Gå til innhold

1 2 3 4


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Navn:Ukjent

Beskrivelse:Akuratt som Smash sjokoladen bare at det var uten sjokolade rundt.

Sist sett:1995-2000 eller noe

7935461[/snapback]

 

 

Sombreros? Har sett at de selger det på Deli de Luca (oslo), men under et annet navn. (er sinnsykt godt forresten)

 

7936045[/snapback]

 

Sombreros er da ganske vanlige. Finnes ihvertfall i de fleste butikker jeg handler.

Lenke til kommentar
Noen små sjokolader, ca samme størrelse som kinder-maxi.. Var pakket i søvpapir med trykk, det var to typer.. Hette Rizla og Hazla eller noe i den duren(sannsynligvis ikke riz(z)la siden det er sigarettpapir)

Sist sett sent 80-tall tenker jeg.. Anyone?

7939234[/snapback]

Det var lett sjokolader, beregnet for folk med sukkersyke om jeg ikke husker feil.. Mye har skjedd siden 90 tallet med tanke på søtningstoffer. Mulig den ikke var "sunn" nok. Tror de nble produsert fram til 93-95

Lenke til kommentar

Navn: Rød smach

Beskrivelse: Smach i rød pose. Jeg fikk aldri smakt på den, så jeg vet ikke om det var noe godt, men jeg savner den ihvertfall.

sist sett for noen år siden.

 

Btw: Sa de ikke i reklamene for Soho som gikk da den hadde sin storhetsperoiode at man fikk pengene tilbake hvis man ikke likte den?

Endret av Teodorull
Lenke til kommentar
Navn: Milkyway sjokoladepålegg

Beskrivelse: Sjokoladepålegg, oppi glasser er det en slags spirat av hvit og vanlig sjokolade.

Sist sett: Ei stund sia

 

Ååh :love:

7972340[/snapback]

 

Du kan jo prøve å smelte Milkyway sjokolade og ha det på brødskiva isteden.

(For sjokoladen mener jeg bestemt finnes ennå)

Lenke til kommentar
Navn: Cocopops

Beskrivelse: puffa ris med jokoladetrek

Siste sett: slutten av 90tallet. er å få i sverige enda.

6489241[/snapback]

 

Samtlige Kiwi-butikker selger disse.

 

Huff... blir jo helt sentimental når jeg tenker på den nydelige maten som ikke blir solgt lengre.

 

Her er det som jeg savner mest:

 

 

-Big One Pizza, Ham & Cheese. Satt og gråt når den ikke dukket opp i butikkhyllene. Var min yndlingspizza i flere år.

 

 

Og sikkert enda mer enn det, som jeg ikke kommer på. Forresten, dæven det var mye! Nå ble jeg jo enda tristere enn før :(

6534837[/snapback]

 

Øh, du er klar over at Ham & Cheese er ost og skinke, og selges som Big1 Classic. Samme gamle pizzaen, med altfor lite fyll i forhold til bunn. Samme harske smaken også.

 

Mye som er blitt nevnt som jeg har glemt eksisterte. Biff og løk chips, og appelsinsjokoladen f.eks.  :cry:

 

 

Det gikk en julekalender på tv for lenge siden, slutten av 90-tenker jeg, med de samme folkene som spilte i The julekalender, bare at denne serien kom etter det. Uansett, handlet om en prinsesse eller noe, og 3 visemenn, så vidt jeg kan huske.

 

Nå kommer poenget: Til denne serien hadde en eller annen godisfabrikant laget et godteri med samme navn som serien eller noe. Det var en liten metallboks med veldig små lakriskuler. Noen som husker denne?

 

De smakte utrolig godt. <3

6535823[/snapback]

 

Muselort. Fåes kjøpt på landet.

 

Navn: Pepsi Lemon

Beskrivelse: Pepsi bare med en "twist of lemon" (sitron altså), eneste brusen fra Pepsi jeg noen gang har likt.

Sist Sett: ca 2002

6541296[/snapback]

 

Pepsi Twist, fortsatt i produksjon.

 

NAVN: "MIN BRUS"(?)

BESKRIVELSE: Grønn brus i en flaske med bilde av to som sto å dro i flasken (eller no' sånt. Husker ikke..) Smakte tropisk tror jeg.

SIST SETT: Mange år siden

 

Noen som husker "Min brus"?

 

Kom for mange år siden, og det hørte med en konkuranse der man kunne sende inn forslag til navn på brusen.

Fikk bare smakt den en gang... :blush:

6547706[/snapback]

 

Selges på rema.

 

Navn: RC-cola(Royal Crown)

Beskrivelse: Cola på glassflaske, den eneste colaen som er bedre enn Coca Cola.

Sist sett: På automat i lokalene til Tromi-bryggerier for mange år siden. Har hørt rykter om at denne brusen selges på Møre(?).

6552660[/snapback]

 

Selges i alle butikker som ikke har respekt for seg selv.

 

Savner de kjøtt-bitene med saus i midten. Spiste de i hver lunch-time på Terina.

Lenke til kommentar
Navn: RC-cola(Royal Crown)

 

Selges i alle butikker som ikke har respekt for seg selv.

Støttes! Coca Cola, eller ingen "cola".

7975282[/snapback]

 

Hva er det dere sier? RC Cola er bare best.

Til Quayle: RC Cola vet jeg faktisk om bare en plass som selger.

 

Ang. den julekalenderen du nevnte het den lakrisen hekseskudd.

Endret av nerf
Lenke til kommentar
Navn: RC-cola(Royal Crown)

 

Selges i alle butikker som ikke har respekt for seg selv.

Støttes! Coca Cola, eller ingen "cola".

7975282[/snapback]

 

Hva er det dere sier? RC Cola er bare best.

RC, Jolly, Pepsi, Husets.. Alle bare dårlige rip-offs som aldri vil nå originalen til knærne.

Lenke til kommentar

Navn: Hvit sjokolade

Beskrivelse: Sjoklade som er hvit

Sist sett: Lenge siden...(de har på lidel, men den er ikke så god)

 

Jeg savner hvit sjokolade!!

Den eneste plassen jeg kan få kjøpt det nå er på Lidel og på slike plasser hvor de selger hjemmelagd sjokolade, men der er det dritt dyrt! Hver mat-butikk har jo minst 30 forskjellige brune sjokolader, men hvorfor ingen hvite?

Lenke til kommentar
Navn: Hvit sjokolade

Beskrivelse: Sjoklade som er hvit

Sist sett: Lenge siden...(de har på lidel, men den er ikke så god)

 

Jeg savner hvit sjokolade!!

Den eneste plassen jeg kan få kjøpt det nå er på Lidel og på slike plasser hvor de selger hjemmelagd sjokolade, men der er det dritt dyrt! Hver mat-butikk har jo minst 30 forskjellige brune sjokolader, men hvorfor ingen hvite?

7986662[/snapback]

 

 

Du får det hos konditoren, men det også ganske vanlig at matbutikker selger det. Det står dog ikke sammen vanlig sjokolade, men sammen bakevarene som oftest (sammen kokesjokolade for eksempel). Har sett det veldig mange steder her i Oslo

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...