toth Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 (endret) Noen små sjokolader, ca samme størrelse som kinder-maxi.. Var pakket i søvpapir med trykk, det var to typer.. Hette Rizla og Hazla eller noe i den duren(sannsynligvis ikke riz(z)la siden det er sigarettpapir) Sist sett sent 80-tall tenker jeg.. Anyone? ToTo(?) - pastiller, selve pastillen hadde utdypninger, som en halv fotball på en måte.. Kom hvertfall i furunål, grønn, og lakris, svart pakke.. Edit: Og hvorfor finner man ikke hvit sjokolade i plater noen plasser i norge, men overalt i utlandet?! Endret 14. februar 2007 av toth Lenke til kommentar
PerB Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Navn: Lakrisfudge(?)Beskrivelse: Løsgodis, store firkantede "klosser", fås nå bare i karamellutgaven, i alle fall der hvor jeg har lett her i Trondheim. Sist sett: Aner ikke. 6552660[/snapback] Den der er jeg på utkikk etter, har en i NordNorsk Engros som prøver å finne ut av det der. Flere som savner den 7935859[/snapback] Disse (både lakris og karamell) produseres av Anton Berg og finnes på danskebåten (DFDS). Lenke til kommentar
johnj Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Og hvorfor finner man ikke hvit sjokolade i plater noen plasser i norge, men overalt i utlandet?! 7939234[/snapback] Ta deg en kikk i bakehylla neste gang du er i butikken, så finner du i alle fall hvit Dronningsjokolade i 100-gramsplater. Kanskje ikke på din lokale Livi, men i alle fall på Ultra, Meny og andre kjeder med skikkelig utvalg. Lenke til kommentar
toth Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Har kikket på meny og maxi, men kan godt hende jeg har blingsa forbi bakehylla.. Takker! Lenke til kommentar
mushi Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 (endret) Navn: ScoopBeskrivelse: Chips formet som små skjeer, følgte med en boks med salsadip som du "scoopet" i.. Utrolig herlig og genialt konsept Sist sett: Tja, en 5-6 år siden? 7924352[/snapback] Skulle akkurat til å nevne den... 7933224[/snapback] Hvis du kjøper "Holliday" Potetgull og en boks med salsadip vedsidenav, så smaker det så og si som Scoop-potetgullet Navn: Lakrisfudge(?)Beskrivelse: Løsgodis, store firkantede "klosser", fås nå bare i karamellutgaven, i alle fall der hvor jeg har lett her i Trondheim. Sist sett: Aner ikke. 6552660[/snapback] Den der er jeg på utkikk etter, har en i NordNorsk Engros som prøver å finne ut av det der. Flere som savner den 7935859[/snapback] Sist sett i Candy King's smågodt-disk på Coop OBS igår Endret 14. februar 2007 av mushi Lenke til kommentar
mushi Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 (endret) *dobbelpost* Endret 14. februar 2007 av mushi Lenke til kommentar
Cosmic^ Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Navn: vet ikke Beskrivelse: Potetgull i forskjellige varianter som vanligvis ble funnet på 7-11. Var tegninger av forskjellige dyr på posene. Blant annet en med villsvin og en med papegøye. Sist sett: 7-11 i Oslo for rundt 10 år siden. Navn: Klovn (?) Beskrivelse: Is i mange forskjellige farger som var formet som en fot. Bilde av en klovn på pakningen. Sist sett: Rundt 1991. Navn: Snapple Beskrivelse: Forskjellige typer drikke med fruktsmak som kom i glassflasker. Sist sett: På midten av 90-tallet en gang. Navn: Pasta Firenze Beskrivelse: Poserett fra Toro med pastaskruer og en litt sterk tomatsaus. Var den store favoritten da jeg gikk på barneskolen. Sist sett: Midten av 90-tallet. Navn: vet ikke Beskrivelse: Pulver som smaker som knust tyrkisk pepper. Kom i metallfargede poser med bilde av en ugle på utsiden. Sist sett: Tidlig 90-tall Lenke til kommentar
mushi Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Navn: SnappleBeskrivelse: Forskjellige typer drikke med fruktsmak som kom i glassflasker. Sist sett: På midten av 90-tallet en gang. Navn: Pasta Firenze Beskrivelse: Poserett fra Toro med pastaskruer og en litt sterk tomatsaus. Var den store favoritten da jeg gikk på barneskolen. Sist sett: Midten av 90-tallet. 7942027[/snapback] Snapple er i meny sitt sortiment med 110% sikkerhet. Firenze pastaen din er jeg ganske sikker på at jeg også har sett der. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Jepp, det stemmer at hvit sjokolade kan finnes i bakehylle. Det regnes ikke som snop siden det ikke smaker noe særlig, og brukes mest til kakepynt. Lenke til kommentar
Teodorull Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Navn: Snack-pack, den mobile sjokoladen. Beskrivelse: en pose med peanutsjokolade (om jeg ikke husker helt feil, det var ihvertfall dødsgodt) Sist sett: på en reklame for 5-6 år siden. HVORFOR SLUTTET DE Å LAGE DENNE HERLIGHETEN AV EN GUDESNACKS?? Lenke til kommentar
Joney Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Noen små sjokolader, ca samme størrelse som kinder-maxi.. Var pakket i søvpapir med trykk, det var to typer.. Hette Rizla og Hazla eller noe i den duren(sannsynligvis ikke riz(z)la siden det er sigarettpapir)Sist sett sent 80-tall tenker jeg.. Anyone? ToTo(?) - pastiller, selve pastillen hadde utdypninger, som en halv fotball på en måte.. Kom hvertfall i furunål, grønn, og lakris, svart pakke.. Edit: Og hvorfor finner man ikke hvit sjokolade i plater noen plasser i norge, men overalt i utlandet?! 7939234[/snapback] Bare gå til hyllene med kokesjokolade, så finner du hvit sjokolade. dvs der mel og sukker og sånn står. Lenke til kommentar
Joney Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 (endret) Navn: Snapple Beskrivelse: Forskjellige typer drikke med fruktsmak som kom i glassflasker. Sist sett: På midten av 90-tallet en gang. 7942027[/snapback] Sist sett: I dag faktisk, på Narvesen. Endret 15. februar 2007 av Joney Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541 Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Navn: Bokstavkjeks Beskrivelse: Kjeks formet som bokstaver Sist sett: usikker Denne har jeg sett på jobb (Rema 1000) lenge nå! Soho og disney sjokoladen vil jeg ha tilbake Lenke til kommentar
ungsingleogsnill Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Jeg savner også Franske bagateller. De fantes i lys og grov type og man kunne spise disse i det uendelige. Har savnet disse i mange år. Har også lagt min elsk på Nutella, pålegget som min eks svigers tok med hjem fra Italia og Tyskland. I Stavanger kom det i salg i enkelte butikker, men for et par år siden forsvant de. Her hjemme er vi så hektet at vi bestilte noen bokser fra Danmark for 29 Dkr, og det er de verdt. Tror jeg må bestille flere om ingen andre vet om andre alternativer. (gjelder også bagatellene.) Savner også Neverstopfra hyllene, de ensfargede Non-stop sjokoladene..nam.. Får du tak i noe av dette så SVAR NÅ! Lenke til kommentar
toth Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Mener å huske Nutella ble fjernet fordi det forekom flere incidents med salmonella i pålegget i ymse land.. Lenke til kommentar
Spritfire Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Soho sjokladen var nydelig, men flere år siden den er sett, hvem som produserte den? mulig vi skulle sende en mail ! Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Jeg har sendt flere mail til Nidar. Skal sende en til en om ikke alt for lenge håper jeg. Så bare fortsett å signere oppropene. Det hjelper. Lenke til kommentar
Spritfire Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Kanskje derfor vi har fått bokstavkjeksen tilbake ? Selv om det er blitt en sunnere kjeks så er den forsatt god Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Noen som kan vise meg bilde av SoHo? Lenke til kommentar
johnj Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Noen som kan vise meg bilde av SoHo? 7969637[/snapback] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg