cyclo Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Må bare informere om at jeg fant Dr.Pepper, på en lokal Esso stasjon. De har visst akkurat fått det inn 8829578[/snapback] Gratulerer 8829582[/snapback] Dr. Pepper finnes absolutt over alt her i Oslo i hvertfall, og de fleste andre byer jeg har vært i det siste. "Alle" fører det. Narvesen, 7-eleven, meny, ultra, etc, etc. Så om du sliter med å få tak i det hvor du bor er det nok bare å spørre litt rundt så er det helt sikkert noen som kan skaffe det. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Må bare informere om at jeg fant Dr.Pepper, på en lokal Esso stasjon. De har visst akkurat fått det inn 8829578[/snapback] Gratulerer 8829582[/snapback] Dr. Pepper finnes absolutt over alt her i Oslo i hvertfall, og de fleste andre byer jeg har vært i det siste. "Alle" fører det. Narvesen, 7-eleven, meny, ultra, etc, etc. Så om du sliter med å få tak i det hvor du bor er det nok bare å spørre litt rundt så er det helt sikkert noen som kan skaffe det. 8829718[/snapback] Snakket om dette med DJ_Dark mye tidligere i denne posten. Bor lengre nord i landet, og den føres ikke i så mange butikker her. Har vært et svare strev å finne fram til en flaske med dette guds hærlige leskemiddel Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 (endret) Navn : ? Husker ikke Beskrivelse:En liten avlang boks av hvit plastikk med lokk av metall/alu som du måtte dra av. 2 Delt, et stor og et lite rom. I det store rommet var det 6-7 potetgull "stenger" (litt tykkere men nesten samme lengde som saltstenger) med paprikasmak, og i den lille rommet var det en dipp. Mulig det eksisterte i en smak til, husker ikke helt. Sist sett: 2.halvår 2001 8808764[/snapback] Mener å huske noe sånt jeg også. Det var dritgodt! Endret 11. juni 2007 av Latterkongen Lenke til kommentar
JFTech Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Jaffa drikk på boks uten kullsyre! Noen som husker denne? ca 10 år siden. Tenker ikke på CB sin brus med samme navn. Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Navn: Husker ikke Beskrivelse: Ostepopplignende, bare mørkere orange og tynnere. Var en rotte på posen, mener jeg å huske. Sist sett: En gang på 90-tallet. Navn: Husker ikke Beskrivelse: Vanljeis med et gult lag utpå. Tror den var formet litt som et åttetall og så var det noe inni isen. Sist sett: 90-tallet Mye jeg savner, kommer bare ikke på akkurat nå... Lenke til kommentar
Espein Skrevet 13. juni 2007 Del Skrevet 13. juni 2007 Navn: Husker ikkeBeskrivelse: Ostepopplignende, bare mørkere orange og tynnere. Var en rotte på posen, mener jeg å huske. Sist sett: En gang på 90-tallet. 8856593[/snapback] Aaah, jeg har navnet på tunga! Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Kom akkurat på en sjokolade som fantes før. Navn: husker ikke, men var noe disneygreier Beskrivelse: Rød pakke med firkantlige sjokolader i, disse hadde et hvitt bilde av forskjellige disneyfigurer. Sist sett: Rundt midten av 90-tallet. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Hehe, jeg skrev opp de samme sjokoladene tidligere i tråden.. De var digge Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 NAVN: BAMSESAFT BESKRIVELSE: Flaske formet som en bamse med saft inni. SIST SETT: Husker ikke 6490399[/snapback] Så slike på esso her for noen dager siden 8829525[/snapback] Fikk nettopp inn et sånt parti nylig på Ica'en der jeg jobber , og kan ikke huske å ha sett de så lenge jeg har jobbet der... 4 år elns... 8829642[/snapback] Jeg har sett dem på Europris Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Cookies and cream-boksisen. Hørte til i den serien med ovalformede bokiser der man blandt annet får irish cream. Har ikke sett den siden rundt årtusenskiftet. Spiste en gang en hel boks av den alene. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Cookies and cream-boksisen.Hørte til i den serien med ovalformede bokiser der man blandt annet får irish cream. Har ikke sett den siden rundt årtusenskiftet. Spiste en gang en hel boks av den alene. 8863185[/snapback] Er ikke det hagen daas? Mener det. Rådyr, ikke sant? Har sett den på 7-eleven i oslo for ikke så lenge siden. Ellers har de den som "kule-is" de fleste steder som selger hagen daas i kuler. Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Kom akkurat på en sjokolade som fantes før. Navn: husker ikke, men var noe disneygreier Beskrivelse: Rød pakke med firkantlige sjokolader i, disse hadde et hvitt bilde av forskjellige disneyfigurer. Sist sett: Rundt midten av 90-tallet. Den var digg, jeg vil ha den tilbake Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 14. juni 2007 Del Skrevet 14. juni 2007 Cookies and cream-boksisen.Hørte til i den serien med ovalformede bokiser der man blandt annet får irish cream. Har ikke sett den siden rundt årtusenskiftet. Spiste en gang en hel boks av den alene. 8863185[/snapback] Er ikke det hagen daas? Mener det. Rådyr, ikke sant? Har sett den på 7-eleven i oslo for ikke så lenge siden. Ellers har de den som "kule-is" de fleste steder som selger hagen daas i kuler. 8863412[/snapback] Nei, den var egentlig ganske billig. Tror det var diplomis eller Henning Olsen som lagde den. Kan se på en av de andre typene i butikken i morgen. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Jeg nevnte den tidligere i morgen. Den var fra Royal-serien til Diplom-is. Haagen-Dasz har også Cookies 'n Cream, men den er ganske dyr. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Siden du vet produsenten er det vell bare å sende en mail til dem og spørre om den fortsatt produseres. Norske isprodusenter har en tendens til å endre sortimentet absolutt hele tiden Hver gang de lager en ny "personlig favoritt" kan du banne på at den forsvinner like fort... Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Jeg nevnte den tidligere i morgen. Den var fra Royal-serien til Diplom-is. Haagen-Dasz har også Cookies 'n Cream, men den er ganske dyr. 8866810[/snapback] Stemte det. Klarte å lage en såpas oppegående kobling mellom internett og det jeg lurte på at jeg sjekke produktoversikten til Diplom-is. Cookies and cream er ikke der. Men på den annen side hadde den en boks i samme serie med pistasjsmak som jeg ikke var klar over. Jeg føler på meg at jeg har oppdaget noe stort nå. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Jeg så ikke den med pistasj før for noen dager siden. Tror den er ganske ny, eller så er det bare ikke jeg som er ofte nok i isboksen og ser. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 15. juni 2007 Del Skrevet 15. juni 2007 Pistasj har de da hatt lenge? Så lenge jeg kan huske i hvertfall... Eller kanskje jeg blander sammen med hennig olsen. Var samme form på boksen i hvertfall. ;-) Lenke til kommentar
Henrik90 Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 mountain dew sist sett vinteren 2006 Lenke til kommentar
Espein Skrevet 22. juni 2007 Del Skrevet 22. juni 2007 mountain dew sist sett vinteren 2006 8922471[/snapback] Det drakk jeg for ikke så lenge siden. På Kiwi faktisk mener jeg å huske Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg