Gå til innhold

1 2 3 4


Anbefalte innlegg

Noen små sjokolader, ca samme størrelse som kinder-maxi.. Var pakket i søvpapir med trykk, det var to typer.. Hette Rizla og Hazla eller noe i den duren(sannsynligvis ikke riz(z)la siden det er sigarettpapir)

Sist sett sent 80-tall tenker jeg.. Anyone?

 

ToTo(?) - pastiller, selve pastillen hadde utdypninger, som en halv fotball på en måte.. Kom hvertfall i furunål, grønn, og lakris, svart pakke..

 

Edit: Og hvorfor finner man ikke hvit sjokolade i plater noen plasser i norge, men overalt i utlandet?! :mad:

Endret av toth
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Navn: Lakrisfudge(?)

Beskrivelse: Løsgodis, store firkantede "klosser", fås nå bare i karamellutgaven, i alle fall der hvor jeg har lett her i Trondheim.

Sist sett: Aner ikke.

6552660[/snapback]

Den der er jeg på utkikk etter, har en i NordNorsk Engros som prøver å finne ut av det der. Flere som savner den ;)

7935859[/snapback]

Disse (både lakris og karamell) produseres av Anton Berg og finnes på danskebåten (DFDS).

Lenke til kommentar
Og hvorfor finner man ikke hvit sjokolade i plater noen plasser i norge, men overalt i utlandet?!  :mad:

7939234[/snapback]

Ta deg en kikk i bakehylla neste gang du er i butikken, så finner du i alle fall hvit Dronningsjokolade i 100-gramsplater. Kanskje ikke på din lokale Livi, men i alle fall på Ultra, Meny og andre kjeder med skikkelig utvalg.

Lenke til kommentar
Navn: Scoop

Beskrivelse: Chips formet som små skjeer, følgte med en boks med salsadip som du "scoopet" i.. Utrolig herlig og genialt konsept :)

Sist sett: Tja, en 5-6 år siden?

7924352[/snapback]

Skulle akkurat til å nevne den... :love:

7933224[/snapback]

Hvis du kjøper "Holliday" Potetgull og en boks med salsadip vedsidenav, så smaker det så og si som Scoop-potetgullet ;)

 

 

 

Navn: Lakrisfudge(?)

Beskrivelse: Løsgodis, store firkantede "klosser", fås nå bare i karamellutgaven, i alle fall der hvor jeg har lett her i Trondheim.

Sist sett: Aner ikke.

6552660[/snapback]

Den der er jeg på utkikk etter, har en i NordNorsk Engros som prøver å finne ut av det der. Flere som savner den ;)

7935859[/snapback]

Sist sett i Candy King's smågodt-disk på Coop OBS igår ;)

Endret av mushi
Lenke til kommentar

Navn: vet ikke

Beskrivelse: Potetgull i forskjellige varianter som vanligvis ble funnet på 7-11. Var tegninger av forskjellige dyr på posene. Blant annet en med villsvin og en med papegøye.

Sist sett: 7-11 i Oslo for rundt 10 år siden.

 

Navn: Klovn (?)

Beskrivelse: Is i mange forskjellige farger som var formet som en fot. Bilde av en klovn på pakningen.

Sist sett: Rundt 1991.

 

Navn: Snapple

Beskrivelse: Forskjellige typer drikke med fruktsmak som kom i glassflasker.

Sist sett: På midten av 90-tallet en gang.

 

Navn: Pasta Firenze

Beskrivelse: Poserett fra Toro med pastaskruer og en litt sterk tomatsaus. Var den store favoritten da jeg gikk på barneskolen.

Sist sett: Midten av 90-tallet.

 

Navn: vet ikke

Beskrivelse: Pulver som smaker som knust tyrkisk pepper. Kom i metallfargede poser med bilde av en ugle på utsiden.

Sist sett: Tidlig 90-tall

Lenke til kommentar
Navn: Snapple

Beskrivelse: Forskjellige typer drikke med fruktsmak som kom i glassflasker.

Sist sett: På midten av 90-tallet en gang.

 

Navn: Pasta Firenze

Beskrivelse: Poserett fra Toro med pastaskruer og en litt sterk tomatsaus. Var den store favoritten da jeg gikk på barneskolen.

Sist sett: Midten av 90-tallet.

7942027[/snapback]

Snapple er i meny sitt sortiment med 110% sikkerhet.

 

Firenze pastaen din er jeg ganske sikker på at jeg også har sett der.

Lenke til kommentar
Noen små sjokolader, ca samme størrelse som kinder-maxi.. Var pakket i søvpapir med trykk, det var to typer.. Hette Rizla og Hazla eller noe i den duren(sannsynligvis ikke riz(z)la siden det er sigarettpapir)

Sist sett sent 80-tall tenker jeg.. Anyone?

 

ToTo(?) - pastiller, selve pastillen hadde utdypninger, som en halv fotball på en måte.. Kom hvertfall i furunål, grønn, og lakris, svart pakke..

 

Edit: Og hvorfor finner man ikke hvit sjokolade i plater noen plasser i norge, men overalt i utlandet?!  :mad:

7939234[/snapback]

 

 

 

Bare gå til hyllene med kokesjokolade, så finner du hvit sjokolade. dvs der mel og sukker og sånn står.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541

Navn: Bokstavkjeks

Beskrivelse: Kjeks formet som bokstaver

Sist sett: usikker

 

 

Denne har jeg sett på jobb (Rema 1000) lenge nå!

 

Soho og disney sjokoladen vil jeg ha tilbake :dribble:

Lenke til kommentar

Jeg savner også Franske bagateller. De fantes i lys og grov type og man kunne spise disse i det uendelige. Har savnet disse i mange år. :dribble:

 

Har også lagt min elsk på Nutella, pålegget som min eks svigers tok med hjem fra Italia og Tyskland. I Stavanger kom det i salg i enkelte butikker, men for et par år siden forsvant de. Her hjemme er vi så hektet at vi bestilte noen bokser fra Danmark for 29 Dkr, og det er de verdt. Tror jeg må bestille flere om ingen andre vet om andre alternativer. (gjelder også bagatellene.)

 

Savner også Neverstopfra hyllene, de ensfargede Non-stop sjokoladene..nam..

 

Får du tak i noe av dette så SVAR NÅ! :yes:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...