Espein Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Sånn drikke med OL-ringene utenpå etiketten. Fargen på brusen var hvit. Noe med aqua i navnet. 9291144[/snapback] Aquarius, det finnes fortsatt men er under navnet powerade 9291157[/snapback] Stemmer vel Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Sånn drikke med OL-ringene utenpå etiketten. Fargen på brusen var hvit. Noe med aqua i navnet. Aquarius, det finnes fortsatt men er under navnet powerade Den var mye bedre da den het Aquarius Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Øhm.. Er det et matprodukt? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Haha xP Jeg er faktisk enig ,det er liksom ikke Aquarius lengre. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Får lage liv i denne igjen jeg. Er Knott utgått? Har ikke sett det i butikken på leeenge, og lurer virkelig på hvor det er. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Får lage liv i denne igjen jeg. Er Knott utgått? Har ikke sett det i butikken på leeenge, og lurer virkelig på hvor det er. 9522517[/snapback] Har sett det i kioser. Lenke til kommentar
Espein Skrevet 18. september 2007 Del Skrevet 18. september 2007 Det selger de enda På skolen til og med.. Lenke til kommentar
Q-tip Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Savner Pepsi Twist. Pepsi Max Cool lemon blir liksom aldri like godt som Twist... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Bruker å plukke ut de hvite Knottene....er jo som å gumle fluor eller noe :/ Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Hvite Knott funker, men de andre er best! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Jeg klarer ikke spise Knott. Hadde en uheldig opplevelse i mine yngre dager da jeg spiste meg dårlig på Knott på en lang biltur (Skien - Bergen). Likte det godt da jeg var liten, men nå klarer jeg det bare ikke. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Knott selges overalt her i byen. Dessuten så jeg de i en reklame i går faktisk Knott=gode minner. Fikk alltid en pose knott hos bestemor og bestefar sammen med donaldbladet. Jeg er av den litt uvanlige typen som faktisk liker de hvite best. Ikke det at jeg ikke liker de andre også, men grunnen til at jeg liker de hvite best er måten du plutselig går i oppløsning dersom man suger på de. Etter å ha sugd på de en liten stund blir plutselig hele greia om til pulver på en gang. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Jeg klarer ikke spise Knott. Hadde en uheldig opplevelse i mine yngre dager da jeg spiste meg dårlig på Knott på en lang biltur (Skien - Bergen).Likte det godt da jeg var liten, men nå klarer jeg det bare ikke. 9533778[/snapback] Har samme erfaring med de eskimokjeksene med marrengs på toppen. Jeg tok hele pakken og plukket av marengsen fra kjeksen og puttet alle i munnen.....ALDRI igjen! Savner eskimokjeksen litt... hva var navnet? Lenke til kommentar
samebob Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Der sier du noe. De var elsk<3 husker ikke navnet jeg heller Lenke til kommentar
timetohate Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 (endret) den som kunne skaffet et bilde av timon og pumba isen, ville jeg forgudet, jeg trenger det virkelig!!! btw. noen som husker sånn grandiosa toast som man tok i brødristern? Det var herlig det!!!! MEN JEG TRENGER TIMON OG PUMBA IS BILDE! Endret 8. april 2009 av LBStudios Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 8. april 2009 Del Skrevet 8. april 2009 Stenges da trådens førstepost og tittel er ødelagt av trådstarter. MVH KVTL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg