Gå til innhold

1 2 3 4


Anbefalte innlegg

Navn: Hvit sjokolade

Beskrivelse: Sjoklade som er hvit

Sist sett: Lenge siden...(de har på lidel, men den er ikke så god)

 

Jeg savner hvit sjokolade!!

Den eneste plassen jeg kan få kjøpt det nå er på Lidel og på slike plasser hvor de selger hjemmelagd sjokolade, men der er det dritt dyrt! Hver mat-butikk har jo minst 30 forskjellige brune sjokolader, men hvorfor ingen hvite?

7986662[/snapback]

 

 

Du får det hos konditoren, men det også ganske vanlig at matbutikker selger det. Det står dog ikke sammen vanlig sjokolade, men sammen bakevarene som oftest (sammen kokesjokolade for eksempel). Har sett det veldig mange steder her i Oslo

7986790[/snapback]

 

De har ikke noe i de vanlige matbutikkene her nei, har spurt i kassa mange ganger. Bor litt "øde", så det er ikke så mye av konditorier her :no:

 

Men takker for hjelpen :)

Endret av moone
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
De har ikke noe i de vanlige matbutikkene her nei, har spurt i kassa mange ganger  :no:

7986860[/snapback]

 

 

Triste greier.... :(

 

 

Har du prøvd hos "centra" butikkene? det er der jeg kjøper mine...

 

 

Edit: så ikke før nå det ekstra du la til i innlegget ditt....så da er det vel litt lite aktuelt

 

Edit: Centra er en kjede som selger veldig mye rart (importerte varer,og mye som er vanskilg å få tak i "vanlig" matbutikk sånn som andepatè o.l)

Endret av Aldhissla
Lenke til kommentar
Navn: Scoop

Beskrivelse: Chips formet som små skjeer, følgte med en boks med salsadip som du "scoopet" i.. Utrolig herlig og genialt konsept :)

Sist sett: Tja, en 5-6 år siden?

7924352[/snapback]

Skulle akkurat til å nevne den... :love:

7933224[/snapback]

Hvis du kjøper "Holliday" Potetgull og en boks med salsadip vedsidenav, så smaker det så og si som Scoop-potetgullet ;)

Bli'kke det samme jo! :shrug::cry:

Lenke til kommentar
Navn: Hvit sjokolade

Beskrivelse: Sjoklade som er hvit

Sist sett: Lenge siden...(de har på lidel, men den er ikke så god)

 

Jeg savner hvit sjokolade!!

Den eneste plassen jeg kan få kjøpt det nå er på Lidel og på slike plasser hvor de selger hjemmelagd sjokolade, men der er det dritt dyrt! Hver mat-butikk har jo minst 30 forskjellige brune sjokolader, men hvorfor ingen hvite?

7986662[/snapback]

 

Hvit sjokolade er ikke sjokolade. Det er ett resteprodukt fra sjokoladeproduksjonen.

Fett fra cocobønnen.

Lenke til kommentar
Navn: Hvit sjokolade

Beskrivelse: Sjoklade som er hvit

Sist sett: Lenge siden...(de har på lidel, men den er ikke så god)

 

Jeg savner hvit sjokolade!!

Den eneste plassen jeg kan få kjøpt det nå er på Lidel og på slike plasser hvor de selger hjemmelagd sjokolade, men der er det dritt dyrt! Hver mat-butikk har jo minst 30 forskjellige brune sjokolader, men hvorfor ingen hvite?

7986662[/snapback]

 

 

Du får det hos konditoren, men det også ganske vanlig at matbutikker selger det. Det står dog ikke sammen vanlig sjokolade, men sammen bakevarene som oftest (sammen kokesjokolade for eksempel). Har sett det veldig mange steder her i Oslo

7986790[/snapback]

 

De har ikke noe i de vanlige matbutikkene her nei, har spurt i kassa mange ganger. Bor litt "øde", så det er ikke så mye av konditorier her :no:

 

Men takker for hjelpen :)

7986860[/snapback]

Trodde det samme som deg jeg, men så gikk jeg i bakehylla. Der finner man Hvit Dronning, som er hvit kokesjokolade. Nå har jeg et lite lager hjemme.. :p

Lenke til kommentar
Navn: Hvit sjokolade

Beskrivelse: Sjoklade som er hvit

Sist sett: Lenge siden...(de har på lidel, men den er ikke så god)

 

Jeg savner hvit sjokolade!!

Den eneste plassen jeg kan få kjøpt det nå er på Lidel og på slike plasser hvor de selger hjemmelagd sjokolade, men der er det dritt dyrt! Hver mat-butikk har jo minst 30 forskjellige brune sjokolader, men hvorfor ingen hvite?

7986662[/snapback]

 

 

Du får det hos konditoren, men det også ganske vanlig at matbutikker selger det. Det står dog ikke sammen vanlig sjokolade, men sammen bakevarene som oftest (sammen kokesjokolade for eksempel). Har sett det veldig mange steder her i Oslo

7986790[/snapback]

 

De har ikke noe i de vanlige matbutikkene her nei, har spurt i kassa mange ganger. Bor litt "øde", så det er ikke så mye av konditorier her :no:

 

Men takker for hjelpen :)

7986860[/snapback]

Trodde det samme som deg jeg, men så gikk jeg i bakehylla. Der finner man Hvit Dronning, som er hvit kokesjokolade. Nå har jeg et lite lager hjemme.. :p

7990289[/snapback]

 

Takk, jeg skal se der neste gang ;)

Lenke til kommentar

Husker for minst 2-3 år siden kjøpe jeg sånn driiiit godt godteri på en lokal godissjappe.

Aner ikke hva godteriet het men skal prøve å forklare den. Var i løs vekt.

 

Den var ca 4 cm lang og 1,5 cm bred og 2 mm tykk.

Fantes i farge grøn, rød og gul vertfall.

Surt og driit godt. Gummi aktig.

 

Det var nesten som sånn belte godis, sånn lang strimmel som var som et belte. :p

 

Baaaaaah, vanskelig å forklare og jeg savner det :cry:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...