_norse_ Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Det er vel få titler som er bekreftet til lansering. All erfaring tilsier at det som blir lovet nå ikke nødvendigvis lar seg gjøre i November. Vi så jo at flere titler som ble lovet til 360 lanseringen som f.eks GRAW, Oblivion og Dead or Alive ble utsatt. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Så det finnes ingen offisiell PS3 lanseringsliste nei? Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Dark by design, tror du virkelig ps2 solgte 5 ganger mer units en xbox på grunn av at mange var skeptisk til xbox? Ps2 solgte mange flere units på grunn av at den hadde massiv støtte fra utviklerene og derfor et stort og bra utvalg av titler for enhver gamer. Og Playstation sitt velkjente merkenavn. 6505143[/snapback] Nei, jeg bare ramset opp noen av grunnene. Ikke hopp til konklusjoner. Vi har nok av folk som gjør det her.Men det er ikke til å stikke under stol at PS solgte, og fortsatt selger best pga merkenavnet. Branding heter det. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Så det finnes ingen offisiell PS3 lanseringsliste nei? 6505516[/snapback] Tror ikke det, jeg har ikke sett noen på ps3 sin hjemmeside. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 (endret) [spøk] Så vi kan ende opp med ei tragedie liste i likhet med PS2 sin lansering? [/spøk] Endret 17. juli 2006 av Mala Lenke til kommentar
Avean Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Spør deg selv hvilke titler Xbox360 hadde før launch og hva Wii kommer til å stille opp med. Tviler de kommer nærheten av Sony . 6490849[/snapback] Æhm, COD2 og Kamero var råe, ikke glem at Wii får Red Steel. Uansett så spiller nok Sony alle kortene sine først, uten å tenke på fremtidig konkuranse. Derfor vent med å si noe. Konsollen har ikke kommet ut ennå. No offence... 6491060[/snapback] Så altså, Xbox360 hadde da hele 2 titler som var gode. Eller jeg kan hjelpe deg litt her, de hadde Project Gotham Racing 3 også. Det må du nesten ta med. Det vil si 3 titler som var gode. Wii får Red Steel ja, det er 1 tittel det. PS3 har heller ikke kommet ut ennå, no offence .... Sier ikke at PS3 sine titler vil bli konge alle sammen men de har VELDIG mange titler som ser lovende ut . Derfor så reagerte jeg litt når en person var skuffet over spilltitlene når de helt åpenbart har flest lovende spill. Det har Playstation alltid hatt og ville ikke snu akkurat nå. Xbox360 får jo også Halo 3 som er en veldig sterk tittel, men igjen så er de veldig små i forhold til giganten Playstation 3. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Vi har mottatt det 629. meningsløse innlegget fra Avean, hvor han tilber PS3 som om det var Gud, Buddha, Allah og Shiva på boks. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Vi har mottatt det 629. meningsløse innlegget fra Avean, hvor han tilber PS3 som om det var Gud, Buddha, Allah og Shiva på boks. 6506535[/snapback] Og din post er verdifull mener du ? Alt jeg gjorde var å argumentere mot en annen person og brukte pålitelige kilder for å gjøre det. Hva var meningsløst med det ? Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 (endret) Vi har mottatt det 629. meningsløse innlegget fra Avean, hvor han tilber PS3 som om det var Gud, Buddha, Allah og Shiva på boks. 6506535[/snapback] Og din post er verdifull mener du ? Alt jeg gjorde var å argumentere mot en annen person og brukte pålitelige kilder for å gjøre det. Hva var meningsløst med det ? 6506562[/snapback] Pålitelige kilder i form av hva? Hvis alle skulle oppført seg som deg, ville Xbox-supporterne sagt at 360 hadde 6 gode titler og PS3 har bare to. Wii har Mario, Red Steel, Metroid Prime og Zelda. Xbox hadde PGR3, Kameo og CoD2. PS3 har i mine øyne bare Final Fantasy, hvis ikke MGS kommer til release. Det kommer an på hvem sine øyne man glor ut av... Og meningene er som baken, de er delte Mangla et komma. Endret 17. juli 2006 av Stonemeister Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Huff, har veldig lyst på Tony Hawk's Project 8, TH-spela er utan tvil mine favorittar på PS2. Time will show. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Vi har mottatt det 629. meningsløse innlegget fra Avean, hvor han tilber PS3 som om det var Gud, Buddha, Allah og Shiva på boks. 6506535[/snapback] Og din post er verdifull mener du ? Alt jeg gjorde var å argumentere mot en annen person og brukte pålitelige kilder for å gjøre det. Hva var meningsløst med det ? 6506562[/snapback] Pålitelige kilder i form av hva? Hvis alle skulle oppført seg som deg, ville Xbox-supporterne sagt at 360 hadde 6 gode titler og PS3 har bare to. Wii har Mario, Red Steel, Metroid Prime og Zelda. Xbox hadde PGR3, Kameo og CoD2. PS3 har i mine øyne bare Final Fantasy, hvis ikke MGS kommer til release. Det kommer an på hvem sine øyne man glor ut av... Og meningene er som baken, de er delte Mangla et komma. 6506583[/snapback] Pålitelige kilder fra utviklerne selv. Hvis du tar en titt på IGN eller Gamespot vil du se at utviklerne selv har bekreftet lanseringsdatoen på de titlene jeg har skrevet. Såklart du kan mene at de spillene jeg ramset opp er bare dritt men tingen er at flere av de titlene: Final Fantasy XIII Metal Gear Solid 4 Tekken Vision GT (Gran Turismo) Er blant de beste spillene i sin katerogi. Dette er ikke bare min mening men allmenn kjent for enhver som er interessert i spill. Å ha disse spillene til lansering er uhyre konge. Etter lansering vil man også se neste Resident Evil, God Of War 3, Shadow of the Colossus 2 for å nevne noen . Lenke til kommentar
ImmortalTechnique Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 jo det ble det! Og release listen til Ps3 er veldig mye bedre enn den som var på XboX 360. Jeg var en av dem som kjøpte samtlige spill som kom ut til xbox og det var kanskje 2 stk. som jeg likte og det var Condemned og CoD 2. resten var korte, kjedelige og det var slike spill jeg forventet å egentlig se på xbox. Gleder meg til 17 Nov. når jeg får kloa i spilleren og et par spill så jeg får spille vinteren inn. Har et par Ps2 spill som skal få kjørt seg i den nye Ps3'en(SOCOM 3, FF XII og fler...) 6501276[/snapback] Hell yeah Wangen :!: Men når PS3 kommer, så blir det nok socom4 for alle penga og SaW skal være på topp 10 i GB Lenke til kommentar
thomanil Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 (endret) Interessant "omtale" av launchen til de ulike konsollene gjennom tidene - sjekk denne 1Up-artikkelen: "[PS2] has proven its worth over time, but the launch lineup was less than impressive: Mediocre PS1 games converted to the new hardware in mid-development, iffy arcade conversions, and lackluster RPGs. We waited in line overnight for this? Yes, we did. And if 360's any indication, we'll keep doing it every time someone dangles new hardware in front of our noses." Endret 17. juli 2006 av thomanil Lenke til kommentar
ImmortalTechnique Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 (endret) Litt offtopic nå: Ble det ikke solgt en god del mer PS2 enn xbox 1? 6501110[/snapback] Så skal det også sies at XBOX (1) var egentlig bare MS sitt første forsøk også. Og så kom den kun for å probe the market.Den har banet rimelig god vei for XBOX 360 så langt. Men ja, PS2 solgte mange, mange flere units. Det av den enkle grunn at folk var såklart skeptisk til programvare-giganten sin store svarte boks. Nå er XBOX et litt mer stuerent merkenavn 6502745[/snapback] Du tar nok veldig feil der. Hadde ikke noe med å gjøre at det var akkurat MS som stod bak Xbox. Var nok heller det at PS2 hadde flere killer-Apps. Men nice try anyway mr fanboy deluxe PS: ikke bra å være fanboy, mann går glipp av mye bra spill... Endret 17. juli 2006 av HaterFanboys Lenke til kommentar
thomanil Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 (endret) Litt offtopic nå: Ble det ikke solgt en god del mer PS2 enn xbox 1? 6501110[/snapback] Så skal det også sies at XBOX (1) var egentlig bare MS sitt første forsøk også. Og så kom den kun for å probe the market.Den har banet rimelig god vei for XBOX 360 så langt. Men ja, PS2 solgte mange, mange flere units. Det av den enkle grunn at folk var såklart skeptisk til programvare-giganten sin store svarte boks. Nå er XBOX et litt mer stuerent merkenavn 6502745[/snapback] Du tar nok veldig feil der. Hadde ikke noe med å gjøre at det var akkurat MS som stod bak Xbox. Var nok heller det at PS2 hadde flere killer-Apps. Men nice try anyway mr fanboy deluxe PS: ikke bra å være fanboy, mann går glipp av mye bra spill... 6506677[/snapback] Er det et ord jeg er drit lei av etter noen år på dette forumet, så er det "fanboy". Endret 17. juli 2006 av thomanil Lenke til kommentar
Mala Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 Eg blir nesten litt sint eg hver gang eg ser det ordet plantet på skjermen Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 (endret) Du tar nok veldig feil der. Hadde ikke noe med å gjøre at det var akkurat MS som stod bak Xbox. Var nok heller det at PS2 hadde flere killer-Apps. Men nice try anyway mr fanboy deluxe PS: ikke bra å være fanboy, mann går glipp av mye bra spill... 6506677[/snapback] Så det du sier er utviklere valgte heller PS fordi den var så overlegen? Ikke det at XBOX var nytt og ukjent? Kom igjen nå. Er lov å lese det man selv skriver før man trykker "send".Er fortsatt varemerke som selger her, det gjelder både for utviklere og oss kjøpere.. Det er ikke til å stikke under stolen at jeg er glad i min xbox. Og det har jeg heller aldri prøvd å skjule. Men hvis du kan finne en post der jeg kommer med usakligheter som visse andre kommer med - som gjør meg til "fanboy", så vil jeg gjerne se det. Jeg er veldig spent på PS3. Men sånn så det er nå, kjøper jeg meg heller motorsykkel Skal ha meg en CBR 600 med Streetfighter styling Endret 17. juli 2006 av dark by design Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 På meg blir det ivertfall Warhawk og Stranglehold.. dei er vel bekrefta til ps3 den 17 November.. så blir det Motorstorm og Formula one 06 etter jul.. Lenke til kommentar
FelaroN_ Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 senere så kommer eight days som ser meget lovende ut Lenke til kommentar
freke Skrevet 17. juli 2006 Del Skrevet 17. juli 2006 PS2 har til dags dato shippet over 100 millioner enheter. Xbox har vel solgt over 22 millioner eller deromkring. Det er med andre ord en viss forskjell. Vi er klar over at det er forskjell på enheter "shipped" og "sold"? Hvis microsoft ville kunne de sikkert "shippe" masse konsoller, uten at det nødvendigvis betyr så mye. Kanskje noe å ha i bakhodet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå