darkness| Skrevet 14. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2006 Neida, er vel i bunn og grunn ikke det. Tenkte jeg bare skulle nevne det Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 14. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2006 OK, visste ikke at tråden gjaldt varer man kan kjøpe i andre land 6489719[/snapback] Det gjør den vel heller ikke. Navn: Ukjent Beskrivelse: En variant av "Hockeypulver" som ble solgt i reagensrør. Sist sett: Midten av 90-tallet. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 14. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2006 Navn: UkjentBeskrivelse: En variant av "Hockeypulver" som ble solgt i reagensrør. Sist sett: Midten av 90-tallet. 6489733[/snapback] Okse-sæd. Lenke til kommentar
Pazman Skrevet 14. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2006 Navn: Ukjent Beskrivelse: En variant av "Hockeypulver" som ble solgt i reagensrør. Sist sett: Midten av 90-tallet. 6489733[/snapback] Støttes, Hockeypulver er godt, men innpakningen er helt bak låven. Lenke til kommentar
KissaMcDuck Skrevet 14. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2006 Åh, de rørene sugde bigtime, fikk aldri ut alt og måtte bite/ klippe røret hele tiden. Kjøpte ti stk i Danmark i sommer og oppdaget plutselig hvorfor jeg slutett å kjøpe dem.. Vet neon om lakrispiper enda er til salgs i Noreg? Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 14. juli 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. juli 2006 Ingen som husker appelsinbrusen Sisu? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 14. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2006 Åh, de rørene sugde bigtime, fikk aldri ut alt og måtte bite/ klippe røret hele tiden.Kjøpte ti stk i Danmark i sommer og oppdaget plutselig hvorfor jeg slutett å kjøpe dem.. Vet neon om lakrispiper enda er til salgs i Noreg? 6489773[/snapback] Ja, er ikke så lenge siden jeg så slike. Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 14. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2006 (endret) Rart at ingen har nevnt denne men. Navn: Disney Sjokolade Beskrivelse: Sjokolade i rød pakning, med en disneyfigur i hvit sjokolade i midten. Sist sett:90-tallet Finner ikke bilde Anyone? Endret 14. juli 2006 av Smallville Lenke til kommentar
Pazman Skrevet 14. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2006 Rart at ingen har nevnt denne men. Navn: Disney Sjokolade Beskrivelse: Sjokolade i rød pakning, med en disneyfigur i hvit sjokolade i midten. Sist sett:90-tallet 6490005[/snapback] Ah, the memories. Lenke til kommentar
Prytz. Skrevet 14. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2006 Navn: UkjentBeskrivelse: En variant av "Hockeypulver" som ble solgt i reagensrør. Sist sett: Midten av 90-tallet. 6489733[/snapback] Spiste slike i går jeg. Finner dem på en lokal Mix kiosk. Men innpakningen suger, som nevnt ovenfor Navn: Mr. Freeze Beskrivelse: En type saftis. Avlang sak, kom i mange farger og smaker; Grønn og brun (cola) var best! Andre farger var blå og orange. Sist sett: 2001? Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 14. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2006 Navn: Digestive caramel Beskrivelse: Digestive med karamell i, Sist sett: Rundt 2003 Finner bare Digestive uten karamell :/ Lenke til kommentar
Vice Skrevet 14. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2006 Navn: Pæreis Beskrivelse: Knallgrønn saftis med god saftig smak av pære. (Diplom Is) Sist sett: tja...tidlig 90 tall (Drillo Isen var også fantastisk men den er allerede nevnt) Litt trist tråd det her egentlig, ble minnet om mange gode ting som man desverre ikke har mulightene til å smake igjen... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 14. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2006 Navn: Mr. FreezeBeskrivelse: En type saftis. Avlang sak, kom i mange farger og smaker; Grønn og brun (cola) var best! Andre farger var blå og orange. Sist sett: 2001? 6490104[/snapback] Mr. Freeze og andre typer som går under fellesbetegnelsen "pimp" har jeg sett flere steder det siste året. Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 14. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2006 Navn:Ukjent Beskrivelse:Frosne hamburgere som man fikk kjøpt på diverse bensinstasjoner. Hvis jeg ikke husker feil, så kom de i tre versjoner: vanlig, med ost og en "super-burger" med full pakke (den største hadde gult papir, de to andre hadde hvitt). Disse måtte varmes opp i svarte mikrobølgeover som stod ved siden av frysedisken, og hvis man fulgte anvisningen, så ble man garantert kraftig brent i ganen og på tunga. De smakte ikke spesielt godt, men jeg savner de av en eller annen grunn Og jeg savner Spaceburgerne, selv om de ikke akkurat fantes i butikkhylla... Sist sett:Slutten av 80-tallet Navn:Ukjent (noe med frosk) Beskrivelse:Herlig ispinne med grønn saftis (blandingsfrukt) på utsiden og fløteis på innsiden. Tror det var Drammen-Is som lagde den, og papiret var dekorert med frosker som rocket med gitarer. Sist sett:1990 Navn:5 minutt Beskrivelse:Fantastisk god sjokolade fra Nidar (tror jeg det var). Den hadde en myk kjerne med nøtter og var dekket med vanlig melkesjokolade, og det kom to biter per pakke. Sist sett:Slutten av 80-tallet/begynnelsen av 90-tallet Lenke til kommentar
laserskriver Skrevet 14. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2006 NAVN: BAMSESAFT BESKRIVELSE: Flaske formet som en bamse med saft inni. SIST SETT: Husker ikke Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 14. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2006 Navn:Heksehyl (røde) Beskrivelse:Akkurat likt formet som lakris-heksehylene (små sylindere), men røde utapå og hvite inni. Det røde smakte syrlig og det inni var søtt. Sist sett:En eller annen gang på midt '90 tallet Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 14. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2006 Navn: Mr. FreezeBeskrivelse: En type saftis. Avlang sak, kom i mange farger og smaker; Grønn og brun (cola) var best! Andre farger var blå og orange. Sist sett: 2001? 6490104[/snapback] Mr. Freeze og andre typer som går under fellesbetegnelsen "pimp" har jeg sett flere steder det siste året. 6490342[/snapback] Jeg kjøpte meg ei kasse med "pimp" i går. 70 stykker av Mr Freeze Ginormous! Nå er fryseren full! Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 14. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2006 Navn: TrollbrusBeskrivelse:Grønn brus med et troll avbildet på etiketten Sist sett: ca. 1995 6488353[/snapback] mener dette produktet enda er tilsalgs nordpå , er mack som er produsenten . di har brukt samme smakent på flere varianter , blat annet en brus som het blå mandag , den var blå og smakte helt likt 6488748[/snapback] og hvor langt nord skal vi? Mack ligger i Tromsø og her er jeg også, men ingen trollbrus:/ Blå Mandag smakte død mann btw. Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 14. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2006 (endret) Navn:Heksehyl (røde)Beskrivelse:Akkurat likt formet som lakris-heksehylene (små sylindere), men røde utapå og hvite inni. Det røde smakte syrlig og det inni var søtt. Sist sett:En eller annen gang på midt '90 tallet 6490402[/snapback] Selges på en café i nærheten Kan godt skaffe Endret 14. juli 2006 av Smallville Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 14. juli 2006 Rapporter Del Skrevet 14. juli 2006 Navn:Heksehyl (røde)Beskrivelse:Akkurat likt formet som lakris-heksehylene (små sylindere), men røde utapå og hvite inni. Det røde smakte syrlig og det inni var søtt. Sist sett:En eller annen gang på midt '90 tallet 6490402[/snapback] Selges på en café i nærheten 6490435[/snapback] what what whaaat? hvor!? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg