Thrillseeker Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 husker vi brukte å skrive command eller cmd, eller hva det nå var i browseren på barneskolen for å få opp commando prompt xD Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 Utrolig at ingen har lagt merke til dette før. "alle" vet da at skriver man navnet på en av snarveiene på skrivebordet i IE blir den kjørt. Tror nok jeg ymter frampå en aldri så liten OLD!!1 her altså. Lenke til kommentar
ffs Skrevet 15. juli 2006 Del Skrevet 15. juli 2006 En liten avsporing, men måtte skrive: Visste dere forresten at for en del år siden, var det en smarting som skulle ta ut penger av minibanken.. Minibanker trekker penger tilbake, hvis dem står for lenge uten at none tar dem.. Det trekkes ikke fra konto.. Men hvis du derimot tok f.eks. en 200 lapp av de 600 du tok ut, merket ikke minibanken forskjell.. Den talte ikke pengene som den tok inn igjen! Hvem luring kunne prøve på noe sånt? Det er helt utrolig hva folk klarer=) Og det var mildt sagt genialt..så lenge det varte.. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 ffs: Er du sikker på at dette ikke bare er en myte? Så vidt meg bekjent er minibanken bare i stand til å ikke levere ut kortet igen, men ta vare på det om noe ikke stemmer. Pengene kommer ut av en enveisskuff. Lenke til kommentar
Shrike Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 En liten avsporing, men måtte skrive: Visste dere forresten at for en del år siden, var det en smarting som skulle ta ut penger av minibanken.. Minibanker trekker penger tilbake, hvis dem står for lenge uten at none tar dem.. Det trekkes ikke fra konto.. Men hvis du derimot tok f.eks. en 200 lapp av de 600 du tok ut, merket ikke minibanken forskjell.. Den talte ikke pengene som den tok inn igjen! Hvem luring kunne prøve på noe sånt? Det er helt utrolig hva folk klarer=) Og det var mildt sagt genialt..så lenge det varte.. 6497297[/snapback] Det er faktisk ganske genial! haahaa! Lenke til kommentar
talisar Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Men dette dreier seg jo ikke om å skrive calc eller notepad eller cmd i browseren så vidt jeg kan se. Det dreier seg om å lage en snarvei til en eller annen applikasjon også kalle snarveien for f.eks vww.vg.no. Dermed kan man få en bruker til å kjøre noe den egentlig ikke har lyst til å kjøre. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 16. juli 2006 Del Skrevet 16. juli 2006 Det kan man på mange andre måter gjøre også. Jeg kan for eksempel lage en snarvei til et kjekt lite program, og legge det på skrivebordet ditt. Hvis jeg endrer det til navn: Firefox og programmets ikon, kan du raskt gå i fella. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå