Gå til innhold

Launch titles ps3

UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må nok ha både ps3 og xbox360 etterhvert, men vil nok vente til det kommer noen skikkelig bra spill. Hadde ikke vært dumt å slippe unna barnesykdommene heller.

Kan ikke se at det er kommet noen til xbox360 som jeg synes forvarer kjøp av den konsollen enda. Kan heller ikke se at noen av lanseringstitlene til ps3 vekker umiddelbar begeistring.

Får bruke ventetiden til å spare til en grom HDTV. Trenger en 1080p HDTV. :)

Lenke til kommentar
Jeg gir gjerne seks høvdinger for MGS4 - med glede.

6493324[/snapback]

Seff, men det kommer ikke med en gang ps3 kommer ut. :(

6494389[/snapback]

MGS har alltid kommet ei god stund etter konsollen, denen trenden skulle vel fortsette sa utviklerene. Men uten tvil ei flott liste med lanseringstitler,absolutt. :) Men no er det vel slik at nesten halvparten(?) av de titlene også blir å finne på 360 enten fra samme dag, eller litt etter PS3 release ;)

EDIT: MEd så mange EA spill så kan vi si at samtlige titler blir å finne på 360,men noen Sony PS3 Eksklusiver som unntak då selvfølgelig.

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Selvfølgelig blir det noen som ikke blir bra men dette er ikke noe de har mekket sammen før launch ? Herregud skjerp deg ! Mange av disse spillene er rimelig imponerende. Blant mange nye og lovende titler så har du nye Gran Turismo spillet (Vision GT), nye Tekken samt nye Metal Gear Solid samt Final Fantasy XIII . Er det noe å klage på ?

Ja, vi kan klage på deg. Tråden handler om lanseringstitlene til PS3. Du ramser opp en masse andre titler. Avsporing. Skjerp deg.

Spør deg selv hvilke titler Xbox360 hadde før launch og hva Wii kommer til å stille opp med. Tviler de kommer nærheten av Sony .

6490849[/snapback]

Tråden handler om Playstation 3, hva er poenget med å slenge møkk mot andre konsoller for å gjøre dette til enda en konsollkrigtråd? Det er ingen som har nevnt Xbox 360 i denne tråden, før du må gjøre det for å forsøke å gjøre dette til nok en tråd som ender opp som skitkasting mellom fanboys.

Nok en gang: skjerp deg.

Endret av Pastor Lorentzen
Lenke til kommentar

Synes listen ser bra ut. 10 ganger bedre enn de spillene som ble lansert sammen med ps 2.

Hvem som bryr seg om mange spill kommer både til ps 3 og xbox 360? bare flott det da. men jeg kjøper ps 3 for å være sikker på å få spille gran turismo, metal gear solid og final fantasy.

Gjør meg ingenting om disse spillene plutselig også kom på xbox 360. men jeg er i allefall sikret at jeg får spille dem.

Lenke til kommentar

Jeg tørr ikke kjøpe konsollen ved lansering :p

Jeg tror jeg heller venter til julafter, og da "ønsker" jeg meg ps3, må vell spytte i litt penger selv fordi det er jo en veldig dyr gave om mamma og pappa skulle betalt alt selv. Og da har det også gått 1 måned, og da vet jeg om det er mye problemer med den som det fks. er med xbox 360, og om det erh/strax kommer noen fete spill.

Og kanskje noen har hacket den slik jeg kan laste ned spill. :)

Lenke til kommentar

Launch lineup for nylanserte konsoller er vel sjelden særlig bra, og jeg tror det samme gjelder for PS3 (med noen hederlige unntak - sup Heavenly Sword, Assassins Creed!)

Vanligvis tar det jo litt tid før de virkelig gode titlene begynner å komme. Angrer f.eks litt på at jeg kjøpte 360 allerede i vinter - etter årets E3 ser man jo at det er først til vinteren det virkelig tar av. :)

Endret av thomanil
Lenke til kommentar
Jeg tørr ikke kjøpe konsollen ved lansering :p

Jeg tror jeg heller venter til julafter, og da "ønsker" jeg meg ps3, må vell spytte i litt penger selv fordi det er jo en veldig dyr gave om mamma og pappa skulle betalt alt selv. Og da har det også gått 1 måned, og da vet jeg om det er mye problemer med den som det fks. er med xbox 360, og om det erh/strax kommer noen fete spill. 

Og kanskje noen har hacket den slik jeg kan laste ned spill. :)

6495079[/snapback]

Tror nok at du må vente lenge om du tenker på å kjøre piratspill på ps 3. blueray setter foreløpig en stopper for det. og om du ønsker å slippe unna barnesykdommer så holder det ikke å vente 1 måned.

Tror denne lanseringen blir en av de beste når det kommer til spillutvalg fra dag 1.

Lenke til kommentar

Call of Duty 3 er i værtfall et must for meg. Elsker WW2 spill!

http://ps3media.ign.com/ps3/image/article/...12041151611.jpg

http://ps3media.ign.com/ps3/image/article/...12041147393.jpg

NFS Carbon ser også kult ut!

Obs xbox 360 bilder ;) men det er samme spillet uansett!

http://xbox360media.ign.com/xbox360/image/...13053321491.jpg

http://xbox360media.ign.com/xbox360/image/...13053323756.jpg

Endret av psilocybe
Lenke til kommentar

Fikk en D-link DGL-4300 Gaming router som jeg skal bruke sammen med ps3 og pc'en. Den prioriterer trafikk som genereres av online spilling slik at det bør bli lagg fritt både på pc'en og ps3.

Hd-tv er allerede kjøpt inn. Så jeg er klar for høsten!!

Ja må vel kjøpe en x-tra håndkontroll, for det følger vel med bare 1 stk i pakken?

Lenke til kommentar
Jeg gir gjerne seks høvdinger for MGS4 - med glede.

6493324[/snapback]

Seff, men det kommer ikke med en gang ps3 kommer ut. :(

6494389[/snapback]

MGS4 kommer i 2007.

He he, BR setter stopper for piratvirksomhet.. Akuratt ja..

Jeg kan lett kopiere filmer som kommer på BR / HD-DVD. Det kan du også. Det finnes programmer der ute pr. idag som gjør det for oss.

Så du må ikke tro at BR er noe bra våpen mot pirater.

6495460[/snapback]

Har du en BRD-spiller i PC-en din?

Lenke til kommentar

Dere har jo ikke nevnt Genji 2.

Jeg var et øyeblikk redd det var det mye skrik og lite ull på E3, så jeg sjekket noen lister over release-spill - Og jøss, der var det. Nå spørs det jo om de listene er oppdaterte eller riktige, men det ville vært rent uverdig om PS3 så dagens lys uten medfølgende gigantiske krabber.

Lenke til kommentar
Dere har jo ikke nevnt Genji 2.

Jeg var et øyeblikk redd det var det mye skrik og lite ull på E3, så jeg sjekket noen lister over release-spill - Og jøss, der var det. Nå spørs det jo om de listene er oppdaterte eller riktige, men det ville vært rent uverdig om PS3 så dagens lys uten medfølgende gigantiske krabber.

6498810[/snapback]

Not to mention real-time weapon change.....Djiiiises.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...