Mortis747 Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Hei. Jeg skal reise på ferie til Kypros. Og jeg har tenkt og kjøpe meg et spill men jeg lurer på går det ann og kjøpe Nintendo DS spill i kypros som er orginale og biligere en her i Norge?? Takk til dere som svarer!! Lenke til kommentar
aspic Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Tror det skal gå fint. Jeg har kjøpt flere GBA spill i utlandet som f.eks Lanzarote. Om spillet er på engelsk så går det nok fint Men pass på at du ikke kjøper på en "jalla" butikk. Lenke til kommentar
Mortis747 Skrevet 19. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2006 Tror det skal gå fint. Jeg har kjøpt flere GBA spill i utlandet som f.eks Lanzarote. Om spillet er på engelsk så går det nok fint Men pass på at du ikke kjøper på en "jalla" butikk. 6495570[/snapback] hehe ok skal nok holde meg unna de jala folkene!! Nintendo DS Lenke til kommentar
zaico Skrevet 21. juli 2006 Del Skrevet 21. juli 2006 Er dyrere for orginale spill i Kypros enn i Norge! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå