iChristian Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Regner med det, når jeg spilte online i mine yngre dager fikk jeg stadig slengt skjellsord etter meg pga min lave ping AtW 6765863[/snapback] Hvorfor skal man bli sur for det da? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Regner med det, når jeg spilte online i mine yngre dager fikk jeg stadig slengt skjellsord etter meg pga min lave ping AtW 6765863[/snapback] Hvorfor skal man bli sur for det da? 6765929[/snapback] Heh, i fare for å tråkke på noen tær, så er det få grenser for hvor barnslig oppførsel man kan støtte på når man spiller online (ihvertfall CS i de eldre dager, som jeg spillte). Folk klager over alt, at man har lav ping, at man har flaks, at man jukser osv (altså man blir beskylt for det stort sett hver gang man gjør det bra). AtW Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Folk klager over alt, at man har lav ping, at man har flaks, at man jukser osv (altså man blir beskylt for det stort sett hver gang man gjør det bra). AtW 6766062[/snapback] Din skrytpels Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Folk klager over alt, at man har lav ping, at man har flaks, at man jukser osv (altså man blir beskylt for det stort sett hver gang man gjør det bra). AtW 6766062[/snapback] Din skrytpels 6766178[/snapback] heh, du kan trøste deg med at jeg antakelig suger lut i CS den dag i dag, er mange år siden jeg spillte det AtW Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Ja, er noen år siden folk klaget på meg også, men akkurat når det gjelder pingen så er det pokkermeg ikke min feil. Jeg hadde faktisk generelt sett bedre ping når jeg satt på ISDN enn jeg har hatt på alle mine bredbåndsoppkoplinger (4 stykker). Det har sikkert flere årsaker, men jeg er fortsatt litt arg på at jeg ofte hadde godt nede i 20ms på ISDN, mens jeg i dag bare kan få i nærheten av så bra ping på f.eks. GoodGame#2. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Men forstatt ikke noe nytt om selve nettverskortet? CS-skryt kaaaan jo tas i en annen post? Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 29. august 2006 Del Skrevet 29. august 2006 Men forstatt ikke noe nytt om selve nettverskortet? CS-skryt kaaaan jo tas i en annen post? 6766999[/snapback] Owned (ikke CS stil) Ingen sopm vet noe om kortet Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 4. september 2006 Del Skrevet 4. september 2006 For å gjenopplive denne tråden litt: Digi har en artikkel om dette kortet i dag. De store nyhetene er at kortet bruker en embedded prosessor (trolig vanlig x86, kanskje Geode eller noe lignende), har 64MB DDR-minne og kjører Linux som OS. I tillegg sies det at leveransene skal begynne denne uka. Så da får vi vel se noen tester de nærmeste dagene. Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Dette kortet er sikkert bedre enn standard nettverkskort men å punge ut med over 1700spenn for et nettverkskort er latterlig.. :!: Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 sikkert mange CS folk som gjer det =) alle trur jo dei er best, og når dei dør så er det pingen sin feil ^^ Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 sikkert mange CS folk som gjer det =) alle trur jo dei er best, og når dei dør så er det pingen sin feil ^^ 6807318[/snapback] Hva mener du med å antyde at det kan være andre årsaker enn ping? Mener du f.eks at jeg blir drept pga dårlige ferdigheter? Hallo, liksom Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 min erfaring med folk som speler CS er at når dei dør, så skal dei alltid skylde på ping eller musa eller noke sånt.. Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 ... men det er jo pingen og musa. Visste du ikke det? Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 (endret) For alle nettverkskåte: Test av kortet 1 Test av kortet 2 ... jeg mener dette lukter positivt. Endret 5. september 2006 av JKJK Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 For alle nettverkskåte: Test av kortet 1 Test av kortet 2 6807761[/snapback] Jeg deler ikke IGN sin entusiasme, kortet ser ut til å ha mest å si når det gjelder å offloade CPUen, og såvidt jeg kunne se så nevner de ikke noe om de har satt på offloading på det innebygde nettkortet. At de mener 300 dollar er gunstig for å få ned CPU-load for stå for deres regning, personlig tror jeg det er mer hensiktsmessig for de fleste å oppgradere CPUen for 300 dollar. AtW Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 jeg orker ikke å finne link nå men her om dagen så var jeg på hjemme siden til nettverks kortet eller dem som har laget det da eler noe sånt og der kunne man bestille det alt nå for ca 260$ tror jeg det var så da fikk jeg plutslig ikke lyst på det lenger Lenke til kommentar
CAT-scan Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 De kan jo ikke klare å opprettholde en slik pris hvis de skal markedsføre kortet for gamere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå