Gå til innhold

Hva syntes du om Audioslave - "Revelations"


gsn

Anbefalte innlegg

Lurer på hva folk syntes om ny-albumet til Audioslave, Revelations.

Det har forsåvidt ikke kommet i butikkene enda, men de har sluppet en singel "Original fire" og kommer sikkert med noen til før 5. september.

 

Singelen kan høres på www.audioslave.com

 

Edit: Merket at den nektes å spilles av med Firefox fra Audioslave.com , kan hende jeg mangler noen plugins eller noe, skal såfall fungere i IE :)

Endret av gsn
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den imponerte ikke så særlig. Audioslave er et veldig monotont band, som aldri kan måle seg med RATM (Soundgarden har jeg ikke hørt noe av). Tom Morello er altfor lite kreativ på gitaren enn det han var i RATM, der fikk han mer frihet og var som en gud på gitaren. Audioslave har dog noen veldig fine ballader, som Like a Stone, Be Yourself og I am the highway. Dessuten er førsteskiva helt ok.

Lenke til kommentar
Audioslave er et band jeg liker. Jeg må likevel si at den nyeste "singelen" søg hesteballe. Den var mer monoton enn bandet noensinne har vært. Håper at denne "singelen" resulterer i det samme som "Be Yourself" gjorde, altså en av de dårligere låttene på platen.

6494197[/snapback]

Må si meg enig i den.

Lenke til kommentar

Jeg frykter også at den sangen skal bli representiv for hvor bra albumet skal bli.. Jeg likte spesielt første skiva til Audioslave, andre skiva var ikke på samme nivå, og det ser ikke særlig lyst ut for tredje skiva..

 

Jeg er forsåvidt stortsett fan av alt Chris Cornell har vært med på (kanskje litt med untak av "Out of exile") Jeg har også alle Rage platene :)

 

PS: Hvis noen her liker stemmen til Cornell bør dere vurdere å anskaffe "Euphoria morning", utrolig vakkert album.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Den imponerte ikke så særlig. Audioslave er et veldig monotont band, som aldri kan måle seg med RATM (Soundgarden har jeg ikke hørt noe av). Tom Morello er altfor lite kreativ på gitaren enn det han var i RATM, der fikk han mer frihet og var som en gud på gitaren. Audioslave har dog noen veldig fine ballader, som Like a Stone, Be Yourself og I am the highway. Dessuten er førsteskiva helt ok.

6490999[/snapback]

 

Nå vet jeg ikke hva du mener når du sier at TM er mindre kreativ på gitar idag enn med RATM. Jeg synes det er helt motsatt. Det som har trigget min interesse for Audioslave er "pønkattituden" til RATM kombinert med Cris Cornells vrælende "synging". Første skiva var konge, men så har det dabbet av. Håper de skjerper seg til tredje slipp.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Jeg syns ikke Cornell passer inn i lydbildet. Savner Zack så indelig.

6515193[/snapback]

Zack hadde kun energi, uten den finess som Cris har tilført gutta. Det ble tilslutt kjedelig å høre på "bombarderingen" fra Zack.

Lenke til kommentar
Jeg syns ikke Cornell passer inn i lydbildet. Savner Zack så indelig.

6515193[/snapback]

Zack hadde kun energi, uten den finess som Cris har tilført gutta. Det ble tilslutt kjedelig å høre på "bombarderingen" fra Zack.

6515205[/snapback]

 

Det får så være. Syns fortsatt ikke Cornell passer inn i det hele tatt. Likte andrealbumet. Mange gode og fengende melodier men syns låtene ødelegges av Cornell.

Lenke til kommentar
Jeg syns ikke Cornell passer inn i lydbildet. Savner Zack så indelig.

6515193[/snapback]

Zack hadde kun energi, uten den finess som Cris har tilført gutta. Det ble tilslutt kjedelig å høre på "bombarderingen" fra Zack.

6515205[/snapback]

Paif. Zack knuser Cornell når som helst.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...