Gå til innhold

Launch titles ps3

UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Enig!

La oss innse det åpenbare, AACS er som dbd skrev over, en stor vits! Et system som er dømt til å feile, ettersom det alltid er noen som kan knekke det/overkomme det. Hackere er alltid oppfinnsomme når det gjelder å komme seg forbi et system, se bare på firmware hacken til xbox360... Playstation 3 kommer ikke til å være noe untak her, jeg tipper en eller annen form for hack i løpet av 6 måneder/1 år etter launch, og da føler jeg virkelig at jeg tar i med tidsberegninga...

Tilbake til topic

Synes spillene ser lovende ut, men gidder ikke å basere meg bare på videoer og screens. Jeg vil ikke uttale meg før både konsoll og spill er på markedet, og jeg selv har fått prøvd disse spillene. Først da kan jeg faktisk gi en realistisk mening om de...

"real time weapons change" og gigantiske krabber my @ss :p

Lenke til kommentar

Ja, men du er vel enig i at pirat kopiering vil være nærmest fraværende i minst 1-2 år! Når blueray brennere blir vanlige og blueray mediene blir billige så kan det hende at piratkopiering blir vanlig! xbox 360 er heller ikke akkurat plaget med mye piratkopiering ennå. Men til slutt vinner piratene uansett.

Hadde håpet at xbox fansen kunne holde seg unna denne tråden. :thumbdown:

Er dere fornøyde med xbox 360, så må dere kunne la oss glede oss til å få ps 3!

Endret av Mgs
Lenke til kommentar

Ja men ps1/ps2 kom med cd/dvd som var ganske så vanlig når de ble lansert! Blueray er ennå ikke lansert, og du finner ikke akkurat blueray brennere i enhver webshop om dagen. Å ikke kommer de til å være spesielt billige. Men vi får se om 1 år hvor langt de er kommet i å lage en chip som booter piratspill.

Lenke til kommentar
Du mener vel Riiiidge Raaaaaaceeer? :p Khaz Hirai FTW lol!

6500192[/snapback]

Nei, Jeg mener ridge racer. Som I ridge racer 7

Noen må snart slutte å leve i fortiden og glemme slike ting. Nå vil jeg ikke si at Sony gjorde en bra E3. men kjenner jeg er mektig lei alle fanboys som bruker det samme IGJEN OG IGJEN OG IGJEN! :wallbash:

Har Ridge Racer 6 på 360en og det er jo supermorro. Ser også frem til nytt RR på PSPen.

Lenke til kommentar

Nei, men så snakker vi ikke om akkurat idag heller da! Jeg sa 6 måneder/1 år og jeg tipper det er flere blueray brennere tigjengelig da, og ikke minst blueray plater! Som alle andre ting så kommer de til å gå ned i pris, seks måneder til et år er ikke så mye egentlig, men prisen kan forandre seg mye på den tid.

Dvd hadde og et beskyttelsessystem tar jeg ikke helt feil, og det tok ikke særlig lang tid å knekke det heller (på filmer riktignok men...). Menmen, for alt vi veit kan det hende at sony har gjort som microsoft og brukt lim :p

Lenke til kommentar
Du mener vel Riiiidge Raaaaaaceeer? :p Khaz Hirai FTW lol!

6500192[/snapback]

Nei, Jeg mener ridge racer. Som I ridge racer 7

Noen må snart slutte å leve i fortiden og glemme slike ting. Nå vil jeg ikke si at Sony gjorde en bra E3. men kjenner jeg er mektig lei alle fanboys som bruker det samme IGJEN OG IGJEN OG IGJEN! :wallbash:

Har Ridge Racer 6 på 360en og det er jo supermorro. Ser også frem til nytt RR på PSPen.

6500725[/snapback]

Får takke høyere makter for at jeg ikke er noen fanboy da :w00t: Hvis du mener ridge racer 7, så er det kanskje en fordel å inkludere det lille 7-tallet kanskje? ;) Vi er ikke tankelesere her vet du...

Lenke til kommentar
Har du en BRD-spiller i PC-en din?

6497099[/snapback]

Nei, men det forandrer ikke at AACS er en stor vits.

6500216[/snapback]

Selvfølgelig vil det knekkes før eller siden. Jeg fatter bare ikke hvorfor du skal kritisere Sony for at de i det minste forsøker.

Lenke til kommentar

jo det ble det! Og release listen til Ps3 er veldig mye bedre enn den som var på XboX 360. Jeg var en av dem som kjøpte samtlige spill som kom ut til xbox og det var kanskje 2 stk. som jeg likte og det var Condemned og CoD 2. resten var korte, kjedelige og det var slike spill jeg forventet å egentlig se på xbox. Gleder meg til 17 Nov. når jeg får kloa i spilleren og et par spill så jeg får spille vinteren inn. Har et par Ps2 spill som skal få kjørt seg i den nye Ps3'en(SOCOM 3, FF XII og fler...)

Lenke til kommentar
November 17, 2006 flOw (PS3 Hub Download) *TBA Action

6501110[/snapback]

flOw? Hub Download?

Kan det være PS3's 'versjon' av småspill? Noe alà Live Arcade?

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

jo det ble det! Og release listen til Ps3 er veldig mye bedre enn den som var på XboX 360. Jeg var en av dem som kjøpte samtlige spill som kom ut til xbox og det var kanskje 2 stk. som jeg likte og det var Condemned og CoD 2. resten var korte, kjedelige og det var slike spill jeg forventet å egentlig se på xbox. Gleder meg til 17 Nov. når jeg får kloa i spilleren og et par spill så jeg får spille vinteren inn. Har et par Ps2 spill som skal få kjørt seg i den nye Ps3'en(SOCOM 3, FF XII og fler...)

[skal prøve å moderere min kjærlighet til microsoft her, men måtte kommentere dette innlegget]

Min lille mening sier at release'n til 360 var helt grei, men for de som liker litt mer japanske spill og sånt er vel PS3 release-listen ye bedre. Men synes du virkelig at alle spillene var korte og kjedelige? Hva syntes du om level 12 på PDZ da, og multiplayer modusen? DEn er da artig. Og online modusen til PGR3 holder da lenge, den? Og hva er din highscore på GW? Kan du svare på disse spørsmålene, vennligst? ;)

Endret av GameMaker
Lenke til kommentar
Litt offtopic nå: Ble det ikke solgt en god del mer PS2 enn xbox 1?

6501110[/snapback]

Så skal det også sies at XBOX (1) var egentlig bare MS sitt første forsøk også. Og så kom den kun for å probe the market.

Den har banet rimelig god vei for XBOX 360 så langt.

Men ja, PS2 solgte mange, mange flere units. Det av den enkle grunn at folk var såklart skeptisk til programvare-giganten sin store svarte boks.

Nå er XBOX et litt mer stuerent merkenavn :)

Lenke til kommentar

PS2 har til dags dato shippet over 100 millioner enheter. Xbox har vel solgt over 22 millioner eller deromkring. Det er med andre ord en viss forskjell.

Hadde håpet at xbox fansen kunne holde seg unna denne tråden.   :thumbdown:

6500654[/snapback]

Det er ikke slik at denne tråden "tilhører" PS3-fans. Så lenge ting foregår i fordragelighet får dere tåle å høre argumenter som strider mot deres egne.

Når det er sagt, handlet vel denne tråden om lanseringstitler til PS3, så det er nok lurt å ta konsollkrigdiskusjonen et annet sted.

Lenke til kommentar
PS2 har til dags dato shippet over 100 millioner enheter. Xbox har vel solgt over 22 millioner eller deromkring. Det er med andre ord en viss forskjell.

Hadde håpet at xbox fansen kunne holde seg unna denne tråden.   :thumbdown:

6500654[/snapback]

Det er ikke slik at denne tråden "tilhører" PS3-fans. Så lenge ting foregår i fordragelighet får dere tåle å høre argumenter som strider mot deres egne.

Når det er sagt, handlet vel denne tråden om lanseringstitler til PS3, så det er nok lurt å ta konsollkrigdiskusjonen et annet sted.

6504569[/snapback]

Gratulerer, noen som har skjønt det!

Dark by design, tror du virkelig ps2 solgte 5 ganger mer units en xbox på grunn av at mange var skeptisk til xbox? Ps2 solgte mange flere units på grunn av at den hadde massiv støtte fra utviklerene og derfor et stort og bra utvalg av titler for enhver gamer. Og Playstation sitt velkjente merkenavn.

Lenke til kommentar

Korrekt det du sier der Mgs. PS er eit utrolig utbredt og kjent merkenavn som mange,inkludert meg har hatt flotte opplevelser med. i 2.omgang har også XBOX lagt opp til eit bedre merkenavn enn når de ankom markedet med sin første xbox,logisk nok. 360 har jo også fått ein ganske god støtte fra utviklerene. Muligheten for GTA release samtidig som på PS3 viser litt av dette.

EDIT: Men eg syns PS3 sin lanseringsliste ser bedre ut enn det 360 presterte. Men som sagt tidligere, veldig mange av de samme lanseringstitlene vil jo komma til 360`en ved samme data eller seinere anledning ;)

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...