RBW Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Trodde du at du greide deg med det integrerte nettverkskortet i datamaskinen? BigFoot Networks mener de har produsert det ultimate spillkortet. Les mer Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Meh, synes dette virker som bare tull når jeg ser designet på den, samt navnet. Tror ikke man vil merke noe, bortsett fra de som må ha alt i pcen blinkende og med et annerledes design. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Tviler på at dette er noe særlig i Norge da vi ikke har noe killer linjer som i Sverige for private... Tror heller ikke at dette kortet er så bra som de skal ha det til. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Syns det så litt søtt ut jeg. Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Tviler på at dette er noe særlig i Norge da vi ikke har noe killer linjer som i Sverige for private... Tror heller ikke at dette kortet er så bra som de skal ha det til. Helt Enig Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Poenget er ikke at det er linjene som er begrensingen, det er at dette kortet skal avlaste maskinen ellers i systemet og på den måten vinne noe ekstra. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Jeg lurer dog på om denne vil hjelpe litt i p2p, siden det er utrolig mye data som sendes da Selvom jeg synes den så litt patetisk. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Jeg tror neppe det er mange som har bruk for noe slikt, men den ser likevel spennende ut. Lenke til kommentar
ToP-HaiR Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 (endret) Jeg lurer dog på om denne vil hjelpe litt i p2p, siden det er utrolig mye data som sendes da 6488584[/snapback] Kommer nok ikke til å hjelpe om den prioriterer nettverkspakkene til spill för alt det andre. Men om man kunne få den til å prioritere nettverkspakkene til p2p... Endret 14. juli 2006 av ToP-HaiR Lenke til kommentar
john.einar Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Er dette et rebadget kort fra det profesjonelle markedet? Tenker på kortene vi bruker i serverne våre som har alt mellom himmel og jord hardware akselerert. Et slikt kort vil jo hjelpe pittelitt i spill, men ikke så veldig, regner jeg med. Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 (endret) Hvis noen kan teste dette med torrents rullende i bak-kant samtidig som man spiller på lav ping, så er jeg imponert nok til å kjøpe det..! Endret 14. juli 2006 av lock-aze Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Blir du imponert nok til å kjøpe det hvis du spiller på lav FPS?...? Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Tviler på at dette er noe særlig i Norge da vi ikke har noe killer linjer som i Sverige for private... Tror heller ikke at dette kortet er så bra som de skal ha det til. 6488541[/snapback] Her jeg bor får man fiberlinjer.... men om det er så viktig å spare en to,tre ms i spill er en annen sak da... Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 har man fiber linjer må man da seff ha fiber linjer! Nytter ikkje med ein treig switch / converter der i gården da nei! Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Noen mulighet for at hw.no kan komme med en test av dette kortet i fremtiden? For å se om det faktisk fungerer mot "vanlige" nettverkskort. Lenke til kommentar
Sceolan Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Tviler på at dette er noe særlig i Norge da vi ikke har noe killer linjer som i Sverige for private... Tror heller ikke at dette kortet er så bra som de skal ha det til. 6488541[/snapback] Vel, det begynner å bli endel fiberlinjer rundt om i landet nå da, selv om det ikke er all verdens dekning enda. Sitter selv og venter på at jeg skal bli koblet til fiber... Lenke til kommentar
:chribruu Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Hvis noen kan teste dette med torrents rullende i bak-kant samtidig som man spiller på lav FPS, så er jeg imponert nok til å kjøpe det..! 6488649[/snapback] Blir du imponert nok til å kjøpe det hvis du spiller på lav FPS?...? 6488657[/snapback] :!: Lenke til kommentar
durabit Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Tviler på at dette er noe særlig i Norge da vi ikke har noe killer linjer som i Sverige for private... Tror heller ikke at dette kortet er så bra som de skal ha det til. 6488541[/snapback] Vel, det begynner å bli endel fiberlinjer rundt om i landet nå da, selv om det ikke er all verdens dekning enda. Sitter selv og venter på at jeg skal bli koblet til fiber... 6488718[/snapback] Lyse har da 40.000 internettkunder og antallet stiger raskt Lenke til kommentar
JediMindTriks Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 denna slår vel det innebygde kortet jeg har... :| Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå