sindrejibb Skrevet 16. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2006 Da likte jeg bedre XPS'en. Tror nok jeg får like mye bang for the buck med XPSen. Sitter å venter på et spesialtillbud elns. Lenke til kommentar
sindrejibb Skrevet 16. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2006 1. Hvilket skjermkort er best av disse: nVidia GeForce4 Ti 4200 (som jeg har nå) og XPS 512MB NIVIDIA7® GeForce™ Go 7900 GTX (som er på Dell XPS) 2. Hvilken prosessor er best av disse: Intel Pentium 4 2.53 GHz (som jeg har nå) og Intel ® Core™ Duo Processor T2600 (2.16 GHz, 2 MB L2 cache, 667 MHz FSB) (som er på Dell XPS) Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 (endret) Dumt spørsmål spørr du meg men ... Det som XPS har er mange ganger bedre enn hva dy har nå .... Endret 16. juli 2006 av The Ghost Lenke til kommentar
sindrejibb Skrevet 16. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2006 OK. Beklager, har sikkert stilt mange dumme spørsmål. Er ikke den aller beste til PC. Menmen, det er vel sånn man lærer? Ihvertfall synes jeg XPS høres ut som en veldig fin maskin. Den er litt dyr synes jeg, men vi får se. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå