Chief_R-W Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 (endret) Hei. (Prøver å plassere denne i Windows katogorien) Har et Canon PowerShot A520 (4 MP) Når jeg så skal kople det til har jeg vanligvis bare kunne gå inn på My Computer/Min Datamaskin og så på kameraenheten. Men nå så har jeg fått vansker med det og maskinen står å henger og svarer ikke. Derimot ikke noe galt med kameraet eller kabelen for den fungerer helt fint på en annen pc jeg har prøvd. Noen som har et godt råd ? Mvh Chief_R-W Endret 14. juli 2006 av Chief_R-W Lenke til kommentar
mintman Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 (endret) Er det WinXP du har og videre regner jeg med du er USB kabel du bruker? Kan være et driverproblem. Gå inn på -> My Computer -> Hardware -> Device Manager og se om det er noen problemer (har Engelsk Windows så husker ikke de Norske betegnelsene). Hvis det er problemer med USB driverne kan du trykke på Update Driver og se om det hjelper. Endret 14. juli 2006 av gstavdal Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 14. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2006 Virker som alt henger seg idet jeg plugger i kameraet. Windows XP Pro Eng SP2. Har samme windows på den andre pcen jeg det fungerer på så dette skjedde etter formatering. Alt bare låser seg når jeg setter i kabelen til kameraet Lenke til kommentar
Chief_R-W Skrevet 14. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2006 Det jeg har funnet ut nå er at den først etter 2 minutter da den henger i My Computer så kommer den. Det er ikke noe stort problem men rart det tar såpass lang tid da den kommer etter 5 sekunder til vanlig. Driveren tar windows seg av virker det som. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå