Myrsnipa Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Troll brus Den gusj grønne brusen.. Har ikke sett den på maaaaange år.. Lenke til kommentar
Tobo-Potato Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Kanskje på grunn av farlig stoffer? Gusje grønn brus høres ikke særlig sunt ut... Lenke til kommentar
Samegerilja Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Navn: Jordbær og cola isBeskrivelse: Akorat som solo isen som man kunne trykke opp sisst sett: midten av 90 tallet?! 8986065[/snapback] Du mener de avlange runde isene som var i gjennomsiktige poser? De var driitgode, savner de meget Lenke til kommentar
Espein Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Navn: Jordbær og cola isBeskrivelse: Akorat som solo isen som man kunne trykke opp sisst sett: midten av 90 tallet?! 8986065[/snapback] Du mener de avlange runde isene som var i gjennomsiktige poser? De var driitgode, savner de meget 9052111[/snapback] Viss det er slike som du mener Samegerilja, de finnes nå på bla. Statoil. Lenke til kommentar
Samegerilja Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Er de kommet tilbake? Men anyways så bor jeg i Finnmark, er ikke så mange "eksotiske" varer her oppe. Kanskje de engang returnerer hit opp også i fremtiden Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 De heter per dags dato 'Joystick'. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Jeg fant sånn bjørnesaft-ting på rema i dag. Hurra! Står i kjøleskapet nå, skal nytes til Mythbusters 20:00. Lenke til kommentar
Myrsnipa Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 (endret) Kanskje på grunn av farlig stoffer? Gusje grønn brus høres ikke særlig sunt ut... 9052083[/snapback] Sikkert ikke farligere stoffer enn det du finner nå vil jeg tro. Det selges jo både blå, lilla osv både godteri og brus nå til dags. Det var uansett dritgod, selv om det så ut som du drakk myrvann.Den var faktisk norsk. Med et troll på etiketten. Endret 11. juli 2007 av Myrsnipa Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Har en følelse av at man savner det som er borte, samma om det er godt eller ikke. Tror helt ærlig ikke hele bunchen her inne hadde sitti med hver sin trollbrus lørdags kveld foran tv'en. Mye ble borte når man var veldig ung og brus var kjempestas siden man fikk det bare 1 dag i uka Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Grans Tropo Var å finne på Rema 1000, nå finner jeg den ikke lenger.. Yndlingsbrusen min, ypperlig som å bare drikke eller å bruke i punch/drinker. Lenke til kommentar
Myrsnipa Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Åh jeg savner en type snacks fra Kims (?) . Det ligner på French fries, men de var ovale og flate. . Husker ikke navnet, men smaken sitter igjen. Tror ikke jeg har sett noe slikt på 15 år.. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Tropo har jeg da sett nylig. Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Savner sårt Tine Litago med banansmak:) 9032389[/snapback] Jeg også Lenke til kommentar
dagr0z Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Gadd bare å lese de åtte første sidene, så det er sikkert nevnt før det jeg kommer med da, uansett: Savner Disney-sjokoladen som Smallville nevnte, og Appelsinsjokoladen SumSar nevnte, og den velkjente Pæreisen er vel størst savnet av alt. Noen som husker den der pelikan-isen? Det var to pinner som satt fast i hverandre, så kunne man rive dem fra hverandre og dele isen med en annen. Mr. Freeze selges fortsatt her, på ei videosjappe/mix-kiosk. Har også observert Bamsesaft på flere dagligvarebutikker den siste tiden. Og den der pære-/ananasbrusen selges på enkelte butikker her iallfall Tine Litago med banansmak skjønner jeg ikke hvor ble av! Den var jo SÅ god! Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Snack pack, husker dere denne? Nam nam, det var noe sjokolade- og peanutgreier Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Snack pack, husker dere denne? Nam nam, det var noe sjokolade- og peanutgreier 9085992[/snapback] Åja, men den levde ikke lenge Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Husker før når jeg var en liten unge og faren min hadde en en butikk. Da bruktehan å ta inn burgere som var innpakket i en hvit embalasje og som man bare puttet i mikroen. Husker dessverre ikke hva burgeren het. Lenke til kommentar
Samegerilja Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 Bor i Finnmark der vi har "lett" tilgang til finske varer, der kan man kjøpe burgere som man stapper i mikroen. Men denne er pakket i rød embalasjen og er da "finsk" . Skulle også ønske at Norge kunne tatt inn en slags bolle men med kjøttdeig inni som man stapper i mikroen. Er ikke sikker på om det heter pirogger men er ihvertfall finsk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg