soinnes Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 Skaffet meg ett Gainward GF4 TI4600 750XP for en stund tilbake, men jeg må si at jeg ikke er helt fornøyd. Det hakker en del i Battlefield 1942 på høy oppløsning. Hadde et Geforce 2 Pro kort før, selvfølgelig merket jeg forskjell, men ikke det helt store. Jeg fikk "bare" 9500 poeng i 3d Mark 2001 (Ikke SE) Det må være litt lite i forhold til det hardware.no fikk (De fikk 10500 på 3dmark 2001 SE) Har sjekket at AGP er på 4X og har prøvd mange forskjellige driver versjoner. I Expert Tool som følger meg står det 4X AGP sideband addressing under information... Hva betyr det? Håper noen har gode råd.. Maskina mi: MSI 266 Pro, 512 DDR ram, AMD XP 1800+. Å forhånd takk. Lenke til kommentar
Ash Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 Hmm, har du oppdatert bios på hovedkortet ditt og kjører du de nyeste VIA 4-in-1 driverne?? Begge deler kan ha en negativ innvirkning på 3DMark poengsummen (og generell grafisk ytelse) hvis de ikke er oppdaterte. Det kan også være at du kjører endel programmer i bakgrunnen på maskinen din som stjeler såpass ytelse. Fjern all "søppel" i systray hvis det er endel programmer som legger seg der under oppstarten. Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 17. oktober 2002 Del Skrevet 17. oktober 2002 cpu'n din gjør at du ikke får høyere score, så enkelt er det :wink: hw tester med 2200+ etter hva jeg husker, du har 1800+ 3dmark2001 er ikke en skjermkort benchmark, men system benchmark for 3d grafikk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå