Dumbo Skrevet 10. desember 2001 Del Skrevet 10. desember 2001 Har lastet ned Opera 6.0 og er veldig fornøyd så langt.. Men det eneste som plager meg er at den snur opp ned på noen bilder... hva kan dette komme av?? Er det noen måte å fikse dette på? Noen som har noen ideer?? Dumbo Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 10. desember 2001 Del Skrevet 10. desember 2001 (Riktignok i 5.12 dette da) Vaer glad du fik bildet fram da. Det fikk ikke jeg Lenke til kommentar
dreas Skrevet 10. desember 2001 Del Skrevet 10. desember 2001 det var jo en morsom feil. bruker opera 6 selv og er gull fornøyd. I ditt tilfelle ville jeg ha avinstallert opera grundig og installert det på nytt. Hvis det ikke funker, så ville jeg ha gjort det en gang til. Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 11. desember 2001 Del Skrevet 11. desember 2001 Er det bare Opera som oppfører seg sånn? En jeg kjenner fikk alle bilder skjeve, både i opra og andre programmer. Husker ikke hva han gjorde med det.. Lenke til kommentar
Dumbo Skrevet 11. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2001 Det er nok bare i Opera det skjer ja... Jeg gidder ikke å instalere på ny å stresse med det.. lar heller noen bilder være opp ned av og til :smile: Takk for hjelpen uansett... Dumbo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå