bjørnbe Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 (endret) Hei! No får eg putselig feilmelding når eg ska spele oblivion,heroes5. Det står at den ikkje finner filen d3dx9_27dll og programmet kan ikkje starte. Har spelt dei spela før men plutselig ein dag skjedde da. Spel som wc3, cod2,q4 funke fint. Tror det er ein driver fil men eg er ikkje sikker. Har innst. directx9 på nytt men det løser ikkje problemet. Noen som vet noe? Endret 14. juli 2006 av bjørnbe Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Hei! Slik jeg har forstått det er det noe ekstra til DirectX. Søk i google og last ned filen. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
jepp300 Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Eller last ned DirectX og instaler på nytt du kan jo prøve å se om det er noe nye oppdatering til skjermkortre ditt Lenke til kommentar
bjørnbe Skrevet 15. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2006 har dette http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=304715&cks=SPC har bare innst. dei driverfilene som følgte med . skal prøve å finne oppdateringer no. takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå