6511540[/snapback]

Ifølge IGN var det kun GTHD som bekreftet kjørte i 1080p på E3:

http://ps3.ign.com/articles/707/707540p1.html

Vi snakker her om en bekostning av 2x pixel arbeidsmengde fra 720p og det er neppe en tradeoff så mange spill utviklere vil ta. Jeg vil ihvertfall ha ting som HDR, 60FPS eller 2x detaljnivået på 720p enn å kunne kjøre spillet i 1080p.

6512036[/snapback]

Amen! :w00t:

Lenke til kommentar

Regner nesten med at 99 % av spillene vil komme som 720p, og de spillene som kommer med 1080p håper jeg vil ha muligheten for å stille dem ned til 720p. Jeg valgte uansett å kjøpe en hdtv som "bare" støtter opp til 1080i fordi utvalgte på bra lcd-tver som takler 1080p er alt for dårlig. 1080p skjermer med bra kontrast og max 8ms oppdateringshastighet blir alt for dyre slik det er nå. Skal kjøpe 1080p skjerm til ps4 ;)

Lenke til kommentar

Trodde de fleste her hadde fått med seg at PS3 og X360 var rimelig like jeg.

Den ene er bedre på noen områder, mens den andre er bedre på andre områder.

Det PS3 vil bruke 1080p til, er vel helst til filmer på BR disker, som er i 1080p - tror jeg. Men hvis den beryktede Hi-end 360'en kommer, vil vel den også få 1080p :)

Lenke til kommentar
Ifølge IGN var det kun GTHD som bekreftet kjørte i 1080p på E3

6512036[/snapback]

Jeg skal innrømme at jeg ikke spurte noen utviklere om akkurat dette punktet, men jeg føler meg ganske trygg på at i hvert fall en av demoene jeg så, kjørte sann 1080p. Det var snakk om et spill hvor man styrte en svær robot av noe slag, og det var så glassklart at jeg aldri har sett maken. Hvis det var 720p, må det være noe alvorlig galt med min Xbox 360. :)

Men, jeg kan, som vanlig, ha tatt feil. Bare så vi har det på det rene.

Lenke til kommentar
(alle spill som har blitt anonsert til PS3 er ikke lanseringspill)

Det er vel den drøyeste og mest upålitelige påstanden hittil. Greit nok at Sony ikke har vært til å stole på i fortiden i forhold til løfter og slikt, men den påstandene er for teit.

Hva?

Det er jo dead on.

Det sier seg jo selv at ikke alle spillene som er annonsert er lanseringsspill.

Hadde det vært tilfelle, ville PS3 hatt en helvetes launch lineup.

@ HaterFanBoys:

Du missbruker det fanboy ordet noe helt forjævlig. Alle som har noe i det hele tatt å si som ikke taler for PS3 er jo fanboys i dine øyne.

Det finnes nesten ingen skikkelige fanboys på dette forumet, så slutt å slenge det ut i hytt og pinevær.

Det finnes selvfølgelig noen, og de fleste som leser denne delen av forumet klarer LETT å identifisere dem.

6510266[/snapback]

Beklager, når jeg leser setningen på nytt skjønner jeg hva han mente, jeg trodde han mente at ingen av de annonserte titlene er lanseringstitler. Dumme meg...

Lenke til kommentar
Ifølge IGN var det kun GTHD som bekreftet kjørte i 1080p på E3

6512036[/snapback]

Jeg skal innrømme at jeg ikke spurte noen utviklere om akkurat dette punktet, men jeg føler meg ganske trygg på at i hvert fall en av demoene jeg så, kjørte sann 1080p. Det var snakk om et spill hvor man styrte en svær robot av noe slag, og det var så glassklart at jeg aldri har sett maken. Hvis det var 720p, må det være noe alvorlig galt med min Xbox 360. :)

Men, jeg kan, som vanlig, ha tatt feil. Bare så vi har det på det rene.

6513501[/snapback]

Mobile Suit Gundam? Det kjørte på 1080i ifølge IGN

Lenke til kommentar

eeehehe, en kommer aldri unna disse trådene gjør en vel. Som alle vet så er det ikke SIKKERT at spill kommer selv om de er annonsert til launch.. Mange var langt nede etter Oblivion utsettelsen, megselv inkludert. MEN bare fordi det KAN skjer, så behøver man ikke ta det som en selvfølge og derfor bruke det som et negativt argument mot PS3?

Lenke til kommentar
Mobile Suit Gundam? Det kjørte på 1080i ifølge IGN

6513901[/snapback]

Tittet på videoene hos IGN. Mysteriet er oppklart. Jeg kunne banne på at jeg så flere spill som så skarpere ut enn 720p også, men de var kanskje i 1080i da.

Gran Turismo HD i 1080p er jo ... ikke akkurat imponerende. Skal bli spennende å se om Sony faktisk vil levere på visjonen.

Lenke til kommentar
Klakker inn en link her eg..

Er ikkje helt on-topic men..

viser bare att alle ikkje har like gode kunnskaper om cpu,gpu,polygner,mhz,ram, pixel shader og blabla..

for og si det sånn...dette innlegget likte eg.. :)

ps3 på ps2..

6520565[/snapback]

Herre jemini da! Det var vel nesten på grensen til det idiotiske? :!:

Lenke til kommentar
Klakker inn en link her eg..

Er ikkje helt on-topic men..

viser bare att alle ikkje har like gode kunnskaper om cpu,gpu,polygner,mhz,ram, pixel shader og blabla..

for og si det sånn...dette innlegget likte eg.. :)

ps3 på ps2..

6520565[/snapback]

Herre jemini da! Det var vel nesten på grensen til det idiotiske? :!:

6522470[/snapback]

Utrolig feet. Tydelig at ikke alle følger heilt med :p

Endret av Strife_Cloud
Lenke til kommentar
Satan som jeg gleder meg til Resident Evil 5  :love:

6534986[/snapback]

Det blir nok ein herlig opplevelse! Men uansett om man velger PS3 eller 360, får man dekket zombie behovet, da det er multiplatform spel :wee:

6534993[/snapback]

Blir feet å se en zombie rett inn i øyet før du skyter hodet av han :dribble:

Den grafikken, vi har alle noe å glede oss til :thumbup:

Lenke til kommentar

Må si jeg gleder meg mest til The Darkness, ikke fordi jeg er en blodhard fan av tegneserien, men fordi det blir laget av "oppkomlingen" Starbreeze (svensker :) ), som igjen sto bak Chronicles of Riddick - spillet som er untaket som bekrefter regelen om at alle spill basert på en hollywood-film er noe møkk. CoR slo jo ned som en bombe, ingen forventet slik kvalitet!

Og ellers håper jeg bare The Darkness portes like elegant over til pc som CoR, gjerne også med ekstra innhold for pc denne gangen også.

(Jeg digregerer her, menneh: Avean, dette er helt klart et spill som xbox hadde/har og som banker de fleste lignende på ps2 :p )

Edit: skrivefeil

Endret av Skarphedin Olsen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...