Gå til innhold

1 2 3 4

Anbefalte innlegg

Tine Milkshake med banan smak. Husker den godt. Var ikke vond, helt grei. Er ikke super-fan av banan-drikke men den var grei.

Har ikke sett den siden 98, regner med at de tok den ut av markedet.

9210663[/snapback]

jeg fikk kjøpt den da jeg gikk i 10 da og det er jo bare 2 år siden kan hende den er på meny det var der jeg fant den

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Navn: Husker ikke; noe med viking?

Beskrivelse: En goood kjeks dekket med sjokolade på baksiden, embalasjen var blå og hvit med noen unger forkledd som vikinger(?).

Sist sett: Rundt 1995

Noen som husker no mer? Vel, var ikke dog ikke noe spesielt med den men husker at jeg altid fikk servert slike kjeks da jeg var hos bestekompisen min fra barnehagen.. *mimre*

Lenke til kommentar
Hvor ble det egentlig av SanSão?

9205868[/snapback]

Regner med den solgte for dårlig og ble tatt av markedet eller noe.

9205875[/snapback]

NEEEEI :(

Seriøst, elsker den brusen... Kan kjøpes på en hver butikk i brasil, elsker simpelten smaken av den :love:

Tror den heter "Guarana Antarctica" der nede :)

Endret av Wubbable
Lenke til kommentar
har smakt krisebær og jordbær fanta i USA!  :tease:

9223018[/snapback]

korleis smakte fanta jordbær? skal alle sende mail til cola å spørr om dei kan starte å selge san sao igjen?

9224024[/snapback]

Smakte sukkelake, søt klissete og gjorde deg definitivt tørstere. (som er en god strategi) :)

Lenke til kommentar
Navn: Usikkert, Wasa som laget dem.

Beskrivelse: Knekkebrød med sjokolade inni, de var sykt gode. Var vell 8-12 i en pakke, noe rundt det. Brukte å kjøpe de ofte, ååå jeg savner de  :love:

Sist sett: 2001-2003 ?

9224817[/snapback]

Å, herregud! Nå fikk jeg skikkelig lyst på det :ohmy:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...