fxwz Skrevet 14. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2006 what what whaaat? hvor!? 6490440[/snapback] Nord-Trøndelag - Kolvereid Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 14. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2006 Nord-Trøndelag - Kolvereid 6490454[/snapback] Ja, får ta en tur nordpå og utforske nord-trøndelag til høsten! *glede seg* Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 14. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2006 Navn: Potetringer Beskrivelse: Samme type snacks som potetskruer, bare at det er laget som ringer. Gudene vet hvorfor det er bedre, men det er bare bedre med mer "luftige" ringer Sist sett: En gang på 90-tallet Navn: Malaco Snører, Salt lakris Beskrivelse: "Skolisser" laget av salt lakris. Finnes i søt lakris og karamell. Æsj, gi oss tilbake salt lakris Sist sett: 90-tallet en gang 6488590[/snapback] They still exist. O_o Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 14. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2006 (endret) Navn: Tusenfryd pastiller Beskrivelse: harde fruktdrops som får tennene til å løpe i vann Sist sett: Husker ikke sist jeg så det. Kjøpte det vel sist på en avsidesliggende shell-stasjon for en 10 år siden ellerno. Navn: Salte bjørner Beskrivelse: trenger de svarte bjørneformede pastillene i saltlakris egentlig noen introduksjon? Sist sett: De forsvant i det stille så dette har jeg ikke noe tall på. Navn: Husker ikke, men jeg kalte det ABC-lakris eller bokstav-lakris Beskrivelse: Flate firkantede saltlakriser med en bokstav per bit. Antagligvis blant det beste som noen sinne er produsert av lakris. Sist sett: 10-15 år? Navn: Tyrkisk pepper chili Beskrivelse: Se ovenfor Sist sett: dunno Navn: PP (pastill-eske) Beskrivelse: flate firkantede pastiller i lakris og/eller salt lakris. Hvit eske for salt og rød eske for vanlig. Sist sett: på den lokale kinoen...10 år++ siden. Navn: diverse bonbon-poser Beskrivelse: Trenger klassikerne noen introduksjon? Snakker da om pissemaur osv... Sist sett: erstattet for nyere varianter for ikke så veldig lang tid siden? 5-6 år? vet egentlig ikke. Navn: Mr-freeze, 4-kroners. Beskrivelse: Jeg savner virkelig de originale 4-kroners mr-freezene. Vet det er mulig å få kjøpt slike små poser man selv legger i frysern, men det blir liksom ikke det samme. Sist sett: 5-6 år siden tror jeg. Navn: salte ufo'er Beskrivelse: Poser med ufo-formede harde salte lakriser Sist sett: uvisst. Savnet også slike salte bildekk inntil nylig da jeg så det var å få kjøpt på utvalgte butikker igjen Ja jeg er glad i alt av lakris Endret 14. juli 2006 av invictus Lenke til kommentar
Chalciporuspiperatus Skrevet 14. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2006 Navn: Malaco Snører, Salt lakrisBeskrivelse: "Skolisser" laget av salt lakris. Finnes i søt lakris og karamell. Æsj, gi oss tilbake salt lakris Sist sett: 90-tallet en gang 6488590[/snapback] Fåes kjøpt på IKEA! Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 14. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2006 Navn: Malaco Snører, Salt lakrisBeskrivelse: "Skolisser" laget av salt lakris. Finnes i søt lakris og karamell. Æsj, gi oss tilbake salt lakris Sist sett: 90-tallet en gang 6488590[/snapback] Fåes kjøpt på IKEA! 6491741[/snapback] Kan du bekrefte at _salte_ snører er å få kjøpt? Isåfall drar jeg gjerne helt til oslo for å kjøpe slike Lenke til kommentar
Ekorre Skrevet 14. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2006 Jubel og Baluba brus. jubel var grønn, Baluba var blå. grans som produserte dem. fantastisk fruktsmak. gikk desverre ut av produksjon i 1998. Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 14. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2006 Navn: Ukjent. Beskrivelse: Appelsinsjokolade formet som en appelsin, måtte dunkes i bordet, så delte den seg i båter. Usannsynlig god. Sist sett: midten av 1990. Disneysjokoladen som er nevnt, og ufoene(kostet 50 øre pr. stk. ahh... *elsk*) er dypt savnet. Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 14. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2006 (endret) Navn: Ukjent. Beskrivelse: Appelsinsjokolade formet som en appelsin, måtte dunkes i bordet, så delte den seg i båter. Usannsynlig god. Sist sett: midten av 1990. 6491817[/snapback] Freia appelsin het den. Får kjøpt tilsvarende sjokolade (i smak, ikke form) på godisfabrikken i sverige. Endret 14. juli 2006 av invictus Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 14. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2006 Ah, herlig. Noen som husker reklamen for den? Morro reklame! Lenke til kommentar
Chalciporuspiperatus Skrevet 14. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2006 Navn: Malaco Snører, Salt lakrisBeskrivelse: "Skolisser" laget av salt lakris. Finnes i søt lakris og karamell. Æsj, gi oss tilbake salt lakris Sist sett: 90-tallet en gang 6488590[/snapback] Fåes kjøpt på IKEA! 6491741[/snapback] Kan du bekrefte at _salte_ snører er å få kjøpt? Isåfall drar jeg gjerne helt til oslo for å kjøpe slike 6491780[/snapback] Usikker. Så bare at det var lakris-snører Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 14. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2006 Navn: Disney?!? Beskrivelse: Hvit og mørk sjokoladeplate med disney figur oppå..Hvit opperst og mørk nederst.. Sist sett: Bø, Sommarland.. Jeg var pitteliten.. husker det godt.. tror det var sånn... Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 14. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2006 Bokstavkjeksene forsvant jo..... Elsket de som barn. Gjør vondt forsatt Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 14. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2006 Navn: Disney?!?Beskrivelse: Hvit og mørk sjokoladeplate med disney figur oppå..Hvit opperst og mørk nederst.. Sist sett: Bø, Sommarland.. Jeg var pitteliten.. husker det godt.. tror det var sånn... 6492235[/snapback] Quoted for truth. Navn: husker ikke. Beskrivelse: Rød mentos, veldig god. Sist sett: Husker ikke, men ikke så lenge siden. 1 eller 2 år siden kanskje? Lenke til kommentar
Bøtta Skrevet 14. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2006 Vanilla Coke ffs! Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 14. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2006 (endret) Navn: ?? Beskrivelse: Sjokolade-kjeks formet som dinosaurer, husker jeg likte de som liten gutt. Sist sett: Tipper slutten av 90-tallet. Endret 14. juli 2006 av ZiroN Lenke til kommentar
johjoa Skrevet 14. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2006 NAVN: BAMSESAFT BESKRIVELSE: Flaske formet som en bamse med saft inni. SIST SETT: Husker ikke Sist sett lørdag, 2 uker siden fås kjøpt på Ica Tverlandet (Bodø) SAVNES! Navn: Pink Panter brus Beskrivelse: En rosa aktig brus med bilde av Pink panter'n Sist Sett: 12-13 år siden. på ØL utsalget på Myre i Vesterålen. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 14. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2006 Jeg spiser sånne forsatt... Lever i beste velgående i mange butikker. Vist det er de samme kjeksene som du mener. Lenke til kommentar
Bøtta Skrevet 14. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2006 NAVN: BAMSESAFT BESKRIVELSE: Flaske formet som en bamse med saft inni. SIST SETT: Husker ikke Sist sett lørdag, 2 uker siden fås kjøpt på Ica Tverlandet (Bodø) SAVNES! Navn: Pink Panter brus Beskrivelse: En rosa aktig brus med bilde av Pink panter'n Sist Sett: 12-13 år siden. på ØL utsalget på Myre i Vesterålen. 6492995[/snapback] Hmm, de selger Pink Panter brus her hvor jeg bor.. Rett utenfor Drammen.. Selger vel egentlig Pink Panter brus overalt her=/ Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 14. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2006 Navn: Ukjent. Beskrivelse: Appelsinsjokolade formet som en appelsin, måtte dunkes i bordet, så delte den seg i båter. Usannsynlig god. Sist sett: midten av 1990. Disneysjokoladen som er nevnt, og ufoene(kostet 50 øre pr. stk. ahh... *elsk*) er dypt savnet. 6491817[/snapback] savner den jeg og. vilt god. marabou always er ca like god imho. Navn: Disney?!?Beskrivelse: Hvit og mørk sjokoladeplate med disney figur oppå..Hvit opperst og mørk nederst.. Sist sett: Bø, Sommarland.. Jeg var pitteliten.. husker det godt.. tror det var sånn... 6492235[/snapback] ja den husker jeg, små med rødt papir og disney figurer i den hvite delen. sykt god den og. navn: sun maid sjokolade rosiner beskrivelse: sun maid rosiner med sjokoladetrekk. sist sett: ca ett år siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg