Goliath Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Artikkel på VG Kommer dette programmet til å rulle på TV, sitter det ihvertfall èn å ser på Jigsaw Lenke til kommentar
Pazman Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Kan vel ikke heelt sammenlignes med Saw... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Ikke akkurat, nei. Ser ikke helt poenget med konseptet heller, skal liksom folk (med et ønske om å tjene masse penger) melde seg på, og så "gi" pengene til en annen person enn dem selv? Fjasete greier. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 14. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2006 (endret) Vel.. 9 mennesker Èn bunker Spesielt valgt ut hvor hovedinteresser står høyt i konflikt med hverandre (Homo/Homofob, kjeltring/politi etc.) Tidsbegrep tatt ut Èn måte å vinne på Man kan da trekke noen paralleler med filmene Saw Endret 14. juli 2006 av überGoliath Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Skarpe instrumenter og den overhengende faren for en grusom død mangler. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 (endret) Høres faktisk like uinteressant ut som alt annet reality-tv... Edit: Skarpe instrumenter og den overhengende faren for en grusom død mangler. Skulle kanskje ha vurdert det, hvis det ellementet hadde kommet inn Endret 14. juli 2006 av Manx Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 14. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2006 (endret) Skarpe instrumenter og den overhengende faren for en grusom død mangler. 6488774[/snapback] Kan vel slenge inn deg i bunkeren med en fyr som har aichmofobi Må ikke glemme "travel-kittet" ditt Endret 14. juli 2006 av überGoliath Lenke til kommentar
Pazman Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Det er jo faktisk dømt til å bli en og annen slosskamp siden det er så forskjellige personer som skal delta. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 14. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2006 (endret) Det er jo faktisk dømt til å bli en og annen slosskamp siden det er så forskjellige personer som skal delta. 6488820[/snapback] Nettopp.. Man kan både hate og elske realityprogrammer men det å studere menneskers atferd trygt i stuen er, etter min mening, spennede. Endret 14. juli 2006 av überGoliath Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Det er faktisk et helt ok reality-program, men når ikke Solitary til knehasene. Mitt råd, drit i dette, se på Solitary. Lenke til kommentar
Pazman Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Det er faktisk et helt ok reality-program, men når ikke Solitary til knehasene. Mitt råd, drit i dette, se på Solitary. 6489130[/snapback] Som er? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Jeg har skrevet et lite "resymè" av Solitary i "brukernes anbefalte serier"-tråden. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Jeg har skrevet et lite "resymè" av Solitary i "brukernes anbefalte serier"-tråden. 6489250[/snapback] Men hvor får man sett Solitary? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Jeg har skrevet et lite "resymè" av Solitary i "brukernes anbefalte serier"-tråden. 6489250[/snapback] Men hvor får man sett Solitary? 6489386[/snapback] Fox Reality aka Internett. Lenke til kommentar
W Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Skarpe instrumenter og den overhengende faren for en grusom død mangler. 6488774[/snapback] Nettopp, da blir det ikke akkurat Saw. Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Jeg synes det virker som et spennende konsept, selv om jeg ikke er noen stor fan av alle desse reality showene som dukker opp. Jeg synes ideen virker lovende, og kommer sikkert til å se ihvertfall en episode, men kjenner jeg meg selv og reality verdenen rett, så vil jeg sikkert bli skuffet. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Men, altså, seriøst. Jeg skjønner at dette er snask for de som liker å se hvordan mennesker oppfører seg i uvanlige situasjoner. Men, konseptet slår meg som litt pussig. La oss si at de finner 8 viljesterke mennesker, lover dem one million dollahs hvis de vinner, og stapper dem inn i en bunker. Hva skal deltakerene gjøre da? Innynde seg hos hverandre? True hverandre med stygge ord? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå