Gå til innhold

Få vekk mus


Anbefalte innlegg

Feller har jeg ikke sansen for, og å drukne musen er jo bare stygt.

Bedre å lure den vekk på et vis. Kanskje ikke så enkelt som å drepe den, men musen vet jo ikke at den er uønsket. Den er der bare fordi det er mat og husly. Ikke noen grunn til å drepe et annet levende vesen for det.

6495025[/snapback]

:!: ......... :ermm:

 

On-topic: Det fungerte bedre med rottefeller enn med musefeller på den gamle hytta til foreldrene mine.

 

PS: Død over skadedyr.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mus? Vegetar? Nehei!

 

Hugsar då vi hadde mus i fjøsen vår (då vi endå hadde gard), og vi skulle bli kvitt dei. Hugsar fadern tok ei fårepølse og "grilla" den litt med ei fyrstikk (dette for at fårepølsa skulle avgje ei endå sterkare lukt), la den so ned foran eit musehol og so venta vi. Når den kom fram for å ete på fårepølsa, so trakka vi berre på den. Kjapt og enkelt. Hugsar endå den kjensla av å knuse ei mus med støvelen min. Ganske ekkelt eigentleg.

 

God middag alle saman!;)

Lenke til kommentar

Heh.. "Sunt bondevet" er det noko som heiter, og eg vil seie at det er noko i det. Problem: Mus i fjøsen -> spre sjukdomar? Løysing: Drepe dei, gjerne på ein måte som er kjapp.

 

If it works, don't mess with it! Såg jo kor mange gongar trådstartar måtte prøve før han fekk has på problemet sitt. Kanskje folk bør starte og tenkje litt meir bondsk, då hadde kanskje ikkje trådstartar hatt mus på kjøkenet sitt i 4 (!!) dagar. Eg ser mange fleire problem med å ha ei mus taslande rundt på kjøkenet sitt i 4 dagar enn å drepe den på ein tilsynelatande inhuman (uhuman?) måte.

Lenke til kommentar

Du reagerte jo ikkje på musefella då. Kva om den ikkje "treff" skikkeleg, og knekk berre ein fot? So ligg musa der og pinast ihjel over fleire timar. Eg kan love deg at musa eg trakka på ikkje levde lenge.

 

Problemet med "metoden" eg brukte er ikkje det at den er so smertefull, det berre høyrast so forbant dramatisk og ekkelt ut at folk reagerar.

Lenke til kommentar
Feller har jeg ikke sansen for

6495025[/snapback]

 

Jo, jeg reagerte. Men greit nok, regner ikke med at musen overlever trampingen, så slik sett er det jo humant. Vi byfolk er ikke vant med å vri nakken rundt på kattunger, tråkking av mus og skyting av hunder.. hehe..

6505117[/snapback]

Jeg håper du får huset ditt fullt av mus, siden du er så glad i dem.

Lenke til kommentar

Da jeg kom hjem fra jobb idag så jeg en ny mus i søppelkassa under vasken...

Jeg håper selvfølgelig det er den samme musa som jeg fanga sist, og at det ikke er flere mus der, men jeg tror det motsatte...

Så har jeg lest at man må ha spesiell godkjenning for å kunne legge ut rottegift, fordi musa kan bli immun mot giften og da kan den bli veldig vanskelig å få fjernet...

Så jeg sitter og tenker på å stenge hullet rundt røret der musa kommer opp av rett og slett...

Endret av Zapking
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...