Eplefe Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Regner med den solgte for dårlig og ble tatt av markedet eller noe. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Fanta med hylleblomst selges over grensa i Sverige enda under navnet Fanta Freaky Fläder. Kjøper alltid mange av den når jeg er i svenskelandet. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Regner med den solgte for dårlig og ble tatt av markedet eller noe. 9205875[/snapback] Det stemmer nok. Mulig den fremdeles er i salg i ett eller annet obskurt land da Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Fanta med hylleblomst selges over grensa i Sverige enda under navnet Fanta Freaky Fläder. Kjøper alltid mange av den når jeg er i svenskelandet. 9206188[/snapback] takk for tipset ! kommer til å slå til der når jeg er der neste gang Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Jeg syntes den var god. Eller. Ikke god, den smakte rart. xP Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Nei, den var god. Men på en rar måte. Jeg klarte aldri å drikke mer enn en halvliter. For jeg fikk så rar smak i munnen av den. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Shokata/Freaky Fläder er den beste brusen Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Shokata er i hvert fall det beste navnet ever xP Lenke til kommentar
jahas Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Shioen var så fantastisk. Husker den fra den tiden foreldrene mine fortsatt var gift, jeg. :o 9204129[/snapback] Hva var Shio igjen? Høres kjent ut Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Hva var Shio igjen? Høres kjent ut 9207158[/snapback] En brus. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Shio var en gjennomsiktig brus med litt "uvanlige" smaker. De hadde en med ferskensmak, f.eks.. Lenke til kommentar
jahas Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 åja, stemmer det.. var nesten som farris Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Bare mye bedre smak og mindre kullsyre Lenke til kommentar
marfant Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Navn:UkjentBeskrivelse:Frosne hamburgere som man fikk kjøpt på diverse bensinstasjoner. Hvis jeg ikke husker feil, så kom de i tre versjoner: vanlig, med ost og en "super-burger" med full pakke (den største hadde gult papir, de to andre hadde hvitt). Disse måtte varmes opp i svarte mikrobølgeover som stod ved siden av frysedisken, og hvis man fulgte anvisningen, så ble man garantert kraftig brent i ganen og på tunga. De smakte ikke spesielt godt, men jeg savner de av en eller annen grunn Og jeg savner Spaceburgerne, selv om de ikke akkurat fantes i butikkhylla... Sist sett:Slutten av 80-tallet Navn:Ukjent (noe med frosk) Beskrivelse:Herlig ispinne med grønn saftis (blandingsfrukt) på utsiden og fløteis på innsiden. Tror det var Drammen-Is som lagde den, og papiret var dekorert med frosker som rocket med gitarer. Sist sett:1990 Navn:5 minutt Beskrivelse:Fantastisk god sjokolade fra Nidar (tror jeg det var). Den hadde en myk kjerne med nøtter og var dekket med vanlig melkesjokolade, og det kom to biter per pakke. Sist sett:Slutten av 80-tallet/begynnelsen av 90-tallet 6490353[/snapback] Åja. 5 MIN er et utrolig stort savn Stemmer at det er Nidar. Sendte faktisk mail til dem for noen mnd siden ang 5 min. Hvis forespørselen blir stor nok, blir den vurdert å ta inn i produksjon igjen. Så send mail til Nidar om et ønske å få den i produksjon igjen Pringles Hot & Spicey har jeg ikke sett på ett par tre år (stavanger). Har noen andre sett den? Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Hva med Moutain Dew? Har ikke sett denne goe brusen på veldig lang tid. Var vel et år siden jeg drakk det sist .. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 I Danmark selger den som bare det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-0ncAanc1 Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 (endret) Savnet: SoHo Beskrivelse: Sjokolade fra Nidar som var fylt med crispkuler og en slags yoghurtkonsistens. Sjokoladen ble en flopp fordi produsenten ikke hadde tenkt på at yoghurt er en kjølevare og sjokoladen ble derfor sur da den lå i sjokoladehyllen over tid. Sist sett: slutten av 90- tallet. edit: han over meg kom først 6488667[/snapback] Savner også denne, vanvittig god. Men den måtte stå i kjøleskap eller frys så derfor sluttet de å lage den. Er jo kjøleskap og frys i alle butikker da... Savner også potetringer, skruer blir ikke det samme utrolig nok Hjallis er en is som er kjempegod, oppkalt etter skøyteløperen. Den skulle blitt solgt igjen. Hadde garantert blitt suksess igjen. Det var pinneis vanilje med sjokoladeovertrekk og det var vel karamell inni også. Også savner jeg slike karamellbiter med sjokoladeovertrekk, 2 i en pakning. Hva heter disse? Selges de ennå? Endret 5. august 2007 av Slettet-0ncAanc1 Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 vet ikke om det er nevnt jeg men Navn: dark dog Beskrivelse:nesten som batteri men smaker bedre Sist sett: ca 2000 trur jeg Lenke til kommentar
TomJ Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Tine Milkshake med banan smak. Husker den godt. Var ikke vond, helt grei. Er ikke super-fan av banan-drikke men den var grei. Har ikke sett den siden 98, regner med at de tok den ut av markedet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg