MrG Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 Er det noen som har kommet igang med redigering av HD film, 1080i ? Jeg har et Sony HC1 kamera og driver og ser meg rundt etter et enkelt og bra program til å redigere film. Det er vel p.t ingen andre muligheter å lagre output enn på harddisk til vi får blueray type brennere antar jeg. MrG Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 14. juli 2006 Del Skrevet 14. juli 2006 HDV-redigering har etterkvart vorte ganske vanleg, so du har mykje å velge mellom. Eg har ikkje noko erfaring med nokon av desse sjølv, i høve til HDV. Det ferdige produktet må anten lagrast på harddisk, eller nedkonverterast til SD (vanleg PAL, 720*576) og brennast til vanleg DVD. I dei nederste prisklassane finn du Ulead VideoStudio 10 Plus og Pinnacle Studio 10.5 Plus. Ulead VideoStudio får ikkje mykje skryt her og Pinnacle Studio er for mange ganske ustabilt. Begge desse koster under tusenlappen, DVD-brenning er inkludert. Litt dyrare er Sony Vegas, som koster i underkant av 4000kr frå Videoutstyr.no (litt over 5500kr om du vil ha med programvare for å lage DVDar). Det skal vere eit veldig bra program, relativt enkelt, men samtidig veldig kraftig. Omlag til same pris er Avid Liquid 7, til i underkant av 5000kr frå Videoutstyr.no. Det har mogelegheit for å brenne DVDar med menyar utan ekstra programvare. Dette og skal vere veldig bra. Endå høgare finn ein Adobe Premiere Pro 2.0. Det koster ca. 9000kr frå Adobe.no, og inkluderer mogelegheit for å brenne DVDar med menyar. Eit mykje brukt program. Du finn litt meir info og nokre linkar i guiden til redigeringsprogram, link finn du i signaturen min. Lenke til kommentar
MrG Skrevet 20. juli 2006 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2006 HDV-redigering har etterkvart vorte ganske vanleg, so du har mykje å velge mellom. Eg har ikkje noko erfaring med nokon av desse sjølv, i høve til HDV. Det ferdige produktet må anten lagrast på harddisk, eller nedkonverterast til SD (vanleg PAL, 720*576) og brennast til vanleg DVD. I dei nederste prisklassane finn du Ulead VideoStudio 10 Plus og Pinnacle Studio 10.5 Plus. Ulead VideoStudio får ikkje mykje skryt her og Pinnacle Studio er for mange ganske ustabilt. Begge desse koster under tusenlappen, DVD-brenning er inkludert. Litt dyrare er Sony Vegas, som koster i underkant av 4000kr frå Videoutstyr.no (litt over 5500kr om du vil ha med programvare for å lage DVDar). Det skal vere eit veldig bra program, relativt enkelt, men samtidig veldig kraftig. Omlag til same pris er Avid Liquid 7, til i underkant av 5000kr frå Videoutstyr.no. Det har mogelegheit for å brenne DVDar med menyar utan ekstra programvare. Dette og skal vere veldig bra. Endå høgare finn ein Adobe Premiere Pro 2.0. Det koster ca. 9000kr frå Adobe.no, og inkluderer mogelegheit for å brenne DVDar med menyar. Eit mykje brukt program. Du finn litt meir info og nokre linkar i guiden til redigeringsprogram, link finn du i signaturen min. 6491766[/snapback] Takk for gode innspill.. Ble faktisk overrasket over at både Ulead og Pinnacle sine er så dårlig, jeg lot met tydeligvis blende av Ulead sin reklame. Min erfaring med adobe er at terskelen er noe høy, jeg ønsker meg noe jeg kan begynne å bruke med engang. Sony sitt så veldig interessant ut. MrG Lenke til kommentar
losjen2000 Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Da kan du utelukke Avid, om du synes Premier har høy terskel er det ingenting i forhold til Avid. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 21. september 2006 Del Skrevet 21. september 2006 Når eg snakker om Avid Liquid 7 so har det ingen samanheng med Avid Xpress-serien, om det var den du tenkte på. Liquid er det som tidlegare heitte Liquid Edition og vart laga av Pinnacle. Namneendringa skjedde etter at Avid i fjor (?) kjøpte opp Pinnacle. Lenke til kommentar
chma Skrevet 22. september 2006 Del Skrevet 22. september 2006 Namneendringa skjedde etter at Avid i fjor (?) kjøpte opp Pinnacle. 6913327[/snapback] Jupp, Pinnacle Liquid Edition var siste navnet den hadde før det ble Avid Liquid. Liquid er mye mer brukervennlig for dem som ikke har redigert før kontra feks. Avid Express. Kan anbefale Liquid og bruker det selv, men er på vei over til Avid Express sånn delvis pga. studier. HDV krever mye og jeg mener MYE mer av maskinen du skal klippe på så stabil programvare er ett must og en god investering. Lenke til kommentar
Stigy Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 HDV-redigering har etterkvart vorte ganske vanleg, so du har mykje å velge mellom. Eg har ikkje noko erfaring med nokon av desse sjølv, i høve til HDV. Det ferdige produktet må anten lagrast på harddisk, eller nedkonverterast til SD (vanleg PAL, 720*576) og brennast til vanleg DVD. I dei nederste prisklassane finn du Ulead VideoStudio 10 Plus og Pinnacle Studio 10.5 Plus. Ulead VideoStudio får ikkje mykje skryt her og Pinnacle Studio er for mange ganske ustabilt. Begge desse koster under tusenlappen, DVD-brenning er inkludert. Litt dyrare er Sony Vegas, som koster i underkant av 4000kr frå Videoutstyr.no (litt over 5500kr om du vil ha med programvare for å lage DVDar). Det skal vere eit veldig bra program, relativt enkelt, men samtidig veldig kraftig. Omlag til same pris er Avid Liquid 7, til i underkant av 5000kr frå Videoutstyr.no. Det har mogelegheit for å brenne DVDar med menyar utan ekstra programvare. Dette og skal vere veldig bra. Endå høgare finn ein Adobe Premiere Pro 2.0. Det koster ca. 9000kr frå Adobe.no, og inkluderer mogelegheit for å brenne DVDar med menyar. Eit mykje brukt program. Du finn litt meir info og nokre linkar i guiden til redigeringsprogram, link finn du i signaturen min. 6491766[/snapback] Takk for gode innspill.. Ble faktisk overrasket over at både Ulead og Pinnacle sine er så dårlig, jeg lot met tydeligvis blende av Ulead sin reklame. Min erfaring med adobe er at terskelen er noe høy, jeg ønsker meg noe jeg kan begynne å bruke med engang. Sony sitt så veldig interessant ut. MrG 6523287[/snapback] Sony Vegas er uten tvil det beste valget over både Pinnacle, Final Cut, Premiere i allefall. Det er super enkelt og logisk, samtidig som det har like mye avanserte muligheter som Final Cut Pro dersom du ønsker.... :-) VELDIG GOD ERFARING MED SONY VEGAS! Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Og det er mange som har veldig gode erfaringar med Premiere, med Liquid og med FCP. Det er litt ein smakssak. Har du brukt alle dei programma like mykje som Vegas? FCP skal for øvrig vere eit svært enkelt/intuitivt program. Poenget er at det kanskje ikkje er rett å seie at eit program er det beste valet, då alle er svært gode, og har sine sterke og svake sider. Lenke til kommentar
chma Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Sony Vegas er uten tvil det beste valget over både Pinnacle, Final Cut, Premiere i allefall. Det er super enkelt og logisk, samtidig som det har like mye avanserte muligheter som Final Cut Pro dersom du ønsker.... :-) VELDIG GOD ERFARING MED SONY VEGAS! 6958248[/snapback] Tja, hvert til sitt bruk. Er stort sett kun og jeg mener kun personlige preferanser det går på med tanke på hobby bruk. Tenker man mer i rettning av jobb og proff bruk så er det stort sett kun Avid og Finalcut det går i. Selv har jeg kun brukt Avid Liquid + Adobe Encore, men er på vei over til Avid Express pro. Forøverig så er Final Cut og Avid Express/media composer ett hakk over Sony Vegas på flere måter, også prismessig. Og siden Sony er kjent for å være sære så støtter ikke Vegas P2 fra panasonic på samme måte som resten av bransjen.... Men å ha med støtte for Xd/hdcam som har en innstegspris på flere hundre tusen er tydeligvis nødvendig, mens p2 lagring er mer aktuellt for avansert hobby/frilans. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå