Gå til innhold

1 2 3 4

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Navn:Ukjent

Beskrivelse:Frosne hamburgere som man fikk kjøpt på diverse bensinstasjoner. Hvis jeg ikke husker feil, så kom de i tre versjoner: vanlig, med ost og en "super-burger" med full pakke (den største hadde gult papir, de to andre hadde hvitt). Disse måtte varmes opp i svarte mikrobølgeover som stod ved siden av frysedisken, og hvis man fulgte anvisningen, så ble man garantert kraftig brent i ganen og på tunga. De smakte ikke spesielt godt, men jeg savner de av en eller annen grunn :) Og jeg savner Spaceburgerne, selv om de ikke akkurat fantes i butikkhylla...

Sist sett:Slutten av 80-tallet

Navn:Ukjent (noe med frosk)

Beskrivelse:Herlig ispinne med grønn saftis (blandingsfrukt) på utsiden og fløteis på innsiden. Tror det var Drammen-Is som lagde den, og papiret var dekorert med frosker som rocket med gitarer.

Sist sett:1990

Navn:5 minutt

Beskrivelse:Fantastisk god sjokolade fra Nidar (tror jeg det var). Den hadde en myk kjerne med nøtter og var dekket med vanlig melkesjokolade, og det kom to biter per pakke.

Sist sett:Slutten av 80-tallet/begynnelsen av 90-tallet

6490353[/snapback]

Åja. 5 MIN er et utrolig stort savn :cry:

Stemmer at det er Nidar.

Sendte faktisk mail til dem for noen mnd siden ang 5 min.

Hvis forespørselen blir stor nok, blir den vurdert å ta inn i produksjon igjen.

Så send mail til Nidar om et ønske å få den i produksjon igjen :thumbup:

Pringles Hot & Spicey har jeg ikke sett på ett par tre år (stavanger). :cry:

Har noen andre sett den?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-0ncAanc1
Savnet: SoHo

Beskrivelse: Sjokolade fra Nidar som var fylt med crispkuler og en slags yoghurtkonsistens. Sjokoladen ble en flopp fordi produsenten ikke hadde tenkt på at yoghurt er en kjølevare og sjokoladen ble derfor sur da den lå i sjokoladehyllen over tid.

Sist sett: slutten av 90- tallet.

edit: han over meg kom først :(

6488667[/snapback]

Savner også denne, vanvittig god. Men den måtte stå i kjøleskap eller frys så derfor sluttet de å lage den. Er jo kjøleskap og frys i alle butikker da...

Savner også potetringer, skruer blir ikke det samme utrolig nok

Hjallis er en is som er kjempegod, oppkalt etter skøyteløperen. Den skulle blitt solgt igjen. Hadde garantert blitt suksess igjen. Det var pinneis vanilje med sjokoladeovertrekk og det var vel karamell inni også.

Også savner jeg slike karamellbiter med sjokoladeovertrekk, 2 i en pakning. Hva heter disse? Selges de ennå?

Endret av Slettet-0ncAanc1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...