DJ_Dark Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Jeg mener da vi har den hos oss. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 Mountain dew finnes da absolutt overalt her i byen i hvertfall. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Pistasj har de da hatt lenge? Så lenge jeg kan huske i hvertfall... Eller kanskje jeg blander sammen med hennig olsen. Var samme form på boksen i hvertfall. ;-) 8867864[/snapback] Royal pistasj har såvidt jeg vet vært en stund, smakte den for første gang for noen dager siden faktisk. Den var ikke noe god. Lenke til kommentar
Floyd67 Skrevet 23. juni 2007 Del Skrevet 23. juni 2007 Navn: Lonka karameller Beskrivelse: I pose og i løs vekt. Mmm. Sist sett: Husker ikke, lenge siden. Noen som vet hvor disse kan skaffes? Lenke til kommentar
larsemannen Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Savner skittles.. så de på narvesen for en stund siden men ikke de sure:/ Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Sure skittles 8931947[/snapback] Et ord (dvs 3) Deli de Luca Sitter med sure Skittles som jeg kjøpte der i går ved siden av meg nå. Lenke til kommentar
Tobo-Potato Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 Sjokladeplater til å ha på brødskiva! Er et must hver gang jeg besøker fedrelandet, som er Danmark. Det er også så mye annet som danske matbutikker har å by på som norske ikke har. Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 24. juni 2007 Del Skrevet 24. juni 2007 jeg savner bugg ganske mye Lenke til kommentar
Carnatus Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Stabburets Pizza Pepperoni.. NEI, ikke Big One. Den gamle, gode. Lenke til kommentar
jay_tee89 Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Navn: Jordbær og cola is Beskrivelse: Akorat som solo isen som man kunne trykke opp sisst sett: midten av 90 tallet?! Lenke til kommentar
paalekal Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Navn: Kombo i vaffelkjeks Beskrivelse: Den nye versonen har noe karamellsaus møkk inni... Ødela hele isen. Vanliljeis, noe som lignet daimkuler inni og balltopp med sjokoladetrekk. Sist sett: 2002 eller noe... Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 (endret) Navn: RC Cola Beskrivelse: En americans Cola som ble solgt i her i Norge tidligere. Tror det var CB som tappet disse. Spesiell glassflaske. Sist sett: 1990-tallet en gang. Navn: Usikker Pepperoni pizza. Beskrivelse: En pizza med pepperoni, ananas og grønn paprika som ble produsert av Stabburet. De hadde på denne tiden denne, Grandiosa og Big One. Dette var den beste frossenpizzaen jeg kan huske av en eller annen grunn. Som hybelboer, brukte jeg spandere på meg denne i ny og ne. Forsvant og "Big One pepperoni" dukket opp som en erstattning. . Denne kunne ikke måle seg med forgjengeren. Sist sett: 1996-97 Endret 7. juli 2007 av langtongting Lenke til kommentar
Espein Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 (endret) Navn: RC ColaBeskrivelse: En americans Cola som ble solgt i her i Norge tidligere. Tror det var CB som tappet disse. Spesiell glassflaske. Sist sett: 1990-tallet en gang. Selger de her på ei lita shappe. EDIT: I plastikk flaske da.. Endret 7. juli 2007 av Espein Lenke til kommentar
iernie Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Ja, RC Cola selges i sånne brus-sjapper. Hver gang det er en større event, er det alltid RC Cola der.. siden det er billigere God er den spesielt ikke heller. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 (endret) Savner sårt Tine Litago med banansmak:) De burde lage en kombo banan/sjoko , DET hadde vært no Sånn salte ufo-greier savner jeg Trollgodt dropsene er vel mel eller mindre det samme ? Endret 8. juli 2007 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
iernie Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Navn: Picnic (elns, husker ikke helt) Beskrivelse: Sjokolade med peanøtter og diverse Sist sett: Ukjent.. kanskje 10 år siden. Jeg husker kun sangen til denne sjokoladen de brukte i reklamen. "Pic, nic, join the tix. Peanuts, razors(?), jeremy mix (...)" Sikkert ikke ordrett (med mindre den ikke innehold barberblader), men det er det jeg husker fra sangen. Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Savner Dumle med banansmak Hvor mange forskjellige smaker av Dumle har det egentlig vært? Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Navn: Lilla Pause Beskrivelse: Sjokolader. Det var vell 6-8 forskjellige smaker tror jeg (type nougat, crisp, mocca, etc). Pakken var vell gul, og hver smak hadde sin egen farge. (Lilla, blå, rød, etc.) Fargen var vell enten en firkant på venstre side, eller noe i den duren. Sist sett: Tidlig 90 tall? Lenke til kommentar
Esukiru Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 (endret) Navn: Milkyway sjokoladepåleggBeskrivelse: Sjokoladepålegg, oppi glasser er det en slags spirat av hvit og vanlig sjokolade. Sist sett: Ei stund sia Ååh 7972340[/snapback] Selger de ikke den mer? Endret 11. juli 2007 av Rcane Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg